20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Reise til Newcastle kamp i 2005/2006 sesongen  (Lest 34802 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

rikard

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 131
    • Vis profil
Reise til Newcastle kamp i 2005/2006 sesongen
« Svar #30 på: 12. Mai 2005, 23:19 »
Kjempe forslag med en fellestur! Har selv vært på kamp to ganger. En utrolig opplevelse!!! ble ikke noe denne sessongen grunnet pengemangel.. :( dermed falt den flotte rekka med en tur over hvert år i grus.. Men som alle vet kommer det en ny sessong, og nå er sunderland oppe igjen. En kamp jeg har lovet meg selv å se. Første gangen dro vi over med fly, det vil jeg anbefale alle.. Andre gangen tok vi dfds fra kr.sand, alle som har vært med på en båttur og er over 18år, vet med seg selv at det å ikke røre alkohol på en båt blir for dumt ;) Det endte med at vi brukte en hel dag på å komme oss i newcastle, samt en hard oppgave å komme over kneika senere på kvelden. Det skal også legges til at en båttur tar ca 16timer... det er Leeeenge!
Så sant ikke sunderland kampen er midt oppe i en eksamensperiode, er jeg garantert å se på SJP, uansett om det blir en fellestur eller ikke.

Rolfern

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 919
    • Vis profil
Reise til Newcastle kamp i 2005/2006 sesongen
« Svar #31 på: 13. Mai 2005, 09:56 »
Båten er innom Haugesund og Stavanger mener jeg før den vender mot Newcastle. Etter min mening er båt best ettersom det blir en god oppladning før man kommer til Newcastle. Mer komfortabelt og sosialt, og man har en ypperlig sjanse til å bli bedre kjent med sine reisevenner.

Vet ikke om det blir aktuellt for min del da jeg har mange plikter å oppfylle som jobb og utdanning og diverse annet, så min mening kan en gjerne se bort i fra. På den negative siden så tar jo båten mye lengre tid enn fly. Aner ikke prisforskjeller, men båten er ikke dyr.
Carr har altfor få landskamper for England!

Noreng

  • Gjest
Reise til Newcastle kamp i 2005/2006 sesongen
« Svar #32 på: 16. Mai 2005, 09:14 »
Vi bør IKKE reise mot Sunderland..... fordi som ikke vet det.. det er derby, de kan reise de som vil bli slått ned og grisebanka...

Nordin

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4368
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
Reise til Newcastle kamp i 2005/2006 sesongen
« Svar #33 på: 16. Mai 2005, 10:50 »
Sitat fra: "Noreng"
Vi bør IKKE reise mot Sunderland..... fordi som ikke vet det.. det er derby, de kan reise de som vil bli slått ned og grisebanka...


Du må være temmelig paranoid dersom du ikke reiser på Newcastle-Sunderland hvis du tror du skal bli grisebanka.
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Noreng

  • Gjest
Reise til Newcastle kamp i 2005/2006 sesongen
« Svar #34 på: 16. Mai 2005, 11:28 »
Paranoid??

tru je ikke....
det er mange som er blitt slått ned i derbyer....
men hvis du vil på sykehuset og hemahjemmet er det bare å reise...
Sunderland folkan er sikkert ganske sterke

Mack

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2798
    • Vis profil
    • http://magnar.com
Reise til Newcastle kamp i 2005/2006 sesongen
« Svar #35 på: 16. Mai 2005, 12:06 »
Det spiller ingen rolle hvor sterke de er. Vi skal grisebanke dem? Noen som blir med over og grisebanker noen Mackems? Det måtte vel blitt en morsom tur?


(Dere skjønner sikkert spøken?)
Nei, jeg tror ikke det er så farlig.
Toon, Toon,
Black and white army

Noreng

  • Gjest
Reise til Newcastle kamp i 2005/2006 sesongen
« Svar #36 på: 16. Mai 2005, 13:42 »
Jeg synes Wigan kun vært artig, de er ikke verdens beste lag og det er ikke arti og se tap... :cry:

Nordin

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4368
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
Reise til Newcastle kamp i 2005/2006 sesongen
« Svar #37 på: 16. Mai 2005, 13:43 »
Jeg har hørt Wigan-fansen er litt sterke. Vi bør ikke reise på den kampen.
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Mack

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2798
    • Vis profil
    • http://magnar.com
Reise til Newcastle kamp i 2005/2006 sesongen
« Svar #38 på: 16. Mai 2005, 20:37 »
Ja, Wigan-fansen er noen hardinger. Da tør ikke jeg se fotball. Ikke på TVen engang. Men vi kan jo ta en kamp mot Gunners. Da er det ikke noe å være redd for.
Toon, Toon,
Black and white army

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Reise til Newcastle kamp i 2005/2006 sesongen
« Svar #39 på: 16. Mai 2005, 23:23 »
Vet aldri. Kan umulig ta lang tid før Arsenal etterforskes for terrorisme, når de har det tilnavnet de har... La oss håpe de bannlyses fra PL før vi rekker å bli gruset neste gang.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

DanMan

  • Gjest
Reise til Newcastle kamp i 2005/2006 sesongen
« Svar #40 på: 01. Juni 2005, 10:44 »
Sitat fra: "Joakim"
Det er da vel samme hvem vi spiller mot, selv om en noe mer attraktiv motstander enn Norwich hadde vært å foretrekke, når man først skal over.


Det skal ikke så mye til, da Norwich har rykka ned,  :lol:
Jeg er fullt og helt med på en fellestur! Stemmer for hjemmekampen mot Sunderland. DET hadde vært fantastisk å oppleve. 8)

Bjørn

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1102
    • Vis profil
Reise til Newcastle kamp i 2005/2006 sesongen
« Svar #41 på: 01. Juni 2005, 11:07 »
Det er vel egentlig det samme hvilket lag man skal støtte laget sitt mot, enten det nå er Wigan eller Chelsea....
Det er jo også størst stemning sikkert når de største lagene kommer....selvom det nok er faen til liv der uansett hvilket lag man møter, og for opplevelsen sin del er det jo også litt uansett motstander....jaja, nå er jeg på tur inn i skogen igjen, neste punkt :)

Og det med at det er farlig å dra på derby skjønner jeg ikke helt...jeg har da selv vandret alene gjennom Liverpool på natterstid med Newcastle drakt godt synlig under jakken, ingen som fløy på meg da veffal....
Tror det er så lenge man ikke oppsøker bråk så får man sjelden bråk...vertfall min erfaring, både når det gjelder fotball og generellt slåssing på byen å sånnt!!

Bjørn - Aldri slåss (kryss i taket)
url=http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Time%20Cop]My Collection[/url]

Howay the Toon
Howay the Lads

Mack

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2798
    • Vis profil
    • http://magnar.com
Reise til Newcastle kamp i 2005/2006 sesongen
« Svar #42 på: 01. Juni 2005, 22:32 »
Det kunne vært supermorsomt og sett Newcastle - Sunderland fra St James Park. Er det ingen her som har forsøkt det tidligere? Jeg har heller ingen tro på at vi kommer til å måtte sloss oss vei gjennom røde og hvite trøyer. Selv om det kanskje kunne vært morsomt.  :wink:
Toon, Toon,
Black and white army

Bjørn

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1102
    • Vis profil
Reise til Newcastle kamp i 2005/2006 sesongen
« Svar #43 på: 01. Juni 2005, 22:40 »
Det hadde vært helt utrolig å fått med seg et derby jah, men som den skrunkne studentkassa gir meg lov til det er en annen sak! :(

Men jeg er jo ikke representativ for alle! ;)

Bjørn - blakk
url=http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Time%20Cop]My Collection[/url]

Howay the Toon
Howay the Lads

DanMan

  • Gjest
Reise til Newcastle kamp i 2005/2006 sesongen
« Svar #44 på: 02. Juni 2005, 11:45 »
Sitat fra: "Mack"
Jeg har heller ingen tro på at vi kommer til å måtte sloss oss vei gjennom røde og hvite trøyer. Selv om det kanskje kunne vært morsomt.  :wink:


 :lol: Festelig førkampsunderholdning!