20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: PL 2015/2016 - Alle Newcastle sine kamper!  (Lest 7856 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
PL 2015/2016 - Alle Newcastle sine kamper!
« på: 17. Juni 2015, 10:05 »
AUGUST
Sat 8 Southampton (h)
Sat 15 Swansea City (a)
Sat 22 Manchester United (a)
Wed 26 Capital One Cup R2
Sat 29 Arsenal (h)

SEPTEMBER
Sat 12 West Ham United (a)
Sat 19 Watford (h)
Wed 23 Capital One Cup R3
Sat 26 Chelsea (h)

OCTOBER
Sat 3 Manchester City (a)
Sat 17 Norwich City (h)
Sat 24 Sunderland (a)
Wed 28 Capital One Cup R4
Sat 31 Stoke City (h)

NOVEMBER
Sat 7 AFC Bournemouth (a)
Sat 21 Leicester City (h)
Sat 28 Crystal Palace (a)

DECEMBER
Wed 2 Capital One Cup R5
Sat 5 Liverpool (h)
Sat 12 Tottenham Hotspur (a)
Sat 19 Aston Villa (h)
Sat 26 Everton (h)
Mon 28 West Bromwich Albion (a)

JANUARY
Sat 2 Arsenal (a)
Wed 6 Capital One Cup SF first-leg
Sat 9 Emirates FA Cup R3
Wed 13 Manchester United (h)
Sat 16 West Ham United (h)
Sat 23 Watford (a)
Wed 27 Capital One Cup SF second-leg
Sat 30 Emirates FA Cup R4

FEBRUARY
Wed 3 Everton (a)
Sat 6 West Bromwich Albion (h)
Sat 13 Chelsea (a)
Sat 20 Emirates FA Cup R5
Sat 27 Manchester City (h)
Sun 28 Capital One Cup final

MARCH
Wed 2 Stoke City (a)
Sat 5 AFC Bournemouth (h)
Sat 12 Leicester City (a)/Emirates FA Cup R6
Sat 19 Sunderland (h)

APRIL
Sat 2 Norwich City (a)
Sat 9 Southampton (a)
Sat 16 Swansea City (h)
Sat 23 Liverpool (a)/Emirates FA Cup SF
Sat 30 Crystal Palace (h)

MAY
Sat 7 Aston Villa (a)
Sun 15 Tottenham Hotspur (h)
Sat 21 Emirates FA Cup final
« Siste redigering: 20. Aug. 2016, 10:52 av Anders »

Sogning

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4534
    • Vis profil
Sv: PL 2015/2016 - Alle Newcastle sine kamper!
« Svar #1 på: 17. Juni 2015, 10:46 »
Deilig med heimekamp på boxing day. Ein rimelig tøff start blir det også for McClaren.
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

jonni_e

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 675
    • Vis profil
Sv: PL 2015/2016 - Alle Newcastle sine kamper!
« Svar #2 på: 17. Juni 2015, 11:21 »
AUGUST
Sat 8 Southampton (h)
Sat 15 Swansea City (a)
Sat 22 Manchester United (a)
Wed 26 Capital One Cup R2
Sat 29 Arsenal (h)
Ikke den letteste kampåpningen og vi er nok avhengig av en god start mot Southampton og Swansea for å ta med oss poeng i august. Mitt tips er 4 poeng etter seier mot Southamton og uavgjort mot Swansea.


SEPTEMBER
Sat 12 West Ham United (a)
Sat 19 Watford (h)
Wed 23 Capital One Cup R3
Sat 26 Chelsea (h)
På papiret ikke den verste måneden og det kan bli en bra poengfangst hvis hjemmeformen mot Chelsea fortsetter denne sesongen og med Watford hjemme. Mitt tips blir dog 4 poeng med hjemmeseier mot Watford og bortepoeng i London.

OCTOBER
Sat 3 Manchester City (a)
Sat 17 Norwich City (h)
Sat 24 Sunderland (a)
Wed 28 Capital One Cup R4
Sat 31 Stoke City (h)
To vanskelige bortekamper, men vi har vunnet på Ethiad før. Denne gangen blir det for tøft. Hjemme mot Norwich bør det bli tre poeng, det samme mot Stoke. Sunderland trekker dessverre det lengste strået enda en gang. Måneden ender med 6 poeng.

NOVEMBER
Sat 7 AFC Bournemouth (a)
Sat 21 Leicester City (h)
Sat 28 Crystal Palace (a)
Er Newcastle i god form er dette den måneden som bær gi best uttelling, men det avgis stadig poeng mot lag en må slå for å unngå nedrykksstrid. Uavgjort mot Bournemouth og seier mot Leicester ender med bortetap mot Palace. Altså blir det 4 poeng.

DECEMBER
Wed 2 Capital One Cup R5
Sat 5 Liverpool (h)
Sat 12 Tottenham Hotspur (a)
Sat 19 Aston Villa (h)
Sat 26 Everton (h)
Mon 28 West Bromwich Albion (a)
Når kampene kommer så tett som de gjør på slutten av denne perioden er det viktig å være inne i god form. Det er vanskelige kamper alle sammen med to meget viktige kamper mot Villa og West Brom med tanke på at jeg tror vi havner rundt dem på tabellen. Måneden begynner med to tap, før det løsner med to hjemmeseire etterfulgt av et poeng mot West Brom. 7 poeng blir det.

JANUARY
Sat 2 Arsenal (a)
Wed 6 Capital One Cup SF first-leg
Sat 9 Emirates FA Cup R3
Wed 13 Manchester United (h)
Sat 16 West Ham United (h)
Sat 23 Watford (a)
Wed 27 Capital One Cup SF second-leg
Sat 30 Emirates FA Cup R4
Arsenal og Man U. blir for tøffe, så lite å hente der er jeg redd. West Ham og Watford bør gi 6 poeng, men vi snubler mot en av dem og ender med 4 poeng denne måneden også.

FEBRUARY
Wed 3 Everton (a)
Sat 6 West Bromwich Albion (h)
Sat 13 Chelsea (a)
Sat 20 Emirates FA Cup R5
Sat 27 Manchester City (h)
Sun 28 Capital One Cup final
En ny vrien måned i vente og her blir det neppe mange poeng på de sorte og hvite. Frykter at det ender med en uavgjort mot West Bromwich og det er det eneste poenget denne måneden.

MARCH
Wed 2 Stoke City (a)
Sat 5 AFC Bournemouth (h)
Sat 12 Leicester City (a)/Emirates FA Cup R6
Sat 19 Sunderland (h)
Der februar var kjip poengmessig løsner det litt igjen i mars. En tøff bortekamp mot Stoke ender med et velfortjent poeng og med to hjemmeseire, med storseier over Sunderland blir det 7 poeng. Leicester gjenoppstår dessverre fra asken atter en gang og blir for tøffe.

APRIL
Sat 2 Norwich City (a)
Sat 9 Southampton (a)
Sat 16 Swansea City (h)
Sat 23 Liverpool (a)/Emirates FA Cup SF
Sat 30 Crystal Palace (h)
Sesongen nærmer seg slutten og dette er en vrien måned, da dette kan bikke i begge retninger. Jeg tror på en moderat fangst hvor det blir et bortepoeng mot Norwich og fire hjemme hvor poengtapet kommer mot Swansea. Pardew begynner å slite i Palace og tap i Newcastle hjelper ikke på. 5 poeng altså

MAY
Sat 7 Aston Villa (a)
Sun 15 Tottenham Hotspur (h)
Sat 21 Emirates FA Cup final
Skulle gjerne hatt lettere avslutning hvis vi havner i samme situasjon som denne sesongen. Villa kan fort ende i nedrykksstride atter en sesong og Tottenham er sjelden enkle å møte. Frykter at spillerne tar en tidlig ferie og det ender med to strake tap.

Så da ender vi med følgende statistkk: 11-9-18 og 42 poeng. 3 flere enn sesongen som var og det bør gjøre at vi slipper å bite negler helt til siste serierunde. Dog blir jeg ikke forundret hvis vi plutselig slår et av topp seks lagene og bommer totalt mot et eller flere av lagene som ender under streken.

Hva så med cupene. Mye avhenger selvfølgelig av hvor mye de prioriteres. Det er jo uttalt at de skal satses på, men jeg har dog mine tvil. Uansett er man avhengig av trekningene for å komme langt. Personlig har jeg mer sansen for hvordan det er i England hvor alle kan møte alle fra første runde enn her hjemme hvor fotballforbundet styrer alt frem til fjerde runde. Det ender nok med at vi ryker tidlig i begge cupene, men jeg drømmer jo om at vi i det minste kan slukke pokaldrømmen for et av storlagene før vi blir slått ut.

Sikkert er det garantert at jeg bommer totalt med spådommen min. Forhåpentligvis tar vi flere poeng enn jeg tipper, noe som vi være en stor bonus!
Lykke til medsesongen som kommer og så håper jeg det kommer inn noen kvalitetsspillere snart, selv om litt for mange forsvinner til andre klubber.

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: PL 2015/2016 - Alle Newcastle sine kamper!
« Svar #3 på: 17. Juni 2015, 20:33 »
Bra Daniel. Jeg mener denne bør være sticky. Så hvis ingen protesterer, sørger jeg for at den blir på toppen.

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7612
    • Vis profil
Sv: PL 2015/2016 - Alle Newcastle sine kamper!
« Svar #4 på: 19. Juni 2015, 18:02 »
Jonni, tror det er litt negativt med 6 uavgjort og 1 seier/7 uavgjort borte (7-9 poeng) , samtidig som at vi vinner 10-11 av 18 hjemmekamper er igjen litt for optimistisk. Hjemmefordelen er der jo, men den fordelen er ikke SÅ stor.
« Siste redigering: 24. Juli 2015, 03:41 av Eriksen »

gavharr

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 44
    • Vis profil
Sv: PL 2015/2016 - Alle Newcastle sine kamper!
« Svar #5 på: 24. Juli 2015, 01:28 »
Ikke den verste spådommen jeg har sett, men jeg tror vi tar flere poeng. Sett at vi får inn en defensiv forsterkning til, og kanskje en ekstra midtbanespiller, så lukter det svidd av dette laget, sammenlignet med fjorårets versjon. Topp 8?

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: PL 2015/2016 - Alle Newcastle sine kamper!
« Svar #6 på: 27. Juli 2015, 17:26 »
Noen som vet om når tv-kampene for oktober blir fastsatt? Lyst å bestille tur mot Norwich 17.okt, men er litt skeptisk med tanke på tv-kamper.....
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

siddis

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 746
    • Vis profil
Sv: PL 2015/2016 - Alle Newcastle sine kamper!
« Svar #7 på: 27. Juli 2015, 18:03 »
http://www.edp24.co.uk/sport/norwich-city/sky_sports_and_bt_sport_announce_dates_when_live_premier_league_tv_fixtures_will_be_revealed_1_4117782

I følge denne skulle kampen din allerede vært spikret. Så da er det vel bare å kjøre på?:) den kan jo umulig kræsje med noe e-cup uansett...
"Andy O'Brien has an horrendous nose, the poor lad. It is massive, it is black and blue and it is awful."

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: PL 2015/2016 - Alle Newcastle sine kamper!
« Svar #8 på: 27. Juli 2015, 18:07 »
De datoene stemmer ikke tror jeg. Ingen kamper som har blitt flyttet i oktober enda.

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: PL 2015/2016 - Alle Newcastle sine kamper!
« Svar #9 på: 27. Juli 2015, 21:06 »
Nei, alle kampene står vel oppført kl.15 på lørdag. Så ingen har blitt flyttet enda.

Sitat
In a similar vein, the selection of matches for live UK broadcast for October and November will be announced by the end of July, a minimum of two months before the first of those matches are played.
« Siste redigering: 27. Juli 2015, 21:10 av Anders »
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: PL 2015/2016 - Alle Newcastle sine kamper!
« Svar #10 på: 31. Juli 2015, 11:15 »
Norwich-kampen flyttet til søndag!

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: PL 2015/2016 - Alle Newcastle sine kamper!
« Svar #11 på: 31. Juli 2015, 12:38 »
Fikk med meg det. Regner med at jeg drar over fredag- mandag. Fredag kveld drar jeg til London, får med meg enten Spurs - Liverpool, og/eller Watford - Arsenal. Drar til Newcastle søndag morgen, og hjem fra London igjen mandag morgen. Mye reising, men sannsynligvis det billigste  ;D
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Roblee

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 856
  • Geordie for ever!
    • Vis profil
Sv: PL 2015/2016 - Alle Newcastle sine kamper!
« Svar #12 på: 07. Sep. 2015, 16:02 »
Jeg og 2 kompiser har tenkt oss på Newcastle mot Stoke hjemme den 31 okt. Hva er den enkleste måten å få billetter på?

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: PL 2015/2016 - Alle Newcastle sine kamper!
« Svar #13 på: 07. Sep. 2015, 17:35 »
Bestille via nufc.co.uk :)

Roblee

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 856
  • Geordie for ever!
    • Vis profil
Sv: PL 2015/2016 - Alle Newcastle sine kamper!
« Svar #14 på: 08. Sep. 2015, 15:45 »
Jeg registrerte meg som medlem på nufc.co.uk sine sider, men de har ikke lagt ut kampen mot Stoke enda. Når pleier de å legge ut den kampen tror dere?