20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Aston Villa - Newcastle 23.08.14 kl 13.45 - TV2 Sport Premium  (Lest 12503 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
På pub i Kreta og skal se kamp:) 37 grader i skyggen. Aldri sett kamp i utlandet uten seier:) 3-1 til oss.

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Korleis skal me dyrka fram eigne talent når spelara som Obertan, med si historie, verte prioritert framfor spelara som Aarons og Perez. Dette med Obertan er god grunn til å klaga.
Aarons må jo ha fått seg ein skade, elle so skjønnar eg ingenting!!

Ja, dette med Gabby er god grunn til å klage. Og for all del, deler skuffelsen over at han blir prioritert. Hvorfor Aarons ikke er med i dag, veit jeg ikke. Men Obertan var god i pre-season i følge de rapportene jeg har lest. Men skal man ta hans hele NUFC-karriere i betraktning, noe man bør, fortjener han ikke å være på benken. Men det er ingen tvil om at Pardew mener han har noe uforløst over seg.

Men til syvende og sist er jeg mye mer gira på å bruke lovende, unge gutter, i stedet for spillere som ikke er gode nok. Men Pardew han gang på gang vist at han liker det "trygge" og defensive, foran det litt mer vågale og offensive. Slikt bør vi ha blitt vant til innen nå, jeg har hvertfall det.

▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

torfinn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4096
    • Vis profil
Slenger meg på her, og synes det er hårreisende at Obertan er på benen i stedet for Aarons. Men har likevel troa på at vi drar i land denne. Skal ha nok kvalitet i dette laget!

Cadel

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1932
    • Vis profil
gleder meg til å se De Jong etter hvert!

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Langli, for ein tufs.

Martin

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3256
    • Vis profil
haha, hva faen er det Willo driver med?

gardek

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 532
    • Vis profil
Bombe at første frispark er diagonal mot Willy..... hva faen?
Toon till I die.

gavharr

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 44
    • Vis profil
Langli drikker tydeligvis på jobb...

Cadel

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1932
    • Vis profil
Langli drikker tydeligvis på jobb...

tenker du på frisparket willo fikk?  ::p

boris.

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8655
    • Vis profil
Kun Cabella og til dels Riviere som rører på seg uten ball. Spillerne blir utrolig statiske når laget har ball.
Nei.

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Det er jo heilt krise framøve.  :koko: Ekstremt upresise og dårlege i siste del av angrepsspelet.

gavharr

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 44
    • Vis profil
Langli drikker tydeligvis på jobb...

tenker du på frisparket willo fikk?  ::p

Det gjorde jeg. Villa-spilleren gikk bevisst lavt inn, og det er jo han som spiller farlig i den situasjonen. Ikke Willo som tar en helt fair duell.

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Satan, nok ein svak avslutning.

Cadel

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1932
    • Vis profil
DEILIG av Janmaat!! Skjærer seg som en kniv på tvers av forsvaret til Villa! MER sånt takk!  :toon:

Cadel

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1932
    • Vis profil
Cabella  :drool: