20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?  (Lest 271961 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?
« Svar #660 på: 25. Juni 2009, 14:48 »
Han ga mesteparten av rosen til Tettey. det forstår jeg meget godt. Utrolig bra av Tettey. Holder fortsatt fast på at målet var bortimot ferdigscoret. Men ja, han må ta de løpene, og i en offensiv sentral midtbaneposisjon gjør han det. Gang på gang på gang. Et bra Rosenborg-angrep, og en bra avslutning.
Tar ikke bort den prestasjonen Skjelbred gjør, men han har nok scoret vanskligere mål.
Men som sagt, en spiller jeg helt klart vil ha i NUFC.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Peter

  • Gjest
Sv: Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?
« Svar #661 på: 25. Juni 2009, 16:55 »
Skal vi kjøpe Skjelbred må det skje i år. Vi kan ikke vente 2-3 år til, da er han ikke ung lenger og forholdsvis ferdig utviklet spiller. Jeg synes vi skulle kjøpe han nå hvis vi absolutt skal kjøpe han for da kan vi utvikle han hos oss.

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?
« Svar #662 på: 25. Juni 2009, 20:50 »
Jeg tviler på om Rosenborg selger Skjelbred i sommer, men i vinter eller neste sommer er det gode muligheter.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Peter

  • Gjest
Sv: Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?
« Svar #663 på: 25. Juni 2009, 21:07 »
Jeg tviler på om Rosenborg selger Skjelbred i sommer, men i vinter eller neste sommer er det gode muligheter.


Hvorfor neste sommer? RBK kommer til å vinne serien i år og vil gjerne vinne neste år også. Tror ikke det blir lettere da, men dette vet vel du best som er RBK supporter. ;)

DeeJayJay

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 24
    • Vis profil
Sv: Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?
« Svar #664 på: 25. Juni 2009, 21:14 »
Hvor stor Newcastle supporter er egentlig Skjelbred? Synes TV2 bør spørre det spørsmålet snart, isteden for alle de andre meningsløse spørsmålene de presterer å stille! Er lei av de derre intervjuene "fortell om målet?" "Ja, jeg fikk en pasning, og så satt jeg den i mål" , neste gang dropp det spørsmålet og spør heller om det man bør vite "Hvor stor Newcastle supporter er du?"

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?
« Svar #665 på: 25. Juni 2009, 21:19 »
Hehe. Hvis alt går som vi håper og tror så vil du kunne lese det i MagZine i august.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

DeeJayJay

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 24
    • Vis profil
Sv: Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?
« Svar #666 på: 25. Juni 2009, 21:24 »
Hehe. Hvis alt går som vi håper og tror så vil du kunne lese det i MagZine i august.

ahh strålende!  :) , det blir et scoop for MagZine det  :)

ratatosk

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1293
  • Sunt pueri pueri, puerilia tractant
    • Vis profil
Sv: Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?
« Svar #667 på: 25. Juni 2009, 21:38 »
Hehe. Hvis alt går som vi håper og tror så vil du kunne lese det i MagZine i august.

Så får man se om det bare er ett intervju, eller om det er under presentasjon av nye spillere ;)
sunt pueri pueri puerilia tractant

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?
« Svar #668 på: 26. Juni 2009, 16:04 »
Hehe. Ja, det kan jo hende det også.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

plebUTG

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2626
  • skjer
    • Vis profil
Sv: Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?
« Svar #669 på: 26. Juni 2009, 18:22 »
Hvor stor Newcastle supporter er egentlig Skjelbred? Synes TV2 bør spørre det spørsmålet snart, isteden for alle de andre meningsløse spørsmålene de presterer å stille! Er lei av de derre intervjuene "fortell om målet?" "Ja, jeg fikk en pasning, og så satt jeg den i mål" , neste gang dropp det spørsmålet og spør heller om det man bør vite "Hvor stor Newcastle supporter er du?"

Kan vel f... meg begynne å lure på om han sitter og skriver på forumet under brukeren JOAKIM noen ganger. Det ville vel også bekreftet min tro om at han er selvgod.

Peter

  • Gjest
Sv: Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?
« Svar #670 på: 26. Juni 2009, 18:28 »
Hvor stor Newcastle supporter er egentlig Skjelbred? Synes TV2 bør spørre det spørsmålet snart, isteden for alle de andre meningsløse spørsmålene de presterer å stille! Er lei av de derre intervjuene "fortell om målet?" "Ja, jeg fikk en pasning, og så satt jeg den i mål" , neste gang dropp det spørsmålet og spør heller om det man bør vite "Hvor stor Newcastle supporter er du?"

Kan vel f... meg begynne å lure på om han sitter og skriver på forumet under brukeren JOAKIM noen ganger. Det ville vel også bekreftet min tro om at han er selvgod.


Ikke mobb Jokke nå da.

plebUTG

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2626
  • skjer
    • Vis profil
Sv: Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?
« Svar #671 på: 26. Juni 2009, 19:35 »
Hvor stor Newcastle supporter er egentlig Skjelbred? Synes TV2 bør spørre det spørsmålet snart, isteden for alle de andre meningsløse spørsmålene de presterer å stille! Er lei av de derre intervjuene "fortell om målet?" "Ja, jeg fikk en pasning, og så satt jeg den i mål" , neste gang dropp det spørsmålet og spør heller om det man bør vite "Hvor stor Newcastle supporter er du?"

Kan vel f... meg begynne å lure på om han sitter og skriver på forumet under brukeren JOAKIM noen ganger. Det ville vel også bekreftet min tro om at han er selvgod.


Ikke mobb Jokke nå da.

Det var ikke ment som mobbing, men jeg følte kommentaren passet ganske greit inn i akkurat denne tråden. Beklager hvis noen følte seg mobbet, det var ikke meningen.

Jeg tror uansett joakim er voksen nok til å ta til seg kritikken selv om kommentaren kanskje var litt krass.

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?
« Svar #672 på: 27. Juni 2009, 01:10 »
Haha. Hadde Per Ciljan Skjelbred brukt mitt nick til å skrive på forumet hadde jeg blitt beæret ;D

Jeg lar meg ikke knekke av hva noen skriver om/til meg på et forum, selv om noe kan være støtende.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

nufc4life

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 652
    • Vis profil
Sv: Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?
« Svar #673 på: 27. Juni 2009, 12:23 »

Milford

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 243
  • Motgangssupporter
    • Vis profil
    • danielmilford.no
Sv: Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?
« Svar #674 på: 28. Juni 2009, 10:20 »
Ciljan er nok langt under snittet for selvgodhet innen sitt yrke.

Og nå for tiden raser han mot Trondheim kommune grunnet nedleggelsen av Rosendal, nærpuben hvor han vokste opp med å se Newcastle-kamper sammen med faren sin. Han var tydelig fra seg den dagen Newcastle rykket ned. Jeg tror vi trygt kan si at Ciljan ville vært et godt kjøp for Newcastle, i hvert fall lojalitetsmessig.