20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Man Utd, Søn 07 okt 17:00  (Lest 22014 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Man Utd, Søn 07 okt 17:00
« Svar #150 på: 08. Okt. 2012, 11:16 »
Dette handler ikke om avgjørelser som endrer matcher - men dette handler om å få bukt med slike styggheter som Van Persie serverte i går. Det bør han tas for. Vi har selv mistet både Cabaye og Williamson de siste par åra på grunn av lignende situasjoner - og da er det vel bare rett og rimelig at Van Persie i ettertid straffes.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #151 på: 08. Okt. 2012, 11:39 »
Ja, det er jeg enig i. Jeg håper selvfølgelig også at det blir slått ned på, men jeg tror i utgangspunktet ikke at det har noe å si hvilken klubb spilleren kommer fra med tanke på om han blir straffet eller ikke. Vi har jo i det siste sett både Suarez, Terry og Rooney blitt utestengt for forskjellige forseelser.

JcVik

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #152 på: 08. Okt. 2012, 14:43 »
Ingen straff for Van Persie blei det sagt i Football Today på TV2 PL, horribelt! :sint:

Cadel

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #153 på: 08. Okt. 2012, 14:59 »
http://www1.skysports.com/football/news/11678/8148928/?utm_source=twitterfeed_Newcastle&utm_medium=facebook

"Manchester United striker Robin van Persie is not going to be charged by the Football Association for apparently elbowing Newcastle's Yohan Cabaye on Sunday."

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #154 på: 08. Okt. 2012, 15:10 »
Mulig det er brillene mine, men for meg ser det absolutt ut som det var med intensjon.
Same old Shearer, always scoring!

Eikelanden

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #156 på: 08. Okt. 2012, 16:02 »
http://www1.skysports.com/football/news/11678/8148928/?utm_source=twitterfeed_Newcastle&utm_medium=facebook

"Manchester United striker Robin van Persie is not going to be charged by the Football Association for apparently elbowing Newcastle's Yohan Cabaye on Sunday."

Var jo ikke noen stor overraskelse dette. Er det ikke slik at Manure og Ferguson har ett bein og vel så det inne i styret i FA?

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #157 på: 08. Okt. 2012, 16:52 »
Og om man er så uheldig og slår til noen i ansiktet, er det ikke da naturlig å gå bort til vedkommende etterpå og sjekke hvordan det står til?
Same old Shearer, always scoring!

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #158 på: 08. Okt. 2012, 17:04 »
http://www.dagbladet.no/2012/10/08/sport/fotball/premier_league/manchester_united/newcastle/23777343/

Webb så situasjonen og mener at det ikke er rødt kort.
Vel, han burde ikke få lov å dømme kamper der Manure er med, men nå er det vel slik at han er den som dømmer dem oftest............

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #159 på: 08. Okt. 2012, 18:36 »
Svakt. Jeg synes fremdeles det er å dra det for langt at Webb favoriserer Manchester United så voldsomt hele tiden, men dette burde han uten tvil ha slått ned på.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #160 på: 08. Okt. 2012, 18:38 »
Jeg tror ikke at dette har noe å gjøre med at Webb favoriserer Man Utd, men at han er en ræva dommer og ei feig fitte.
« Siste redigering: 08. Okt. 2012, 18:40 av boris. »
Nei.

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
« Svar #161 på: 08. Okt. 2012, 19:56 »
Jeg tror ikke at dette har noe å gjøre med at Webb favoriserer Man Utd, men at han er en ræva dommer og ei feig fitte.

+1

Panserfauzt

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #162 på: 08. Okt. 2012, 21:42 »
Ikke i mine 32 år har jeg mislikt/hatet en spiller mer enn RvP, det at han nå spiller på topp med et annet anus for et av mine største hatlag gjør ikke saken noe bedre. Det oser bare dritsekk av hele fyren, noe mer usympatisk og rasshøl på fotballbana har jeg aldri sett. Og det virker som hver jævla gang jeg ser han utøve sin kvalmskap kommer han unna med det og signerer udåden bak ryggen på dommeren med det jævla hestegliset, sånn som mot Krul  :sint:  :sint:

Måten han forlot arsenal sier det meste.. Har en veldig skadepreget periode og klubben tar han under sine vinger og gir han tillit og tid til å komme seg, og når han endelig skinner som en stjerne, nekter han å signere ny kontrakt, gir Wenger, klubben og ikke minst fansen fingeren og drar rett til erkefienden. Måtte han brenne
Roses are gay, violets are gayer, fuck this poem and listen to Slayer.

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #163 på: 08. Okt. 2012, 22:11 »
Willy er så dårlig det er helt håpløst og Jonas det der skal ikke skje, i hvert fall ikke når du er så heldig å få kapteinsbindet og skal gå forran med et godt eksempel!

Hva snakker du om !? Jonas har tydelig ansvaret for mannen utenfor i returrommet og gi god beskjed om å at Evra må dekkes opp. Ben Arfa kommer og puster på han og så kommer Ba litt for sent. Ikke Jonas sin feil. Hadde alle spillerne jobbet like bra som Jonas igår hadde vi vunnet denne kampen, banens beste for oss.

Ellers er det skummelt å se hvor dårlig Tiote er for tiden. Jobber bra, ok, men han er så dårlig på å orientere seg før ballmottak. Satt ringside og HVER gang han fikk ballen fra back så slo han med en gang en støttepasning til stopper, selv om han han hadde tid til å vri spillet. Ikke at Anita gjør det stort bedre...

dett er faktisk det vi er dårligst på. Vi bruker altfor lang tid på å vende spillet, kun Cabaye som klarer det på maks tre touch. Forresten godt å se at han han begynner å ligne på seg selv igjen.

Spekki

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #164 på: 09. Okt. 2012, 00:42 »
Ikke i mine 32 år har jeg mislikt/hatet en spiller mer enn RvP, det at han nå spiller på topp med et annet anus for et av mine største hatlag gjør ikke saken noe bedre. Det oser bare dritsekk av hele fyren, noe mer usympatisk og rasshøl på fotballbana har jeg aldri sett. Og det virker som hver jævla gang jeg ser han utøve sin kvalmskap kommer han unna med det og signerer udåden bak ryggen på dommeren med det jævla hestegliset, sånn som mot Krul  :sint:  :sint:

Måten han forlot arsenal sier det meste.. Har en veldig skadepreget periode og klubben tar han under sine vinger og gir han tillit og tid til å komme seg, og når han endelig skinner som en stjerne, nekter han å signere ny kontrakt, gir Wenger, klubben og ikke minst fansen fingeren og drar rett til erkefienden. Måtte han brenne
Heilt enige, sko betalt mye får å stoppa det stygga gliset på den mannen!!! Også manu spelar av alt!!! :grine:
Jackie Milburn vrir seg i graven når han hører navnet Andy Carroll