20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Everton vs Newcastle, Man 17. sept 21:00  (Lest 39259 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Everton vs Newcastle, Man 17. sept 21:00
« Svar #240 på: 17. Sep. 2012, 23:33 »
Skremmende hvor enorm Ameobi var når han kom innpå. Fantastisk gjennombruddspasning til Ben Arfa på 1-1 som han burde putta og den brystinga videre på 2-2 er det legendeklasse over!
Lenge siden vi har enige men her traff du spikkern. fristende og si at ameobi og ba bør starte mot norwich.:)

Fluffy

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3336
    • Vis profil
Sv: Everton vs Newcastle, Man 17. sept 21:00
« Svar #241 på: 17. Sep. 2012, 23:35 »
Elendig dømming det skal vere sagt. Og hva skjer med å ikke møte opp i første, for så å våkne virkelig til liv? Første omgangen var håpløs spillemessig. Vi hadde to svære sjanser, men lagmessig var det grusomt. i andre er det en helt annen innsats. Det er godt å se. Også gøy at vi skaper mange sjanser. Ba var glimrende, Anita er god på backplass, Cabaye er viser sitt gamle jeg. iallefall en stor opptur i andre når man tenker på hvordan første var.
Få tilbake Colo, Tiote og Krul til neste kamp nå. Innsats fra første minutt og få på plass pasningsspillet skikkelig så blir det bra.

boris.

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8655
    • Vis profil
Sv: Everton vs Newcastle, Man 17. sept 21:00
« Svar #242 på: 17. Sep. 2012, 23:37 »
https://twitter.com/lovenkrands11

Løven er fornøyd med Ba og Shola, i hvertfall. Fin-fin fyr.
Nei.

Bad Religion

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4694
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Sv: Everton vs Newcastle, Man 17. sept 21:00
« Svar #243 på: 17. Sep. 2012, 23:43 »
Vanvittig deilig med poeng! Eg såg berre 2.omgang, men då var i alle fall Newcastle veldig bra!
Herleg innhopp av Big Shola. For ein assist. Messi er ikkje i nærheita!
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

steppe

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 843
    • Vis profil
Sv: Everton vs Newcastle, Man 17. sept 21:00
« Svar #244 på: 17. Sep. 2012, 23:46 »
Foruten de 2 målene som everton skulle hatt lurer jeg på om Pardew har lov å ringe benken? Blir straffen hans forlenget etter dette?

Andymag

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2642
    • Vis profil
Sv: Everton vs Newcastle, Man 17. sept 21:00
« Svar #245 på: 17. Sep. 2012, 23:48 »
Når jeg ser tabellen nå så er vi jo cirka der jeg forventet etter fire kamper. Seier (Villa), to uavgjorte (Spurs og Everton) og ett tap (Chelski). Seier i de to neste nå så er vi i en veldig fin posisjon! Dette kan bli bra :)

PeterH

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 415
    • Vis profil
Sv: Everton vs Newcastle, Man 17. sept 21:00
« Svar #246 på: 17. Sep. 2012, 23:49 »
Når jeg ser tabellen nå så er vi jo cirka der jeg forventet etter fire kamper. Seier (Villa), to uavgjorte (Spurs og Everton) og ett tap (Chelski). Seier i de to neste nå så er vi i en veldig fin posisjon! Dette kan bli bra :)

Det var slik jeg såg det også. Forventet seier mot Villa, men seier mot Tottenham og uavgjordt borte mot Everton gjorde litt opp for Villa-kampen. :)

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Everton vs Newcastle, Man 17. sept 21:00
« Svar #247 på: 17. Sep. 2012, 23:51 »
Deilig å ta et poeng her... kunne som mange har sagt fort blitt tap. Men, men, kjekt med dommer på vår side for en gang skyld :)
Nå kan det diskuteres hvor mye han egentlig var på vår side. Anchiebe skulle aldri hatt frispark på den situasjonen der Everton blir snytt for sin andre scoring, og dommeren blåser frispark når vi er tre mot én like etterpå.

Ser vi isolert på andre omgang, så synes jeg det er ganske rettferdig med 2-2. Kampen sett under ett er det helt utrolig at vi kommer fra det med poeng.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Skjæren

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 485
    • Vis profil
Sv: Everton vs Newcastle, Man 17. sept 21:00
« Svar #248 på: 17. Sep. 2012, 23:52 »
kjekt med ufortjente poeng, men vi må ikke glemme hvor flaut dårlig vi spilte i 1.omgangen. Marve kan ikke være vår nye Obertan, da griner jeg, men fy f så dårlig...

Har aldri forstått den store hypen over Marveaux.. Har vist noen lovende takter innimellom, men når jeg gjør opp regnskap, er det helt klart ett negativt inntrykk jeg står igjen med. Jajaja, skal ta med i betraktning at han har lite spilletid, skader osv, men som sagt; I mine øyne har han absolutt ikke vist nok til å være så hypet opp som han er her inne. Tar han fremfor Obertan any dag though!

Alltid sykt deilig med ufortjent poeng :D nå forventes det to strake seiere og Cissemål på søndag!!


Thomas Beckheim

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3381
    • Vis profil
Sv: Everton vs Newcastle, Man 17. sept 21:00
« Svar #249 på: 18. Sep. 2012, 00:03 »
Skal sikkert ikke mer enn et Cisse mål til før det løsner for han også!
Gledelig å se Demba BA tilbake som det monsteret som vi husker han for i fjor høst!

Krul tilbake snart? Harper har tapt mye av hurtighet og reaksjon til jeg føler meg trygg på han.

1 poeng her er 1 mer enn va jeg trodde på, rett før fjernkontrollen fant veien gjennom tv'en på 2-1.

Peter

  • Gjest
Sv: Everton vs Newcastle, Man 17. sept 21:00
« Svar #250 på: 18. Sep. 2012, 00:13 »
Harper var god sett bort fra det 1. maalet. Synes ikke det er noen krise om han maa staa mot Amadores paa torsdag eller Norwich paa soendag .
Ba er legende! Cisse kan vaere supersub, saa kan TIDENES legende Shola spille i tospann med legenden Ba. :)

Sebastian

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4239
    • Vis profil
Sv: Everton vs Newcastle, Man 17. sept 21:00
« Svar #251 på: 18. Sep. 2012, 00:22 »
Harper var god sett bort fra det 1. maalet. Synes ikke det er noen krise om han maa staa mot Amadores paa torsdag eller Norwich paa soendag .
Ba er legende! Cisse kan vaere supersub, saa kan TIDENES legende Shola spille i tospann med legenden Ba. :)

Har var det litt å reagere på ja. For det første så spiller vi mot Maritimo på torsdag :) Og for det andre så var begge måla svakt av Harps. Det siste er bare et ekstremt godt prov på at fyren fysisk sett er over the top. Nesten litt pinlig å se :p

plebUTG

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2626
  • skjer
    • Vis profil
Sv: Everton vs Newcastle, Man 17. sept 21:00
« Svar #252 på: 18. Sep. 2012, 00:34 »
Noen som har fungerende highlights,? har ikke kommet ut på footietube enda :(

Peter

  • Gjest
Sv: Everton vs Newcastle, Man 17. sept 21:00
« Svar #253 på: 18. Sep. 2012, 00:35 »
Joa, men jeg tror neimen ikke Krul hadde tatt den heller. Var jo knallhardt fra relativt kort hold, og brukbart plassert. Skylder heller paa Taylor der, som overhodet ikke var tett nok oppi Anichebe.

Maritimo ja :P Gaar litt i surr i disse portugiske laga ;)

Peter

  • Gjest
Sv: Everton vs Newcastle, Man 17. sept 21:00
« Svar #254 på: 18. Sep. 2012, 00:49 »
Maa heller ikke glemme at Harps hadde en fantastisk redning paa "maalet" til Anichebe!