20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Maritimo vs Newcastle, Tors 20. sept 19:00  (Lest 23706 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

TegneserieSkjære

• Midtbaneanker
  • Toon till I die
    • Vis profil
Sv: Maritimo vs Newcastle, Tors 20. sept 19:00
« Svar #150 på: 20. Sep. 2012, 21:06 »
irriterende at pool skal vinne:/
fantastisk irriterende...satt og heia på Young Boys da dem ledet...kjipt. hater scousere og mackems..
" Roads!? Where we`re going we dont need roads."
- Dr. Emmet Brown.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

TegneserieSkjære

• Midtbaneanker
  • Toon till I die
    • Vis profil
« Svar #151 på: 20. Sep. 2012, 21:09 »
Det er klart vi skulle hatt tre poeng her, med tre i treverket. Er dog måtelig fornøyd. Vi går videre skal vi se. Brugge burde bli GREI skuring, dog verre med Bordeaux som banket dem 4-0 nå.
« Siste redigering: 20. Sep. 2012, 21:12 av TegneserieSkjære »
- Dr. Emmet Brown.

akselho

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #152 på: 20. Sep. 2012, 21:14 »
Det er lite kjedelig med Obertan. Hurtig, god teknisk og sterk. Overblikk er ikke-eksisterende. Sånn har det vært så lenge jeg kan huske. Og når Amalfitano ikke gjør noen bra kamp, burde Marve få mer enn 12 min pluss tillegg.
Kjipt at avleveringene er preveantive for at de største sjansene fødes og at seiersmålet aldri blir født. Tar med at Shola ser bra ut, Gosling er bra og Bigi er m.o.m.
Black and white since 1996

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #153 på: 20. Sep. 2012, 21:23 »
Jeg er mest sannsynelig den eneste, men jeg synes Obertan begynner å se bra ut. I motsetning til før har han begynt å spille på sine sterkheter, og det er meget positivt. Fremdeles er langt stykke og gå, men jeg ser ikke bort i fra at han kan bli en god spiller og ha på benken, og i EL.
Nei.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #154 på: 20. Sep. 2012, 21:29 »
Han har jo alltid vært en spiller som kan komme seg forbi både to og tre mann, men det er den siste avgjørende inngripen som svikter hver eneste gang. Han burde jo enkelt hatt to assist med et snev av fotballforståelse.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #155 på: 20. Sep. 2012, 21:31 »
Jeg er mest sannsynelig den eneste, men jeg synes Obertan begynner å se bra ut. I motsetning til før har han begynt å spille på sine sterkheter, og det er meget positivt. Fremdeles er langt stykke og gå, men jeg ser ikke bort i fra at han kan bli en god spiller og ha på benken, og i EL.

Jeg er litt enig. Han var brukbar i dag, og fikk lagt ballen inn i farlig område to-tre ganger foran mål etter noen fine raid. Der har også angripere/midtbane et ansvar for å gjøre løp mot første stolpe, det var fraværende. Han har fortsatt en litt for høy feilprosent, men det han viste i dag og mot Atromitos på SJP viser tegn på bedring!
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

TegneserieSkjære

• Midtbaneanker
  • Toon till I die
    • Vis profil
« Svar #156 på: 20. Sep. 2012, 21:32 »
Synes også det er på sin plass å gi Elliot litt ros. Gjorde en god stabil jobb idag og virket trygg. Biggi blir MOM, men også Santon gjorde fine ting. Romain hadde ikke dagen i det hele tatt. Skuffende. Williamson er bare en ekstremt døv type.
- Dr. Emmet Brown.

Faustino

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #157 på: 20. Sep. 2012, 21:35 »
Merker jeg blir oppgitt etter å ha sett denne kampen. Forbannet over prestasjonen vi leverer mot en meget svak motstander vi egentlig burde slått klart selv med det reservepregede mannskapet vårt, men først og fremst oppgitt over måten hele turneringen er organisert på eller at den i det hele tatt eksisterer. Jeg mener europaligaen aldri burde sett dagens lys da den for det første er en b-turnering hvor bare de "nest beste" lagene deltar, noe som igjen gjør at interessen rundt turneringen er meget lav (var jo bare å se på tribunen under dagens kamp for å forstå hva jeg mener). I tillegg til dette er kampprogrammet satt til torsdag, noe som gjør at mange lag stiller reservepreget, spesielt dersom man har ny ligakamp på lørdag slik som i vårt tilfelle. UEFA burde lagt ned europaligaen og utvidet Champions League slik at man hadde hatt en enkelt turnering der alle deltakerlagene hadde hatt en god grunn til å stille med toppet mannskap. Det ville selvsagt gjort at den generelle kvaliteten på lagene i gruppespillet hadde gått ned, men delfinalene ville fremdeles kunne fungert slik man kjenner det i dag.

Det var dagens utblåsning. Resultatmessig sett er ikke dette så aller verst, men jeg mener fremdeles at vi burde klare å putte et par-tre mål i dag. Og selvsagt hadde jeg B på oddsen i dag slik at jeg fikk kvittet meg med noen kroner.

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
« Svar #158 på: 21. Sep. 2012, 05:26 »
har jo ikke sett kampen,bare rolig resultatet.....0-0 mot et sånt lag er for dårlig??

fuck altså. ellers bra kveld!

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #159 på: 21. Sep. 2012, 05:46 »
har jo ikke sett kampen,bare rolig resultatet.....0-0 mot et sånt lag er for dårlig??

fuck altså. ellers bra kveld!

Nei, du har ikke sett kampen. Maritimo er for all del ikke noe dårlig lag! De virket langt mer ballsikre og tekniske enn de fleste lagene i PL f.eks.
Og vi spilte med et meget reservepreget lag.

Generelt sett så fatter jeg virkelig ikke hva folk klager over. Men kommer vel tilbake til det samme gamle, at folk tror vi er så mye bedre enn hva vi virkelig er. Grei match og et viktig poeng å ta meg seg!
Howay
Same old Shearer, always scoring!

ElvenKind

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • Mitro!
    • Vis profil
« Svar #160 på: 21. Sep. 2012, 09:11 »
Synes, som Tegneserie sier, at Elliot fortjener ros. Hadde flere gode redninger og holdt oss i kampen ved et par anledninger. Også enig i at Santon fortjener ros. Han løp av seg 2-3 spillere ved flere anledninger, og var tilogmed med på et par baller inn i boksen. Likevel savner jeg at flere av innleggene/passningene hans kommer frem til avslutterne våre. Samtidig har jeg en følelese at det bare er et spørsmål om tid før han setter den selv...

Er vel egentlig disse 2 jeg føler bør nevnes sammen med Biggie og Shola.

Mens jeg først er i gang vil jeg benytte sjangsen til å henge meg på kritikerne av Williamson. Han hadde *ikke* en god kamp i går for å si det på den måten. Synes også Vucik var ganske anonym til en forandring. Sammy så absolutt ikke kampklar ut - hadde noen bra forsøk, mens så som oftest sliten, forvirret og oppgitt ut. Her kunne jeg kanskje tenkt meg å sett Abeid i stedet.

Anyhooo - ny kamp søndag. HWTL!
Sagt av lgrinde om Papisse og Ba før kjøpet av Cissé var et faktum:
Dei to ville ha blomstra ilag som to nysprungne fruktblomster på eit epletre bada i vårsola i Sogn.

Vive la Révolution française!

mortinho84

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #161 på: 21. Sep. 2012, 09:15 »
litt offtopic,men fikk mail fra csports nå..pengene tilbake og en gratis kamp... kjapt og bra ordnet opp

Hakiki

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #162 på: 21. Sep. 2012, 09:17 »
De første 20. minuttene var virkelig begredelige, men etter det syns jeg vi spillte stort sett greit, og tidvis veldig bra.  Et mål til Shola hadde virkelig ikke vært ufortjent, men ettersom også vi måtte ty til en redning på strek kan det vel ikke klages alt for høyt på et uavgjortresultat.  Bigi MOM uten tvil, men også Shola gjorde svært mye godt.  Også fornøyd med Santons offensive involveringer.  Ble også gledelig imponert av Elliot som virket svært trygg og godt kommunikasjon med forsvaret.  Forsvarslinja utenom Willy for det meste grei, men med noen glipp inni mellom.  Amalfitano var ekstremt dårlig, og selv om både Vuckic og Gosling til tider var litt usynlige på midten gjorde de en grei innsats.  Ble nok løpende en del mellom den ballteknisk gode midtbanen til Maritimo.  Kanskje litt lite imponert over deres evne til å vende spillet fra ene siden til den andre også, men det kommer med tiden når de får litt mer erfaring satser jeg på.  Alt i alt et greit resultat fra et reservepreget mannskap på bortebane i Europa.
Genius by birth. Slacker by choice.

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
« Svar #163 på: 21. Sep. 2012, 09:35 »
Synes fortsatt Campbell burde kommet innpå isteden for Sammy. Shola vant det meste av dueller, farten til Campbell hadde vært gull etter en stuss eller to fra Shola.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #164 på: 21. Sep. 2012, 13:29 »
Campbell er 17 år gammel, men ikke i nærheten av Raheem Sterling-nivå. Bare sånn at det er sagt.
Jeg synes det ville vært tåpelig å sette innpå en totalt uerfaren guttunge i en sånn kamp, på det tidspunktet Vuckic måtte ut. Da var det egentlig bare ett reellt valg, og det var Sammy. Synd selvsagt, for Sammy gjorde absolutt ingen god figur. Men jeg klarer ikke i min villeste fantasi se for meg at Campbell hadde bidratt med noe mer. Fart har Sammy også. Vi fikk bare aldri utnyttet den.

Først og fremst er det uflaks som gjør at vi ikke vinner denne kampen. Og hadde Shola scoret på en av sine muligheter, eller Gosling fått treff på skuddet sitt, så tror jeg kampen hadde sett noe annerledes ut, og jeg tror vi hadde hatt mer kontroll enn vi hadde de siste 20 minuttene. Vi burde ha vunnet denne kampen, men uavgjort på bortebane i EL er ikke noen katastrofe. Ikke på noen som helst måte.
Selv ikke mot dette laget.

Jeg var mye mindre fornøyd med kampene mot Atromitos, som er et vesentlig dårligere lag enn Maritimo. Portugiserne er tekniske og kjappe, og de skapte trøbbel for oss ved flere anledninger. Portugiserne bør være minst like misfornøyde som vi er. De MÅ vinne hjemmekampene sine skal de ha noe håp om avansement. Dette var en kamp som i aller høyeste grad var mulig for dem å vinne. Vi var likevel bedre enn dem, og jeg synes vi burde vunnet. Men ballen nektet rett og slett å finne nettmaskene. Tross flere glimrende muligheter fra våre gutter. Sholas soloprestasjon i andreomgang var høy klasse, og at den ikke gikk inn er fremdeles svært vanskelig å forstå. Vi må også ta hensyn til at gressmatta på ingen måte var noe billiardbord, og at det nok var ganske mye varmere enn våre menn er vant til.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon