20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2008  (Lest 672729 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

fredd

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3216
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #1200 på: 11. Mai 2008, 12:17 »
Står at barna var hvite Human  :P

...og ribery er svart? :P

Han skrev først at det kunne være kona til Beye. Vet selvsagt at Ribery ikke er svart.

Abel

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 511
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #1201 på: 11. Mai 2008, 15:19 »
Jeg håper Keegan har bestemt seg for om han vil spille 433 eller 442 før han begynner å hente og kvitte seg med spillere. Skal han spille 442 må han gjøre alt han kan for å beholde N`Zogbia og Milner, og da må hovedfokuset være å hente inn en skikkelig klassespiller som kan spille sentralt sammen med Barton. Duff synes jeg ikke passer som ving 442 etter at skadene har ført til at han har mistet mye av farta. Lennon hadde vært en meget spennende spiller som som høyre kant.

Hørt rykter om at Alonso kan være på vei bort fra Liverpool, en fantastisk pasningsspiller som kunne spilt i den dype rollen til Butt hvis Keegan velger 433. Drømmer enda om Barry, kan tilby Smith og Duff i bytte :)

Håper vi kvitter oss med disse spillerne:
Ramage, Diatta, Carr, Roz, Duff, Ameobi og Smith. Litt usikker på Emre.
an sparker ikke Bobby Robson??

Anthony

  • Gjest
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #1202 på: 11. Mai 2008, 15:54 »
Artur Boruc - Når Given en eller annen gang gir seg, vil 'the holy goalie' stå frem som den vi trenger bakover på banen.

Phillipe Mexès - Er hovedsaklig en midtforsvarer, men kan også brukes høyrebacken på grunn av hans tempo og fart, har sett noen Roma-kamper etter hvert...

Christian Chivu - "Litt" optimistisk akkurat her, men ville vært utrolig som kaptein  ;D

Oguchi Onyewu - Etter min mening fikk han ikke vist sin kompetanse da han var på utlån hos oss i Roeder-perioden, burde så absolutt få en sjanse til.
http://youtube.com/watch?v=XBcG7FJWcxM

Raphael van der Vaart - Overrasket alle da han gikk til Hamburger SV, gjør han det igjen?...har noen fantastiske innlegg btw.

Rìcardo Quaresma - På linje med flere andre her er akkurat denne spilleren vel optimistisk for dagens NUFC-lag. men her er en video uansett http://youtube.com/watch?v=mD8H55jkZeQ

Kalu Uche - Ukjent for mange men har gjort sine saker veldig bra hos UD Almeira i Spania, har med andre ored en bra fysikk og teknikk...

Kris Boyd - Skotten som er en goalgetter i særklasse, hans statistikk sier litt om hva han kan få til. 50 mål på 72 kamper i Rangers sier sitt.

Giles Barnes - NUFC har vært på jakt etter han lenge, og burde videreutvikle seg der etter min mening, slik som Milner gjorde/gjør.

Anthony vanden Borre - Ville vært en solid forsterkning bak Mexès på høyre backen...

Etter alt er dette en nokså optimistisk 'ønskeliste over hvilke spillere som for min del ville passet godt inn i Newcastle United. Med andre ord skal det veldig mye til for at disse spillerene ville holdt dagens budsjett i klubben, ved å hente dem til SJP. Spørsmålet er om NUFC er en attraktiv nok klubb for eksklusive spillere utenlands og til dels innenlands. Vel...for den saks skyld hentet vi Owen, men for hans skyld kjenner han nok klubben enn det mange av utenlandske spillere gjør, hvorav de går etter tabellplasseringer
amirite?. Ikke misfortstå, Newcastle er en klubb med veldig mye kompetanse, og hører i minste fall blant topp fem i Premier League.

Samtidig er det også mange spillere i klubben som burde gå. Viduka, Butt, Cacapa og Duff er noen. Etter min mening er Viduka en spiller som begynner for alvor å dra på årene og virker tyngre og trøttere enn før, på lik linje med Butt som er en helt ordinær PL-spiller. Ingen utmerkelser her med andre ord. En annen spiller, Cacapa er en spiller som ikke holder må i klubben eller ligaen for den del, og burde kastes til ulvene (ikke Wolves), altså en annen klubb. Den alltid like energiske Damien Duff er også en spiller som burde ofres . Tidligere suksess i en storklubb holder ikke for vår egen suksess i Newcastle...  :'(

Itillegg til dette burde Kazenga LuaLua løftes opp til første-laget mer hyppigere til dels med Andrew Carroll.

« Siste redigering: 11. Mai 2008, 16:01 av Anthony »

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #1203 på: 11. Mai 2008, 16:10 »
Vi bydde vel rundt £20m bare for Modric så da tviler jeg på at vi ikke har mer. Vi regner nok med å kjøpe flere spillere enn en i sommer så dette regner jeg med at ikke stemmer.
Som jeg har sagt før. For den rette spilleren kan vi by mye penger. Men vi hiver ikke penger etter Gud og hvermann.
Vi KAN betale godt for en veldig god spiller, hvis nødvendig. Men tviler på at vi ser tre-fire slike gullfisker.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Christian A

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 46
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #1204 på: 11. Mai 2008, 17:38 »
Må so duoen Valencia - Palacios imponerer meg på Wigan. Har sett dem før i år også,
men har aldri imponert meg så myr som de har gjort i dag. Manchester U skal vistnok
være interessert i Palacios også. Er sikker på at de to kan komme til oss for en overkommelig pris.

Leslie

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 527
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #1205 på: 11. Mai 2008, 20:32 »
David Bentley, Paul Scharner, Steve Sidwell, Kenwyne Jones, Roque Santa Cruz, Wayne Bridge og Giles Barnes er på min ønskeliste for sommeren.
quot;No har du kasta deg te hundane" Skambankt skal ta dei!

Asbjørn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6199
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #1206 på: 11. Mai 2008, 21:18 »
Vi bydde vel rundt £20m bare for Modric så da tviler jeg på at vi ikke har mer. Vi regner nok med å kjøpe flere spillere enn en i sommer så dette regner jeg med at ikke stemmer.
Som jeg har sagt før. For den rette spilleren kan vi by mye penger. Men vi hiver ikke penger etter Gud og hvermann.
Vi KAN betale godt for en veldig god spiller, hvis nødvendig. Men tviler på at vi ser tre-fire slike gullfisker.


I følge KK skulle vi betale 18 millioner for Modric, men summen skulle deles av tre år. Åltså skulle vi bare betale £6 millioner med en gang.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #1207 på: 11. Mai 2008, 21:30 »
David Bentley, Paul Scharner, Steve Sidwell, Kenwyne Jones, Roque Santa Cruz, Wayne Bridge og Giles Barnes er på min ønskeliste for sommeren.
Stryk Scharner og Sidwell fra den listen. De har ingenting å gjøre på et lag som skal kjempe om topp 6.

steppe

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 843
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #1208 på: 11. Mai 2008, 21:48 »
Giles Barnes, David Bentley. Mbark Bousaffa er de midtbanespillerne jeg kunne tenkt meg.
I forsvar, tror jeg nok at Spillere som Dunne og Brigde er mulig og få tak på. Pluss at vi har Faye, Taylor og en oppcoming i Edgar og en midtstopper til.
Spiss. Der vil jeg ha inn Pandev ved sida av Martins, med Owen som hengende spiss.
Keeper føler jeg nok vi har god dekning

Human

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 873
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #1209 på: 11. Mai 2008, 22:07 »
pandev hadde vert tidenes erstatning for viduka, men en drøm er en drøm :P
- carry on!

fredd

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3216
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #1210 på: 11. Mai 2008, 22:37 »
Vi bydde vel rundt £20m bare for Modric så da tviler jeg på at vi ikke har mer. Vi regner nok med å kjøpe flere spillere enn en i sommer så dette regner jeg med at ikke stemmer.
Som jeg har sagt før. For den rette spilleren kan vi by mye penger. Men vi hiver ikke penger etter Gud og hvermann.
Vi KAN betale godt for en veldig god spiller, hvis nødvendig. Men tviler på at vi ser tre-fire slike gullfisker.


Det er nok riktig det du skriver. Jeg svarte en som skrev vi hadde £20 m å kjøpe for, men den tråden har blitt slettet nå. Hvis vi hadde kjøpt Modric for £20 m hadde vi helt sikkert kjøpt flere spillere og det viser at nok har mer. Uansett tror jeg heller ikke vi har noe helt bestemt tall, men heller ser på hvilke spillere som er tilgjenglig.

André S

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3214
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #1211 på: 11. Mai 2008, 22:40 »
Vi må tenke på at nå til dags skjer det ofte at spillere blir kjøpt på "avbetaling", hvor summen er fordelt over en lengre periode. I et så tilfelle vil det nok ikke være ulogisk å tro at vi kan handle spillere for kanskje det dobbelte av 20 mill pund.

André S

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3214
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #1212 på: 11. Mai 2008, 22:54 »
Hvite alle sammen.

Finnes det fortsatt hvite spillere i Frankrike???  :o

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #1213 på: 11. Mai 2008, 23:42 »
Vi må tenke på at nå til dags skjer det ofte at spillere blir kjøpt på "avbetaling", hvor summen er fordelt over en lengre periode. I et så tilfelle vil det nok ikke være ulogisk å tro at vi kan handle spillere for kanskje det dobbelte av 20 mill pund.
Det er selvsagt sant. Vi har vel fremdeles bare betalt 4 millioner eller noe sånt, av overgangssummen for Martins. Synes jeg leste eller hørte det en plass for ikke lenge siden.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

fredd

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3216
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #1214 på: 11. Mai 2008, 23:49 »
Nå som Reading er nede bør Shorey kunne være realistisk å kjøpe. Meget god de gangene jeg har sett han. Slår også gode døballer og det er noe vi helt klart kunne trenge.