20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: QPR - Newcastle, 12. september kl.21.00  (Lest 73285 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

torfinn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4096
    • Vis profil
Sv: QPR - Newcastle, 12. september kl.21.00
« Svar #375 på: 12. Sep. 2011, 23:02 »
Dette var fæle greier. Skulle ønske jeg kunne sagt at vi var trygge bakover som holdt nullen, men, seriøst... Er egentlig storfornøyd med ett poeng nå, og det er jaggu meg trist. Skal sies at QPR var rimelig gode da.

Tiote var elendig. ELENDIG. Soleklart det verste han har prestert for oss. Raylor var også horribel. Makan til hjelpeløs spiller, og når frisparket går i muren er det ikke noe positivt å spore. I dag får Simpson og Saylor dele bestemannsprisen.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: QPR - Newcastle, 12. september kl.21.00
« Svar #376 på: 12. Sep. 2011, 23:03 »
Det var en trist fotballkamp - og vi er skamheldige som får med oss poeng. Selv det kan sees på som ran spør du meg. Spesielt den sentrale midtbanen vår var skummelt svake - vi ble rett og slett overkjørt der, og det syns jeg er en gjennomgangsmelodi sålangt denne sesongen. Syns ikke vi har imponert noen spillmessig denne sesongen så langt, så jeg drister meg til å si at tabellposisjon ikke står i stil med hva vi faktisk har prestert. I dag er vi langt fra patente defensivt heller.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

BenArfa

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3151
    • Vis profil
Sv: QPR - Newcastle, 12. september kl.21.00
« Svar #377 på: 12. Sep. 2011, 23:04 »
Hehehe, tenk når vi skal møte Aguero, Silva, Rooney osv ja.

Sier ikke vi nødvendigvis skal ta poeng mot de store laga, men er jo ok om vi ikke blir voldtatt.

SWP herja til tider! Hva da med Young og Nani  ???
Same old Shearer, always scoring!

Øyvinden

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2637
    • Vis profil
Sv: QPR - Newcastle, 12. september kl.21.00
« Svar #378 på: 12. Sep. 2011, 23:04 »
Huff, veit ærlig talt ikkje om eg klarer å sjå Ameobi der utpå meir...

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: QPR - Newcastle, 12. september kl.21.00
« Svar #379 på: 12. Sep. 2011, 23:04 »
Vi får et poeng i dag! Qpr spilte bra,kanskje over evne. Newcastle spilte ræva, kanskje en av de dårligste kampene på årevis! Alikvel får vi poeng. Så mye bedre er vi enn qpr:) vi har det beste Forsvaret i pl til dags dato. Hvertfall i følge mål statestikken. Vi har 8 poeng på 4 kamper og har for øyeblikket 5.plassen. FORAN LOSERPOOP!! Hurra hurra hurra. Dette lover godt gutter!! Smil og verden smiler til deg. P.s vi har også den beste v backen i pl om vi se mål stat på 5 siste kampene. God natt:)

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: QPR - Newcastle, 12. september kl.21.00
« Svar #380 på: 12. Sep. 2011, 23:04 »
Obertan kan bare stikke av!
Sammy Ameobi any day!

Må slappe av litt da Bjørni..Obertan må jo få tid til å utvikle seg, han er 22 år bare. Verken Colo eller Enrique var solid de første sesongene i PL.

Utrolig fornøyd med ett poeng. Vi ble rævkjørt i 1. omgang, men Pards klarte å sette spillet i 2. hvor QPR kom til færre muligheter. Midtbanen skuffet mest i dag. Ballen gikk for sakte og spillere gjorde ting alt for vanskelig. Resultatet var at spissene fikk nesten ikke hjelp og ikke baller å jobbe med. Det positive: Best var god før han gikk tom for krefter, gode involveringer de få gangene han fikk balller. Ba viste tendenser og ikke minst Mav som virket lovende. Banens beste Simpson.

Når vi får en matchfit Ba, Mav, HBA, Santon og Tiote kommer dette bli bra gutter.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: QPR - Newcastle, 12. september kl.21.00
« Svar #381 på: 12. Sep. 2011, 23:06 »
Du så da faen meg fra dag 1 at Jose var et enormt talent med mye innabords. Per nå ser jeg lett hvorfor Sir Alex skjønte at Obertan ikke var noe å samle på. Greit det er tidlig - men akkurat nå tenker jeg at dette ikke er spesielt mye mer spennende enn Routledge. Kjapp jævel uten fotballhjerne med litt bedre teknikk kanskje. Skal selvfølgelig få mer tid - men jeg håpe da inderlig at Marve er foretrukket fremover.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

BenArfa

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3151
    • Vis profil
Sv: QPR - Newcastle, 12. september kl.21.00
« Svar #382 på: 12. Sep. 2011, 23:07 »
Vi får et poeng i dag! Qpr spilte bra,kanskje over evne. Newcastle spilte ræva, kanskje en av de dårligste kampene på årevis! Alikvel får vi poeng. Så mye bedre er vi enn qpr:) vi har det beste Forsvaret i pl til dags dato. Hvertfall i følge mål statestikken. Vi har 8 poeng på 4 kamper og har for øyeblikket 5.plassen. FORAN LOSERPOOP!! Hurra hurra hurra. Dette lover godt gutter!! Smil og verden smiler til deg. P.s vi har også den beste v backen i pl om vi se mål stat på 5 siste kampene. God natt:)

hahahaha. Men liker optimismen
Same old Shearer, always scoring!

Fluffy

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3336
    • Vis profil
Sv: QPR - Newcastle, 12. september kl.21.00
« Svar #383 på: 12. Sep. 2011, 23:07 »
Vi får et poeng i dag! Qpr spilte bra,kanskje over evne. Newcastle spilte ræva, kanskje en av de dårligste kampene på årevis! Alikvel får vi poeng. Så mye bedre er vi enn qpr:) vi har det beste Forsvaret i pl til dags dato. Hvertfall i følge mål statestikken. Vi har 8 poeng på 4 kamper og har for øyeblikket 5.plassen. FORAN LOSERPOOP!! Hurra hurra hurra. Dette lover godt gutter!! Smil og verden smiler til deg. P.s vi har også den beste v backen i pl om vi se mål stat på 5 siste kampene. God natt:)
ro ned nå. Vi har kanskje det beste forsvaret etter statestikk, men herregud idag ble vi pissa på. Tabellen lyger så inn i hampen. Skal bli en fryd å få Ben Arfa tilbake. Meget skuffet.

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: QPR - Newcastle, 12. september kl.21.00
« Svar #384 på: 12. Sep. 2011, 23:08 »
Vi alle trengte et smil.

bjørni

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2915
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
Sv: QPR - Newcastle, 12. september kl.21.00
« Svar #385 på: 12. Sep. 2011, 23:12 »
Obertan kan bare stikke av!
Sammy Ameobi any day!

Må slappe av litt da Bjørni..Obertan må jo få tid til å utvikle seg, han er 22 år bare. Verken Colo eller Enrique var solid de første sesongene i PL.

Utrolig fornøyd med ett poeng. Vi ble rævkjørt i 1. omgang, men Pards klarte å sette spillet i 2. hvor QPR kom til færre muligheter. Midtbanen skuffet mest i dag. Ballen gikk for sakte og spillere gjorde ting alt for vanskelig. Resultatet var at spissene fikk nesten ikke hjelp og ikke baller å jobbe med. Det positive: Best var god før han gikk tom for krefter, gode involveringer de få gangene han fikk balller. Ba viste tendenser og ikke minst Mav som virket lovende. Banens beste Simpson.

Når vi får en matchfit Ba, Mav, HBA, Santon og Tiote kommer dette bli bra gutter.

Selvfølgelig skrevet i raseri og affekt, men fortell meg i fullt alvor at det ser ut som Obertan prøver, så skal jeg si deg at du må stikke fingern i jorda... Alle kan ha dårlige kamper, men de må jo for F*** prøve! Hvordan skal han utvikle seg hvis han som er banens raskeste spiller bare jogger bakover når det kontres mot oss? Ufattelig at han har skrevet 5 års kontrakt med oss.

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: QPR - Newcastle, 12. september kl.21.00
« Svar #386 på: 12. Sep. 2011, 23:14 »
Gir han hvertfall 8 kamper til før dømming.

Leon

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 680
  • Luxury
    • Vis profil
Sv: QPR - Newcastle, 12. september kl.21.00
« Svar #387 på: 12. Sep. 2011, 23:15 »

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: QPR - Newcastle, 12. september kl.21.00
« Svar #388 på: 12. Sep. 2011, 23:18 »
Når vart me nye Stoke og eit av dei kjedelegaste laga i PL? :P Fy søren for ein svak kamp... Det er lenge sidan eg har sett oss so svake. Somme spelara forsterkar inntrykket av dette. Men me får trøyste oss med at dette var den typiske revva-kampen mi måtte få (sjølv om eg tykkjer me har vore det fleire gonger denne sesongen), og det er sterkt få med seg 1 poeng på ein slik dag.


bjørni

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2915
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
Sv: QPR - Newcastle, 12. september kl.21.00
« Svar #389 på: 12. Sep. 2011, 23:20 »
Gir han hvertfall 8 kamper til før dømming.

Grattulerer! Da er du et bedre menneske enn meg :p