20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Premier League 14/15  (Lest 122443 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Premier League 14/15
« Svar #375 på: 02. Des. 2014, 12:03 »
En draw mot Burnley er som et tap å regne i mine øyne, selv om jeg kanskje må se litt lysere på det i dag mtp laget vi stiller med :P

ElvenKind

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2389
  • Mitro!
    • Vis profil
Sv: Premier League 14/15
« Svar #376 på: 02. Des. 2014, 12:33 »
Jepp. Et poeng er et poeng mer en intet poeng... eller noe sånt.
Sagt av lgrinde om Papisse og Ba før kjøpet av Cissé var et faktum:
Dei to ville ha blomstra ilag som to nysprungne fruktblomster på eit epletre bada i vårsola i Sogn.

Vive la Révolution française!

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Premier League 14/15
« Svar #377 på: 02. Des. 2014, 13:46 »
Mulig jeg overvurdere oss - men såfremst vi er forberedt på å ta fighten bør vi ha kvaliteter til å kunne slå Burnley. Selv med alle skadene våre.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

ElvenKind

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2389
  • Mitro!
    • Vis profil
Sv: Premier League 14/15
« Svar #378 på: 02. Des. 2014, 14:22 »
Ikke uenig, men det kommer vel helt ann på hvordan spillerne/laget tar tapet for WestHam og idiotien til Sissoko (som vi kunne trengt her).

Vi bytter mange spillere ift laget som har spillt de siste par kampene. Det kan slå begge veier. Sultne unge spillere kan velte lass, men også sitt eget.
Sagt av lgrinde om Papisse og Ba før kjøpet av Cissé var et faktum:
Dei to ville ha blomstra ilag som to nysprungne fruktblomster på eit epletre bada i vårsola i Sogn.

Vive la Révolution française!

torfinn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4096
    • Vis profil
Sv: Premier League 14/15
« Svar #379 på: 02. Des. 2014, 15:58 »
Nettopp levert en trippel med Burnley, Liverpool og Manu til småpene 6,40 i odds. Fin bonus hvis det skulle bli den drittdagen det ligger an til. Samtidig blir man ikke lei seg samme hvilken av de kampene som ikke går inn.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Premier League 14/15
« Svar #380 på: 04. Des. 2014, 08:55 »
Ser at min venn Ben Arfa ikke var verken på benk eller bane i gårdagens kamp mot Hull - samt at han ikke står oppført som skadd på Physioroom sin oversikt. Dersom Bruce allerede har gitt han opp tyder det vel på at han rett og slett er et håpløst prosjekt som PL-spiller fremover.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Premier League 14/15
« Svar #381 på: 04. Des. 2014, 11:33 »
Jeg synes det vil være tidlig å konkludere med at Bruce har gitt han opp, bare fordi han har sittet på tribunen i én kamp uten at skade eller karantene er offentlig kjent.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Premier League 14/15
« Svar #382 på: 04. Des. 2014, 15:51 »
Ser at min venn Ben Arfa ikke var verken på benk eller bane i gårdagens kamp mot Hull - samt at han ikke står oppført som skadd på Physioroom sin oversikt. Dersom Bruce allerede har gitt han opp tyder det vel på at han rett og slett er et håpløst prosjekt som PL-spiller fremover.

Ser slik ut.

Frode

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5852
    • Vis profil
Sv: Premier League 14/15
« Svar #383 på: 04. Des. 2014, 17:16 »
Ser at min venn Ben Arfa ikke var verken på benk eller bane i gårdagens kamp mot Hull - samt at han ikke står oppført som skadd på Physioroom sin oversikt. Dersom Bruce allerede har gitt han opp tyder det vel på at han rett og slett er et håpløst prosjekt som PL-spiller fremover.

Om så er tilfelle er det nok Steve Bruce som er en idiot, i likhet med Pardew.  ;)

Jeg tror at dette er aller siste mulighet for Ben Arfa å vise seg frem for andre klubber. Blir ikke overrasket om han havner i en eller annen klubb i midtøsten. Det ville vært fryktelig synd. Han har et utrolig talent.

Benson

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6845
    • Vis profil
Sv: Premier League 14/15
« Svar #384 på: 04. Des. 2014, 20:16 »
hehe han laga vel kvalme igjen da etter å ha bli bytta ut etter ein halvtime sist..  Er jo ingen trenere som har holdt ut med han serlig lenge (untatt Pardew da). Må jo ha skikkelig uflaks siden alle managerene han har hadt er idioter :)
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

boris.

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8655
    • Vis profil
Sv: Premier League 14/15
« Svar #385 på: 05. Des. 2014, 10:09 »
Premier League 2014-15, minutes per goal:

Aguero, Man City 74.71
Costa, Chelsea 83.27
Cisse, Newcastle 85
Sakho, West Ham 108
Sanchez, Arsenal 116.78
Chadli, Tottenham 142
Bony, Swansea 157
Austin, QPR 159.71
Rooney, Man United 173.8
Berahino, West Brom 177.86
Nei.

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Premier League 14/15
« Svar #386 på: 05. Des. 2014, 12:11 »
Hehe, litt av ein type denna Cisse.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Premier League 14/15
« Svar #387 på: 05. Des. 2014, 12:13 »
hehe han laga vel kvalme igjen da etter å ha bli bytta ut etter ein halvtime sist..  Er jo ingen trenere som har holdt ut med han serlig lenge (untatt Pardew da). Må jo ha skikkelig uflaks siden alle managerene han har hadt er idioter :)

Neida. Han har hatt bedre trener enn Pardew altså ;)
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7612
    • Vis profil
Sv: Premier League 14/15
« Svar #388 på: 06. Des. 2014, 15:49 »
Vi er kapable til å slå den fleste, og Chelsea-kampen er den eneste jeg er 100% sikker på tap!

ALDRI si aldri når det kommer til fotball! :D Er umulig å regne poeng utifra kampprogram, hvertfall når det gjelder Newcastle.

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Premier League 14/15
« Svar #389 på: 06. Des. 2014, 15:52 »
Pleier å være flink til å jinxe, er en grunn til at jeg tapte 6-700kr når vi hadde seiersrekka vår 😉
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒