20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Norwich - Newcastle 2.4.2016 kl.16.00 Carrow Road  (Lest 27113 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Thomas Beckheim

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3381
    • Vis profil
Sv: Norwich - Newcastle 2.4.2016 kl.16.00 Carrow Road
« Svar #120 på: 02. April 2016, 18:01 »
Wijnaldum kan noen forklare han? Hater han.. Feig og usynlig 99% av kampen.

orderud85

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 617
    • Vis profil
Sv: Norwich - Newcastle 2.4.2016 kl.16.00 Carrow Road
« Svar #121 på: 02. April 2016, 18:03 »
Dattra mi på 10 uker begynte å grine på 3-2 målet.... jeg som har kjøpt newcastle body til hu å greier.
Hvordan er det å komme seg til Rotherham og Doncaster for å se kamp egentlig?!?
Bekmørkt...

jonni_e

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 675
    • Vis profil
Sv: Norwich - Newcastle 2.4.2016 kl.16.00 Carrow Road
« Svar #122 på: 02. April 2016, 18:07 »
Neste sesong blir det enda flere kamper de kan drite seg ut i.
Latterligste klubben sammen med Aston Villa denne sesongen.

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Norwich - Newcastle 2.4.2016 kl.16.00 Carrow Road
« Svar #123 på: 02. April 2016, 18:11 »
Dette laget er ikkje gode nok til å ta kampen i Championship og stå det maratonet ut.

PeterH

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 415
    • Vis profil
Sv: Norwich - Newcastle 2.4.2016 kl.16.00 Carrow Road
« Svar #124 på: 02. April 2016, 18:19 »
Wijnaldum kan noen forklare han? Hater han.. Feig og usynlig 99% av kampen.

Enig, han scoret 4 i en kamp. Og har riktignok scoret noen mål utenom, men jeg syns  stort sett han har vært usynlig resten av sesongen. Alt for usynlig for å spille i de viktige posisjonene han har spillt i. Forstår ikke hvorfor han alltid starter, spesielt ikke i bortekamper.

darkshark

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 787
    • Vis profil
Sv: Norwich - Newcastle 2.4.2016 kl.16.00 Carrow Road
« Svar #125 på: 03. April 2016, 01:26 »
Wijnaldum kan noen forklare han? Hater han.. Feig og usynlig 99% av kampen.
Han virker helt likegyldig. Og det gjelder nok flere i spillergruppa. Jeg tror Wijnaldum & co ser på nedrykk som en løsning/begrunnelse for å komme seg bort fra klubben i sommer.

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7612
    • Vis profil
Sv: Norwich - Newcastle 2.4.2016 kl.16.00 Carrow Road
« Svar #126 på: 03. April 2016, 04:52 »
Langt fra kjørt dette. Men de må skjerpe seg nå. Skapt en sjanse på 45 min. Må ta ut Gini,sette inn Mitrovic. så ta ut med Townsend ,sette inn Perez. Så trekke shelvey høyere opp i banen. Må bare satses nå! Faen i helvete så fitteuglid å få den i tryne 1 min på overtid av overtid :(
Når kommer 11vs 10, straffene, flyten!! helvetes skit!

Flyten?!? Har du sett kor dårleg dette laget har vore denne sesongen? Det ser kunn godt ut på papiret. Ingenting ufortjent at me rykker ned. For slik eg ser det , so gjer me det.
Ja har vært en fryktelig sesong, men når skal vi få 11 mot 10, ei billig straffe etc. Føler vi aldri kan ha tur.

Herregud. Du har drevet å fablet hele sesongen om hvordan vi kommer til å snu det og holde oss med god margin, og nå som du først skjønner at vi rykker ned begynner du å skylde på alt annet enn spillerne, manageren og styret.. Kan du for faen ikke bare innrømme at laget har sugd dritt hele sesongen og fortjener å rykke ned?? Truth hurts, men sånn er det.

jonni_e

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 675
    • Vis profil
Sv: Norwich - Newcastle 2.4.2016 kl.16.00 Carrow Road
« Svar #127 på: 03. April 2016, 10:34 »
Helt fortjent nedrykk. Få oppturer siden sesongen vi ble nummer fem. Over 50% tap i serien og fortsatt hjelpeløse når det kommer til cupene, så nå håper jeg Ashley innser at folkene han har rundt seg har kostet han en haug med penger og at de får fyken, slik at folk med en viss anelse for fotballspillet hentes inn. Dog frykter jeg at Charnley og co sitter trygt og at vi kommer til å bli et latterlig dårlig lag i Championship også.

Thomas Beckheim

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3381
    • Vis profil
Sv: Norwich - Newcastle 2.4.2016 kl.16.00 Carrow Road
« Svar #128 på: 03. April 2016, 10:36 »
Wijnaldum kan noen forklare han? Hater han.. Feig og usynlig 99% av kampen.
Han virker helt likegyldig. Og det gjelder nok flere i spillergruppa. Jeg tror Wijnaldum & co ser på nedrykk som en løsning/begrunnelse for å komme seg bort fra klubben i sommer.

Ja, og når Sissoko som har de samme egenskapene (likegyldig, usynlig og lat) også spiller fast 100% av kampene må jo det bare gå til helvete. Eneste grunn til at de spiller er mangel på alternativer for jeg nekter å tro at Sissoko er den som går foran på treninger og spillermøter.

Kan benke disse 2 resten av sesongen. Har fått nok kamper nå til å bevise at de ikke duger. Alternativt la Sissoko spille venstreback.

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Norwich - Newcastle 2.4.2016 kl.16.00 Carrow Road
« Svar #129 på: 03. April 2016, 12:26 »
Hadde teke Nolan på free transfer føre desse 2, i den situasjonen me har vore i denne sesongen.

Tino

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 60
    • Vis profil
Sv: Norwich - Newcastle 2.4.2016 kl.16.00 Carrow Road
« Svar #130 på: 04. April 2016, 09:01 »
I følge kampoversikten i en annen tråd på forumet (jeg har ikke sjekket om det har blitt noen endringer) har vi disse igjen:

Sat 9 Southampton (a)
Sat 16 Swansea City (h)
Sat 23 Liverpool (a)
Sat 30 Crystal Palace (h)

MAY
Sat 7 Aston Villa (a)
Sun 15 Tottenham Hotspur (h)

Kanskje vi greier en uavgjort eller to, men dette er kjørt. Faen så trasig. Skulle trodd klubben hadde lært noe etter forrige tur ned i Championship, men tydeligvis ikke. Bare vi ikke drar en Leeds nå, og blir værende nede i årevis.

Så håper jeg Carr kutter ut å hente annenrangs franskmenn! At du gjør det greit i Ligue 1 betyr ikke at du kommer til å herje i PL! Det er ikke akkurat Robert- eller Ginola-kvalitet over de som har kommet i det siste, damn.

boris.

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8655
    • Vis profil
Sv: Norwich - Newcastle 2.4.2016 kl.16.00 Carrow Road
« Svar #131 på: 04. April 2016, 09:12 »
Enig Håper vi får se britiske spillere som Townsend og Colback. Tilfører dette laget mer enn bare ekstreme fotballferdigheter. De tilfører faen meg EKTE! BRITISK! VINNERMENTALITET! Helt rått.
Nei.

lefsen

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 813
    • Vis profil
Sv: Norwich - Newcastle 2.4.2016 kl.16.00 Carrow Road
« Svar #132 på: 04. April 2016, 09:56 »
På nesten to kalender-år har vi hentet to forsvarere. Ungguttene Mbemba og Lascelles. Mon tro om vi hadde vært litt bedre stilt om vi hadde skjønt at forsvar faktisk er viktig. Begynner å bli mange år siden det var nedtur å starte sesongen med Taylor og Coloccini i midtforsvaret. But here we still are....

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Norwich - Newcastle 2.4.2016 kl.16.00 Carrow Road
« Svar #133 på: 04. April 2016, 10:38 »
Langt fra kjørt dette. Men de må skjerpe seg nå. Skapt en sjanse på 45 min. Må ta ut Gini,sette inn Mitrovic. så ta ut med Townsend ,sette inn Perez. Så trekke shelvey høyere opp i banen. Må bare satses nå! Faen i helvete så fitteuglid å få den i tryne 1 min på overtid av overtid :(
Når kommer 11vs 10, straffene, flyten!! helvetes skit!

Flyten?!? Har du sett kor dårleg dette laget har vore denne sesongen? Det ser kunn godt ut på papiret. Ingenting ufortjent at me rykker ned. For slik eg ser det , so gjer me det.
Ja har vært en fryktelig sesong, men når skal vi få 11 mot 10, ei billig straffe etc. Føler vi aldri kan ha tur.

Herregud. Du har drevet å fablet hele sesongen om hvordan vi kommer til å snu det og holde oss med god margin, og nå som du først skjønner at vi rykker ned begynner du å skylde på alt annet enn spillerne, manageren og styret.. Kan du for faen ikke bare innrømme at laget har sugd dritt hele sesongen og fortjener å rykke ned?? Truth hurts, men sånn er det.
Fortjent ? ikke fortjent? hahaha... Er det noe som heter å ikke fortjene rykke ned? noen gang skjedd?
Poenget mitt er bare når skal vi få litt tur. Uansett hvor dårlig vi spiller/har spilt kan jo motstander gjøre en dårlig takling som bakerste mann etc.
Husker du sesongen vi endte på 5 .palss. Vi hadde seriøst så forbanna mye flaks den sesongen. Det meste gikk stang inn. Akkurat som Leichester i år. Mens Newcastle har hatt mye stang ut denne sesongen. Vi startet sesongen med et regn av røde kort. stang ut. etc. Sånnt er fryktelig marginalt! Vi fikk jo faktisk straffe mot Norwich men faens skit klarte vi det jo ikke uansett. Vil påstå om du kjører cisse sin sjanse mot Olson sin sjanse 100 ganger hver. setter cisse den oftere enn Olson. Makan til drømmetreff!!

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Norwich - Newcastle 2.4.2016 kl.16.00 Carrow Road
« Svar #134 på: 04. April 2016, 10:40 »
I mellom føtna til Taylor :D