20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: 17/09: West Ham - Newcastle  (Lest 35440 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Eivind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5561
    • Vis profil
17/09: West Ham - Newcastle
« Svar #15 på: 17. Sep. 2006, 12:58 »
Noen som vet om noen i Oslo sender kampen? Lite tenkelig egentlig, pga. ManU - Arse.

geordie-olav

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7493
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
17/09: West Ham - Newcastle
« Svar #16 på: 17. Sep. 2006, 13:08 »
West Ham - Newcastle

Newcastle

Våre store svakheter er inkompetent forsvarspill, og udugelighet foran mål. Forsvaret vårt er syltynt, og jeg syntes at det er et av de svakeste i hele Premier League. Nå er også Bramble skadet, som om det ikke var ille nok fra før. Godt at vi har Given mellom stengene.

Midtbanen er det lite å si på, men vi virker temmelig tamme hver gang Scott Parker ikke er på banen, og da kan situasjonen fort snu.

Martins er en veldig god spiller, men heller ikke han ser ut til å sørge for nettkjenninger. Og når ikke Martins gjør det, så tviler jeg på at Sibierski og Ameobi kan gjøre alt så mye bedre.

West Ham

Fikk en drass av selvtillit idet de hadde fått signert stjernene Tevez og Macherano, men de er ikke gode nok til å alene løfte West Ham himmelhøyt. West Ham har også litt problemer defensivt, og det går sjelden en kamp uten at de slipper inn mål.
Og til tross for de nye storstjernene, så har de kun vunnet en kamp i Premier league av fire forsøk, og klarte bare uavgjort hjemme mot Aston Villa.

Altså:
Newcastle er et dårlig bortelag som sliter med selvtilliten, har ufornøyde supportere, fiasko-spillere som midtstoppere og dårlige tendenser foran mål.

West Ham er et lag med altfor høy selvtillit, men som ikke lever opp til forventningene på noen måte. De scorer mål, de er et helt OK hjemmelag, men ustabile defensive.

Og Newcastle skal forresten ha en bedre stall til rådighet enn det West Ham har.

Med andre ord, dette er en fullstendig åpen kamp, der West Ham har favorittstempelet.

Asbjørn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6199
    • Vis profil
17/09: West Ham - Newcastle
« Svar #17 på: 17. Sep. 2006, 15:27 »
Zog er benket. Nok en gang en kamp uten en forsvarspiller på benken.

Given

Carr
Moore
Ramage
Baba

Milner
Parker
Emre
Duff

Shola
Martins

Benk:

Zog
Sibierski
Rossi
Harper
Butt
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Leslie

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 527
    • Vis profil
17/09: West Ham - Newcastle
« Svar #18 på: 17. Sep. 2006, 15:43 »
Tevez vs. Ramage, kan bli en interressant duell..
Eg har tro på Rammy, kommer til å spille fletta av Tevez
quot;No har du kasta deg te hundane" Skambankt skal ta dei!

NUFCern

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 983
    • Vis profil
    • http://rbk.no/
17/09: West Ham - Newcastle
« Svar #19 på: 17. Sep. 2006, 15:48 »
Tevez passer ikke inn i PL, så han frykter jeg ikke så mye. Da frykter jeg Zamora mye mer.

Men uansett så skal vi vinne denne på en god dag, la oss alle håpe denne gode dagen er i dag!!

Asbjørn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6199
    • Vis profil
17/09: West Ham - Newcastle
« Svar #20 på: 17. Sep. 2006, 15:49 »
Sitat fra: "NUFCern"
Tevez passer ikke inn i PL, så han frykter jeg ikke så mye. Da frykter jeg Zamora mye mer.

Men uansett så skal vi vinne denne på en god dag, la oss alle håpe denne gode dagen er i dag!!


Hvordan vet du at Tevez ikke passer inn i PL?
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
17/09: West Ham - Newcastle
« Svar #21 på: 17. Sep. 2006, 15:56 »
JESS!
Bortsett fra at Tayls ikke ble klar var dette identisk det laget jeg håpet på!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
17/09: West Ham - Newcastle
« Svar #22 på: 17. Sep. 2006, 16:01 »
Ingen som har link til en stream ?

Fredrik

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2408
    • Vis profil
17/09: West Ham - Newcastle
« Svar #23 på: 17. Sep. 2006, 16:08 »
Jg vil påstå vi har 2 av PL`s beste vinger ute på banen nå. Duff og Milner.
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

lucky_luque

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 420
    • Vis profil
17/09: West Ham - Newcastle
« Svar #24 på: 17. Sep. 2006, 16:08 »
bare kl.17.00 i reprise på de dragon greiene...jeg hører på nufc.co.uk

Asbjørn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6199
    • Vis profil
17/09: West Ham - Newcastle
« Svar #25 på: 17. Sep. 2006, 16:08 »
Sitat fra: "lucky_luque"
bare kl.17.00 i reprise på de dragon greiene...jeg hører på nufc.co.uk


Har du link?
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

lucky_luque

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 420
    • Vis profil
17/09: West Ham - Newcastle
« Svar #26 på: 17. Sep. 2006, 16:09 »
hvis du ahr newcastle world går du på live commenary www.nufc.co.uk

Asbjørn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6199
    • Vis profil
17/09: West Ham - Newcastle
« Svar #27 på: 17. Sep. 2006, 16:10 »
Sitat fra: "lucky_luque"
hvis du ahr newcastle world går du på live commenary www.nufc.co.uk


Ja hører på radio, men tenkte på stream senere.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Asbjørn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6199
    • Vis profil
17/09: West Ham - Newcastle
« Svar #28 på: 17. Sep. 2006, 16:11 »
Tevez i tverrligger.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

lucky_luque

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 420
    • Vis profil
17/09: West Ham - Newcastle
« Svar #29 på: 17. Sep. 2006, 16:11 »