20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Aleksandar Mitrović  (Lest 65243 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Aleksandar Mitrović
« Svar #120 på: 07. Mars 2018, 07:31 »
Fulham manager Slavisa Jokanovic:

"He [Aleksandar Mitrovic] is a quality player, he has started well with us. He is a proper striker that we have been looking for.

Sheffield United manager Chris Wilder:

"Mitrovic is an outstanding player and thankfully we won't be coming up against him in the next 11 games. He's going to the World Cup, Newcastle paid what for him? £15m? He should be playing in the Premier League.

Når du ser så patetiske vi er på topp, synes jeg det er dumt at Rafa ikke ga Mitro en sjanse.  Mitro har den råskapen vi har savnet på topp.

boris.

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8664
    • Vis profil
Sv: Aleksandar Mitrović
« Svar #121 på: 07. Mars 2018, 07:38 »
Skulle akkurat til å poste det der. Ser forresten at Fulham-supporterne hyller innsatsen han legger ned hver eneste kamp.  :-*
Nei.

boris.

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8664
    • Vis profil
Sv: Aleksandar Mitrović
« Svar #122 på: 07. Mars 2018, 07:41 »


Nei.

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3016
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Aleksandar Mitrović
« Svar #123 på: 07. Mars 2018, 09:48 »
https://www.chroniclelive.co.uk/sport/football/football-news/aleksandar-mitrovic-newcastle-united-fulham-14377159

Om han fortsetter som dette, får trøsten være at Newcastle får en god pris for han i sommer når han selges. Får vi bare håpe og tro de pengene stilles til managerens disposisjon?
No fate but what you make

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Aleksandar Mitrović
« Svar #124 på: 07. Mars 2018, 16:56 »
Hvis han fortsetter slik vil vi  være dumme om vi selger ham synes jeg. Om vi skal kjøpe en spiss fra championship som er på Mitros alder og som har herjet like mye må vi sette overgangsrekord.
« Siste redigering: 07. Mars 2018, 16:58 av Thomas »

navimer

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 253
    • Vis profil
Sv: Aleksandar Mitrović
« Svar #125 på: 07. Mars 2018, 20:09 »
Han scorer jo på bestilling hos Fulham, mens vi sitter igjen med 2 tannløse spisser og en skadet leiesoldat..  Jeg fatter ikke hvorfor Benitez har lagt denne mannen for hat :'(
Disiplin kan umulig være grunnen ettersom Shelvey fortsatt får spille

Gayle skårar og på bestilling i Championship... Benitez har gitt sin forklaring på kvifor Mitro sjeldan vart brukt og kvifor han lånte han ut. Fann ikkje att artikkelen på Chronicle.

Gayle scoret i championship ja, men er ikke i nærheten av samme kvalitet som Mitro har potensialet for..
Hadde Mitro fått spille flere fulle kamper etter hverandre hadde han vært toppscorer i championship i fjor, og scoret flere enn Gayle og Joselu til sammen i PL.

Fortsetter han sånn så får vi ihvertfall en god pris for han, eventuelt får han spille under ny manager dersom Rafa får nok av Ashley og går i sommer. At Rafa og supportere ikke lar han få sjangsen skjønner jeg ikke, han holder et godt nivå det har han bevist med å skyte Serbia til VM

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3016
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Aleksandar Mitrović
« Svar #126 på: 08. Mars 2018, 09:17 »
Hvis han fortsetter slik vil vi  være dumme om vi selger ham synes jeg. Om vi skal kjøpe en spiss fra championship som er på Mitros alder og som har herjet like mye må vi sette overgangsrekord.

Rafa har jo uttalt at Mitro ikke passer til stilen han ønsker å spille, og blir ganske bortkasta å beholde Mitro da syns jeg. Fortsetter han å score for Fulham, samt kanskje får vist seg fram i VM til sommeren, er det bare å cashe inn mens han er hot. Men, er jo ikke sikkert Rafa er manager til sommeren om Ashley fortsetter som han gjør.....
No fate but what you make

boris.

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8664
    • Vis profil
Sv: Aleksandar Mitrović
« Svar #127 på: 08. Mars 2018, 10:24 »
Hadde vært rimelig komisk om Mitrovic skjøt Fulham opp i år, og scorte det avgjørende målet som sender Newcastle ned neste år.
Nei.

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Aleksandar Mitrović
« Svar #128 på: 08. Mars 2018, 11:52 »
Viss ein prøver å sjå ei sak frå fleire synsvinklar og ikkje berre konkludera med at spelaren alltid er offeret...https://www.chroniclelive.co.uk/sport/football/football-news/how-aleksandar-mitrovic-offered-chance-14377623


lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Aleksandar Mitrović
« Svar #129 på: 08. Mars 2018, 12:10 »
Han scorer jo på bestilling hos Fulham, mens vi sitter igjen med 2 tannløse spisser og en skadet leiesoldat..  Jeg fatter ikke hvorfor Benitez har lagt denne mannen for hat :'(
Disiplin kan umulig være grunnen ettersom Shelvey fortsatt får spille

Gayle skårar og på bestilling i Championship... Benitez har gitt sin forklaring på kvifor Mitro sjeldan vart brukt og kvifor han lånte han ut. Fann ikkje att artikkelen på Chronicle.

Gayle scoret i championship ja, men er ikke i nærheten av samme kvalitet som Mitro har potensialet for..
Hadde Mitro fått spille flere fulle kamper etter hverandre hadde han vært toppscorer i championship i fjor, og scoret flere enn Gayle og Joselu til sammen i PL.

Fakta er at Gayle var toppskårar i Championship i fjor og Mitro sleit med å overbevisa. "Mitrovic is currently excelling in the Championship this season, but that wasn’t the case last term as he played in 25 of the 46 games, starting 11 times, but netted just four goals in 1,121 minutes of second flight action."
Det du skriv verte jo berre synsing.

Eg har sansen for Mitro eg og skulle ønskt Benitez ville bruke han. Samtidig stolar eg på at Benitez gjer det rette. Skulle Mitro forsvinna i sommar so håpar eg han verte fort gløymt og grunnen til det er signering av ein ny spiss som sler til frå dag 1 ;)
« Siste redigering: 08. Mars 2018, 12:56 av lgrinde »

navimer

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 253
    • Vis profil
Sv: Aleksandar Mitrović
« Svar #130 på: 08. Mars 2018, 21:44 »
Vel.. Gayle scoret bare 4 mål på de siste 12 forrige sesong han også, så at Mitro fikk til 4 på 11 fra start er ganske sammenlignbart. Innhopp på 5-10 minutter teller ikke, og at han ikke har løpt nok ifølge GPS`en på trening synes jeg bare høres ut som en dårlig unnskyldning..

Men for all del, om han blir solgt etter et vellykket opphold i Fulham så er det positvit det så lenge vi har Benitez, for han kommer ikke til å gi han en real sjanse likevel

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Aleksandar Mitrović
« Svar #131 på: 10. Mars 2018, 16:48 »
Murphy scora mer i snitt for oss enn Mitro sist sesong.
Enig i at jeg gjerne skulle sett Mitro satsa på, stort potensiale.  Men ikke overbevist over tid for oss heller.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

boris.

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8664
    • Vis profil
Sv: Aleksandar Mitrović
« Svar #132 på: 10. Mars 2018, 17:36 »
Nytt mål i dag.  :-*
Nei.

navimer

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 253
    • Vis profil
Sv: Aleksandar Mitrović
« Svar #133 på: 10. Mars 2018, 17:55 »
Nytt mål i dag ja, 6 mål på 5 kamper nå:)

Hvis han får til et godt VM i sommer må jo det bety en grei overgangssum inn på konto

navimer

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 253
    • Vis profil
Sv: Aleksandar Mitrović
« Svar #134 på: 10. Mars 2018, 17:56 »
Rettelse, 2 nye i dag altså oppe i 7 mål på 5 kamper allerede