20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?  (Lest 272014 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Arnebleie

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 65
    • Vis profil
Sv: Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?
« Svar #165 på: 08. Des. 2007, 01:51 »
Jarstein er århundrets klyse, faktisk foran Vidar Riseth!  Hvilken spiller er så dum at en takker nei til en PL-klubb? Det er jo alle gutters drøm å spille i PL! Men neida, vi tar oss heller en ferie. Håper han knekker lårhalsen eller noe sånt, på sin "velfortjente" ferie, men uansett ville jeg ikke hatt han i vårt kjære Newcastle, da er det bedre å hente Håkon Opdal! Jarstein spiller forhåpentligvis 2.div neste år når Odd rykker ned!

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?
« Svar #166 på: 08. Des. 2007, 01:55 »
Klyse eller ei, han er på sitt beste Norges klart beste keeper, og bør innen noen år ha tatt over ansvaret mellom stengene for landslaget.
Stort potensiale har han, men vi har ikke veldig store bruken for Jarstein alikevel.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Benson

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6845
    • Vis profil
Sv: Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?
« Svar #167 på: 08. Des. 2007, 02:31 »
Det er tidenes gåte hvorfor vi inviterte Jarstein til prøvespill. Førstemann som kommer opp med en god (og noenlunde realistisk) forklaring på det skal få premie. Nå har jeg ingen premie å sende ut, så jeg håper at det er ingen som kan forklare dette mysteriet.

Trenger vel ikkje vere meir avansert enn at Sam ønsker og sjå nermere på Jarstein som potensiell reserve for Given. Ettersom Harper kan vere på veg vekk og han forsatt anser Krul for og vere for ung til og vere reservekeeper ?
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?
« Svar #168 på: 08. Des. 2007, 15:50 »
Forstår ikke helt hvordan man kan være en klyse bare fordi man takker nei til treningsopphold med Newcastle?
Jarstein var usikker på hvor mye Newcastle egentlig ønsket ham, og han visste at vi hadde Given og Harper allerede, og vet vel sjøl at han ikke har sjanse mot de to. Greit nok at han takker nei til prøvespill for Newcastle, men argumentene om at det kommer midt i ferien og at landslagsspillere ikke skal prøvespille er bare tull.

Forøvrig er sjansen for at Jarstein spiller i Adeccoligaen neste sesong ganske så liten. Han havner i vålerengen eller RBK.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

BallaJazz

  • Gjest
Sv: Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?
« Svar #169 på: 08. Des. 2007, 17:10 »
Jeg skjønner ikke hva vi skal med Jarstein..å jeg forstår jo Jarstein også..han vill jo spille for en klubb han blir satsa på og får spillt fotball på og ikke blir satt som reserve.Å si han er klyse er vell passe teit!.Jarstein er uten TVIL  en av norges beste keepere .

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?
« Svar #170 på: 08. Des. 2007, 17:13 »
Er det i det hele tatt noen som skjønner hva vi skal med Jarstein?
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

ScandinavianMagpie

  • Gjest
Sv: Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?
« Svar #171 på: 15. Des. 2007, 10:47 »
Forøvrig er sjansen for at Jarstein spiller i Adeccoligaen neste sesong ganske så liten. Han havner i vålerengen eller RBK.
Nå har vel Odd klart å prise han helt ut av det norske markedet. 10 mill er vel det RBK har fått nei på, og da tror jeg ikke man er så desperat i Trondheim at man byr mer, eller???

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?
« Svar #172 på: 15. Des. 2007, 13:15 »
Man er jo flink i Norge til å overprise spillere generelt så.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Ole939

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 78
    • Vis profil
Sv: Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?
« Svar #173 på: 11. Jan. 2008, 17:47 »
En norsk spiller jeg vil ha er Skjelbred!
Jeg har sett og på alle kampene til RBK her på Gran Canaria, jeg ser en liten Emre i han.
Han ble forøvrig turneringens beste spiller og han har jo Newcastle som yngelingsklubb, så hvem vet.
Og om Jarstein som en klyse, det er han ikke. Jeg fikk trene litt med han og han er ekstremt hyggelig!

IamFreddie

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 102
    • Vis profil
Sv: Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?
« Svar #174 på: 11. Jan. 2008, 18:02 »
Skjelbred /Tettey hadde kanskje vært morsomt å se i Nufc drakta.

Are..........

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 148
    • Vis profil
Sv: Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?
« Svar #175 på: 11. Jan. 2008, 18:02 »
Nei så tøft, er virkelig Skjelbred Newcastlefan?

Kunne tenkt meg han til Newcastle jeg og. Men han kan gjerne storspille litt til i Rosenborgtrøya før han kommer hos oss.  :)

Lars Arild Stordal

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3655
  • Newcastle United
    • Vis profil
Sv: Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?
« Svar #176 på: 11. Jan. 2008, 19:39 »
Skjelbred /Tettey hadde kanskje vært morsomt å se i Nufc drakta.
Ja til skjelbreid, men Tetty, nei dø å pine... Han kan holde seg langt vekke >:(
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Ole939

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 78
    • Vis profil
Sv: Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?
« Svar #177 på: 11. Jan. 2008, 20:03 »
Skjelbred /Tettey hadde kanskje vært morsomt å se i Nufc drakta.
Ja til skjelbreid, men Tetty, nei dø å pine... Han kan holde seg langt vekke >:(


Det er ikke uten grunn at Tettey nå har tall nr. 10 og er blitt visekaptein for RBK :P

Tim S

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1114
    • Vis profil
    • muscleraw.com
Sv: Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?
« Svar #178 på: 11. Jan. 2008, 20:12 »
Hadde nå valgt Tetty lenge før Skjelbred
Newcastlesupporter siden 1992

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?
« Svar #179 på: 11. Jan. 2008, 20:35 »
Hadde nå valgt Tetty lenge før Skjelbred
HÆ?

Den tror jeg du er alene om her i verden. Du vil ha Tettey, som er langt mer ustabil, og som fortsatt har mye å jobbe med, fremfor Norges STØRSTE fotballtalent? Kanskje det største talentet noensinne?

Den må du forklare.

Jeg mener Tettey har en lang vei å gå før han er klar for en utenlandstilværelse. Per Ciljan Skjelbred forsvinner i løpet av ett år, det er jeg overbevist om. Og det irriterer meg grenseløst, for jeg kunne tenkt meg et helt lag med Ciljan-er i RBK.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon