20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: MagZine 5 - have your say!  (Lest 2442 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Nordin

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4368
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
MagZine 5 - have your say!
« på: 06. Juni 2011, 10:57 »
Sesongens siste medlemsblad er nå ute på nett. Denne gangen varter vi opp med 32 sider fullpakkede av Newcastle-stoff som du ikke vil gå glipp av. Medlemsbladene er normalt sett eksklusivt for medlemmer, men for å forhåpentligvis få flere til å melde seg inn til neste sesong, lar vi alle få muligheten til å lese gjennom det eneste NUFC-magasinet på norsk.

Vi kan by på følgende artikler:
- Redaktør Ole Reidar oppsummerer sine fire år i Newcastle
- Spillerprofilen: Michael Richardson
- Gjennomgang av alle spillerne med terningkast
- Quiz: Test dine NUFC-kunnskaper
- Intervju med Sunderland-supporter om sesongen som gikk
- Toon Gear
- NewUtd-awards. Fansen har talt – årets ditt og datt
- Oppsummering av sesongkonkurransen og intervju av vinneren
- Vår skribent Khosro ser på 10/11 med skråblikk
- Fanprofilen: Henrik Risdal
- Hva skjer i Newcastle? Oversikt over happenings i sommer.
- Reisebrev med bilder fra medlemsturen mot WBA
- Husker du…. John Karelse?

Husk å melde deg inn eller fornye kontigenten i Toon Army Norway nå! Alle som betaler før 20. juni får gavekort på 50 kr. inkludert i medlemspakken som blir sendt ut i slutten av måneden. Klikk her for å bli medlem også i 2011/12!


Last ned MagZine 5 her! (2,2 mb)

Kom med ris, ros, forslag og andre tilbakemeldinger!!
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Salo

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 81
    • Vis profil
Sv: MagZine 5 - have your say!
« Svar #1 på: 06. Juni 2011, 11:15 »
Bra jobba! Mye interessant lesestoff her :)

Kristian T

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2258
    • Vis profil
Sv: MagZine 5 - have your say!
« Svar #2 på: 06. Juni 2011, 16:12 »
Veldig bra jobbet!

Ang. ny redaktør, jeg kan kanksje ta på meg dette. Men det forutsetter at jeg kun gjør den grafiske biten av det. Jeg er litt redd for å ta på meg for mye, da jeg ikke vet om jeg kommer til å få tid til å gjøre det. Men jeg har mye erfaring i indesign, så å sette sammen materialet og lage layouten skal jeg nok kunne klare å gjennomføre. Men tror nok ikke jeg har tid til å gjøre så alt for mye mer enn det, dvs. skrive artikler og finne bilder til alle artikler osv.

Så dersom ingen andre melder seg, kan jeg iallefall ta meg av den biten jeg har nevnt over ;)

Nordin

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4368
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
Sv: MagZine 5 - have your say!
« Svar #3 på: 06. Juni 2011, 16:58 »
Veldig bra jobbet!

Ang. ny redaktør, jeg kan kanksje ta på meg dette. Men det forutsetter at jeg kun gjør den grafiske biten av det. Jeg er litt redd for å ta på meg for mye, da jeg ikke vet om jeg kommer til å få tid til å gjøre det. Men jeg har mye erfaring i indesign, så å sette sammen materialet og lage layouten skal jeg nok kunne klare å gjennomføre. Men tror nok ikke jeg har tid til å gjøre så alt for mye mer enn det, dvs. skrive artikler og finne bilder til alle artikler osv.

Så dersom ingen andre melder seg, kan jeg iallefall ta meg av den biten jeg har nevnt over ;)

Det høres glimrende ut! Jeg kan ta på meg ansvaret som "skribentredaktør" (skriver ca 1/3 av artiklene selv og får andre til å ta seg av resten), mens du tar deg av alt det grafiske? Dvs at jeg gir deg alt innholdet og du får det til å se bra ut i InDesign?

Det er snakk om fem utgaver neste sesong, så det vil ikke ta så altfor mange timer totalt sett over en hel sesong. Men Radar kan sikkert svare på hvor lang tid det tar å forberede en utgave.
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Kristian T

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2258
    • Vis profil
Sv: MagZine 5 - have your say!
« Svar #4 på: 06. Juni 2011, 17:03 »
Veldig bra jobbet!

Ang. ny redaktør, jeg kan kanksje ta på meg dette. Men det forutsetter at jeg kun gjør den grafiske biten av det. Jeg er litt redd for å ta på meg for mye, da jeg ikke vet om jeg kommer til å få tid til å gjøre det. Men jeg har mye erfaring i indesign, så å sette sammen materialet og lage layouten skal jeg nok kunne klare å gjennomføre. Men tror nok ikke jeg har tid til å gjøre så alt for mye mer enn det, dvs. skrive artikler og finne bilder til alle artikler osv.

Så dersom ingen andre melder seg, kan jeg iallefall ta meg av den biten jeg har nevnt over ;)

Det høres glimrende ut! Jeg kan ta på meg ansvaret som "skribentredaktør" (skriver ca 1/3 av artiklene selv og får andre til å ta seg av resten), mens du tar deg av alt det grafiske? Dvs at jeg gir deg alt innholdet og du får det til å se bra ut i InDesign?

Det er snakk om fem utgaver neste sesong, så det vil ikke ta så altfor mange timer totalt sett over en hel sesong. Men Radar kan sikkert svare på hvor lang tid det tar å forberede en utgave.

Det høres veldig bra ut :)

Radar

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1767
    • Vis profil
Sv: MagZine 5 - have your say!
« Svar #5 på: 08. Juni 2011, 12:01 »
Klargjøring kommer helt an på hvor mye bildemateriale jeg må finne. For å unngå ubehagelige fakturaer i etterkant så må det søkes etter Creative Commons materiale og å finne bilder i rett oppløsning er ikke så enkelt.

 Men selve klipp-og-lim arbeidet tar ikke så veldig lang tid. Jeg har ikke gjort så mange automatiseringer i inDesign som jeg kunne for å gjøre det mer effektivt men jeg gjør som regel MagZine unna på 2-3 kvelder med noen få timer hver kveld.

 Jeg skal laste alt MagZine materiale opp på hjemmesiden min så dere kan laste ned. Det vil si alle utgaver av MagZine med design til editering.

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: MagZine 5 - have your say!
« Svar #6 på: 08. Juni 2011, 12:04 »
Kanonutgave denne gange, karer! Meget bra!