20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?  (Lest 271960 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

kung_zlatan

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1158
    • Vis profil
Sv: Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?
« Svar #105 på: 27. Okt. 2007, 00:03 »
Jeg har da ikke skrevet at jeg forventer det. På kung_zlatans innlegg virker det som Skjelbreid har lekt seg med mange av lagene rbk har møtt i CL. Det har han ikke gjort og du sier også inderekte selv at du er enig at dette var den første kampen han lekte på internasjonalt nivå siden Olympiakoskampen med det andre innlegget ditt fordi alle de andre kampene du nevner der han har vært fantastisk i CL har vært etter Olympiakos kampen.

Jeg skrev: "Etter å ha sett Skjelbreid på ny leke på internasjonalt nivå mot Valencia i går er jeg ikke i tvil om at han hadde fortsvart en plass i NUFC sin tropp. Hadde gjerne sett at vi henta han:) I går var han overalt!" Hvor står det at jeg mener at han har lekt seg med mange av lagene i CL!? Mannen har hatt en jevn stigende formkurve og er nå tilbake til formen han hadde før skaden. Jeg synes å se igjen takter fra gutten som vi alle så mot Real Madrid sist. Det vil med andre ord si en gutt med en internasjonal touch i pasningsspillet, med god individuell teknikk og spesielt da første-touch, samt at jeg er imponert over løpsstyrken hans! Jeg er mer nysgjerrig på hvorfor du mener han eventuelt IKKE vil være et spennende alternativ for Newcastle jeg Fredd, da begynner vi å nærme oss en skapende diskusjon ;)

fredd

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3216
    • Vis profil
Sv: Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?
« Svar #106 på: 27. Okt. 2007, 00:42 »
Jeg har da aldri sagt at jeg ikke syntes Skjelbreid er et spennende alternativ for Newcastle. Han har vært god og viser han har potensial. Håper Allardyce har oversikt over slike spillere. Hadde syntes det hadde vært en spennende signering hvis han kom i januar.

Det jeg reagerer på er at når du skriver: "Etter å ha sett Skjelbreid på ny leke på internasjonalt nivå mot Valencia i går er jeg ikke i tvil om at han hadde fortsvart en plass i NUFC sin tropp". Du har ikke direkte skrevet at han har lekt seg med mange av lagene i CL. Men det sier seg selv at du må mene at Skjelbreid må ha lekt seg flere ganger på internasjonalt nivå den siste tiden hvis du mener det du skriver. Den siste gangen han etter min mening lekte på et internasjonalt nivå var mot Olympiakos, og dette er nå 2 år siden. Jeg syntes Skjelbreid lekte på internasjonalt nivå mot Valencia, men ikke på ny.

kung_zlatan

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1158
    • Vis profil
Sv: Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?
« Svar #107 på: 27. Okt. 2007, 14:08 »
På ny= nok en gang. Ingenting grammatisk i dette som tilsier at Skjelbreid skal ha spilt mange gode kamper etter hverandre. Det sier bare at han nok en gang viser seg frem fra en positiv side. Ikke vær så utrolig bastant, vær så snill, det blir så lite skapende. Nå får vi konse om kampen fredd. Lykke til! :D

Førre

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 809
    • Vis profil

Wroom

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 704
  • "Space-collector"
    • Vis profil
Sv: Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?
« Svar #109 på: 29. Okt. 2007, 10:40 »
Allerdyce må få ut finger'n snart. Skjeldbred er Newcastle-fan. Skulle ikke by på store problemer å hente han.

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?
« Svar #110 på: 29. Okt. 2007, 16:15 »
Vi MÅ holde denne gutten under oppsikt. Det går ikke an å bare la et så stort talent, som i tillegg er newcastle-supporter, bli misbrukt i bakgårdsklubber som Chelsea, Blackburn, Tottenham og Man Utd. Det kan vi overhodet ikke være bekjent av. Jeg sier ikke at vi skal kjøpe NÅ, jeg sier at vi må overvåke denne guttens utvikling, og vi må kjempe om hans underskrift dersom noen av de andre klubbene prøver seg. Helst bør vi komme dem i forkjøpet.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Grundemaister

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 107
    • Vis profil
Sv: Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?
« Svar #111 på: 09. Nov. 2007, 03:40 »
han spilte ok mot valencia på mestalla nylig...........

Tønsberg

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 690
    • Vis profil
« Siste redigering: 10. Nov. 2007, 12:17 av Tønsberg »

Noreng

  • Gjest
Sv: Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?
« Svar #113 på: 10. Nov. 2007, 12:28 »
Per Egil Flo :D

Lars Arild Stordal

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3655
  • Newcastle United
    • Vis profil
Sv: Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?
« Svar #114 på: 10. Nov. 2007, 20:24 »
Hmm, er det familien Flo som kommer igjen. Sikkert innad i det berykdede Flo banden :)
Noen som har sett disse spillerene i aksjon??
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

fredd

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3216
    • Vis profil
Sv: Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?
« Svar #115 på: 10. Nov. 2007, 20:32 »
Uten at jeg har sett dem høres to 89 spillere som har spilt bra i 1.div spennende ut. Har også hørt mye bra om han Per Egil Flo.

Øyvinden

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2637
    • Vis profil
Sv: Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?
« Svar #116 på: 11. Nov. 2007, 00:29 »
Even Hovland er ihvertfall eit stort talent, sterk og rask og utrulig god framover som ein slags Hoftun. Er han eg hard desidert nest tru på av dei to, han har ei lysande karriere foran seg.

Bad Religion

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4694
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Sv: Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?
« Svar #117 på: 11. Nov. 2007, 00:54 »
Even Hovland er ihvertfall eit stort talent, sterk og rask og utrulig god framover som ein slags Hoftun. Er han eg hard desidert nest tru på av dei to, han har ei lysande karriere foran seg.

Den stussa eg litt over! ;D
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Noreng

  • Gjest
Sv: Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?
« Svar #118 på: 11. Nov. 2007, 01:56 »
Har sett litt av Flo!

Enorm spiller. Han spiller med hjernen, og det gjør han til en stor spiss!

Nikolaien

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 565
    • Vis profil
Sv: Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?
« Svar #119 på: 11. Nov. 2007, 02:53 »
Eller venstre back som han har spelt i sogndal....