Newcastle United > Kamper

AC Milan - Newcastle United | UCL Gruppe F | 19.09.23 kl. 18:45

(1/4) > >>

Eriksen:
Da var vi endelig tilbake! Første motstander blir Milan på San Siro. En spesiell kamp for Tonali som er tilbake på sin gamle hjemmebane. Bookmakerne mener at vi kommer til å kjempe mot Milan om 2 plassen, så denne kampen kan bli avgjørende til slutt. Grunnet hjemmefordel så er nok Milan favoritter, men jeg tror absolutt at vi har muligheter her! Tipper uavgjort, noe som ville vært et godt resultat etter min mening.

Benson:
Ganske sprøtt at Newcastle speler Champions League uten Liverpool deltakelse. Lite som har tyda på det dei siste 20 årene. Må bare nyte det.

Geordie:
Hærrlig!!!!

Tøff kamp, men vi har alle muligheter  :) Får vi se hvem som starter for oss i morra? Er Almiron, Isak og Tonali tilbake fra start f.eks.?

Eriksen:


Interessant med Murphy fra start, og Almiron + Barnes på benken. Begynner å bli mektig lei av Burn på backen, men dette er vel kanskje ikke kampen til å kaste inn en som nettopp har fyllt 19 og som enda ikke har spilt for oss, samt at Targett virker å være helt ute av det.

boris.:
Synes det er helt sykt at en klubb som har brukt så mye penger som Newcastle, stiller med Burn på backen og Murphy i en CL-kamp.

Tror det blir totalt overkjøring fra Milan sin side, men håper jeg tar feil. Hadde vært jævlig gøy om Newcastle greide å ta med seg noe fra San Siro.

Navigering

[0] Oversikt

[#] Neste side

Skift til full visning