20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfervinduet Januar 2014  (Lest 160916 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

GMC

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2573
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2014
« Svar #795 på: 31. Jan. 2014, 22:56 »
Hva er dette snakket om å selge Cisse til Arsenal eller Cardiff? Kan jo ikke stemme.

King_P

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 640
  • Nemesis
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2014
« Svar #796 på: 31. Jan. 2014, 23:07 »
Det er snakk om lån, vel?
Søte, søte blekkspruter.

darkshark

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 787
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2014
« Svar #797 på: 31. Jan. 2014, 23:11 »
Hva er dette snakket om å selge Cisse til Arsenal eller Cardiff? Kan jo ikke stemme.

Er vel bare løse rykter. Prisen det snakkes om er jo også utopi for en spiller som knapt scorer mål. Men Ashley har sikkert likevel et ønske om å lette enda mer på lønnsbudsjettet og drive rimeligere, så det kan være at han er tilbudt til klubber på lån. Trenger ikke BÅDE de Jong og Cisse når vi har Remy. Business as usual.


Povic

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 16
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2014
« Svar #798 på: 31. Jan. 2014, 23:25 »
Er jo helt dødt når det kommer til Newcastle... Lurer på hva unnskyldingen til Pardew og co. er i morgen?

"nei vi fikk ingen men vi hadde noen soldie bud på noen spillere..." aka de har lagt bud på 2-3 spillere som er verdsatt for mye mye mye er det vi har bud...
https://www.youtube.com/povicfc - Mye dreier seg om NUFC

Sebastian

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4239
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2014
« Svar #799 på: 31. Jan. 2014, 23:29 »
Opp i alt tror eg Pards er like irritert som oss.  Forskjellen er bare at han har en jobb Ã¥ beholde....

Povic

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 16
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2014
« Svar #800 på: 31. Jan. 2014, 23:41 »
Når var sist gang Newcastle signerte en spiller på D-day?
https://www.youtube.com/povicfc - Mye dreier seg om NUFC

darkshark

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 787
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2014
« Svar #801 på: 01. Feb. 2014, 00:03 »
Har vel ikke handlet på d-day på flere år? Men vi ordnet vel en låneavtale med Ireland i 2011 da Carroll ble solgt.

BenArfa

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3151
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2014
« Svar #802 på: 01. Feb. 2014, 00:03 »
weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Same old Shearer, always scoring!

nemiarwen

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 358
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2014
« Svar #803 på: 01. Feb. 2014, 00:10 »
Gratulerer alle sammen! Mission accomplished, penger spart!
Ah me lads, ye shud only seen us gannin',
We pass'd the foaks upon the road just as they wor stannin';
Thor wes lots o' lads an' lasses there, all wi' smiling faces,
Gawn alang the Scotswood Road, to see the Blaydon Races.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2014
« Svar #804 på: 01. Feb. 2014, 00:12 »
Gått opp for meg at Kinnears stilling i Newcastle har virket fordelsmessig for hans svake hjerte. Har en jobb der han gjør f... all og samtidig antakeligvis bruker litt mindre tid på puben i London enn det han gjorde som arbeidsløs.
Først av alt skal jeg være jækla glad den dagen den udugelige møkkafyren er ferdig på nytt i klubben vår. Dagen kan ikke komme for kjapt.
Deretter skal jeg vær enda gladere den dagen vi har nye eiere enn Ashley. Kanskje med litt mer drivende ambisjoner og et ønske om at klubben vår skal bli en åpen klubb for media og omgivelser forøvrig. Når sist leste vi et interessant intervju av våre spillere siden Nord-Korea-Ashley sperra ute lokalpressa og fant ut at han skulle ta betalt for at media skal få snakke med våre spillere utover etter matcher og slikt?
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

lefsen

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 813
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2014
« Svar #805 på: 01. Feb. 2014, 01:06 »
Det Kristoffer sa.

Rudi

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 606
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2014
« Svar #806 på: 01. Feb. 2014, 01:12 »
For å slenge inn noe positivt. Vi, og Southampton, ligger vel så godt plassert i ingenmannsland som det er mulig. Jeg vil HELLER ha gode kjøp i sommer enn panikk nå 31. januar. Men da må de komme før juli.

PÃ¥ generelt basis er jeg lei. En ting var Ã¥ selge Given, som var veldig smertefullt for meg, men da hadde vi Krul / Forster i bakhÃ¥nd. En ting var Ã¥ selge en helt OK spiller for latterlig £35 mill. Men Cabaye er surt, hvertfall hvis det stemmer at vi fikk stusselige 19-20 mill.  :nei:
Vil egentlig si at det var mye verre Ã¥ selge Carroll enn det var Ã¥ selge Cabaye. Alle var klar over at Cabaye skulle bort før eller siden, Carroll sÃ¥ man for seg at skulle bli den nye Shearer. Og jeg husker at jeg ikke sÃ¥ veldig lyst pÃ¥ Ã¥ skulle sette vÃ¥r lit til Løven og Best i seks mÃ¥neder. PÃ¥ sentral midtbane har vi  Tiote, Anita og Sissoko, og pÃ¥ offensiv midt har vi Benny og Marveaux (i tillegg til Sissoko).

geordie-olav

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7493
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Sv: Transfervinduet Januar 2014
« Svar #807 på: 01. Feb. 2014, 03:09 »
Hahah, ikke overrasket i det hele tatt. Samme gamle regla hver jævla gang. De som tror at dette blir kompensert for i sommervinduet, kan bare drømme videre.

Doffi

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2095
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2014
« Svar #808 på: 01. Feb. 2014, 10:40 »
lt;3 Newcastle <3

Lars Arild Stordal

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3655
  • Newcastle United
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2014
« Svar #809 på: 01. Feb. 2014, 12:50 »
Petter Veland ‏@PetterVeland 30s
Official: Sevilla announced 10 min ago that defender Juan Cala rescinded his contract with Sevilla to travel to Premier Leauge. Newcastle?
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.