20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle v Aston Villa - St. James' Park 20.02.17 kl. 21.00 - Eurosport Norge  (Lest 7353 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Må jo bli mål til Lascelles?? Greit Lansbury kløner den inn, men har jo retning mål.
Går jo i stanga og på vei ut før Lansbury kløner den inn. ;)

Så reprisen i en annen vinkel nå, da er jeg enig ;)
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Sogning

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4534
    • Vis profil
Bra andre omgang. 3 poeng. Keep em coming. Lascelles MoM?
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3026
  • Love it!
    • Vis profil
Gørrkjedelig første 40 min, resten er brukbart. Vinner komfortabelt uten å imponere, holder nullen. Og tabelltopp  :D
No fate but what you make

GMC

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2573
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
Gjør akkurat det vi trenger for å vinne kampen. Utrolig kjedelig første 30 min, så tok det seg heldigvis opp et hakk. Top of the League!

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
I dag mister Huddersfield og/eller Reading poeng når de møtes. Satser på en leken uavgjort.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

snkz

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3581
    • Vis profil
Ritchie: "To be fair...our performances haven't been good for the past few weeks"

Spot on, men vi tar poengene.

MEN vi må virkelig forbedre oss snart.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Vi er da bunnsolide defensivt. Ekstremt solide i går. Ja, det kladder fremover på banen, og vi scorer ikke like mye som tidligere i sesongen. Føler allikevel vi igjen ser ut til å kontrollere kamper i større grad.
Dersom vi anser 90 poeng som en grei pekepinn på hva som skal til for direkte opprykk, er vi 7 seire fra det - altså 21 poeng. Det har vi 14 kamper på å klare. Bør være mulig.
« Siste redigering: 21. Feb. 2017, 10:41 av Kristoffer »
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

snkz

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3581
    • Vis profil
Vi er da bunnsolide defensivt. Ekstremt solide i går. Ja, det kladder fremover på banen, og vi scorer ikke like mye som tidligere i sesongen. Føler allikevel vi igjen ser ut til å kontrollere kamper i større grad.
Dersom vi anser 90 poeng som en grei pekepinn på hva som skal til for direkte opprykk, er vi 7 seire fra det - altså 21 poeng. Det har vi 14 kamper på å klare. Bør være mulig.

Bunnsolide defensivt?

De første 40 kunne vi lett vært under 0-2, men det er nå bare min mening.

Utenom målene produserte vi vel 1 sjanse?

Om det er ekstremt solid, så håper jeg ikke du bygger broer i hvert fall :D

« Siste redigering: 21. Feb. 2017, 13:19 av snkz »

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Ja, vi er solide defensivt. Bjarnason med stor sjanse i førsteomgang på 0-0, mens Kodija har et innlegg som går via en av våre hvor Darlow må fiste over. Hadde vært et skikkelig dritmål likt vårt andremål. I andreomgang er alt Villa har i løpet av en omgang Bjarnasons sjanse, hvor Darlow er så kjapt oppe i situasjonen at han hadde full kontroll. Det syns jeg er rimelig solide saker. Kan videre påpeke at vi har 25 baklengs på 32 matcher. Best i ligaen.
Så har jeg allerede sagt at vi ikke gnistrer fremover på banen, men grunnlaget er lagt bakover, og da vinner vi gjerne slike kamper hvor vi sliter med å produsere flust av sjanser. Flere matcher tidligere i 2017 har det derimot vært slik at vi ikke har satt våre sjanser. Men så mener jeg jo at du ofte er svartmaler til det parodiske.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Martin

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3256
    • Vis profil
Ser helst at Reading skal vinne i kveld. Er overrasket over at de fortsatt henger med og ser ikke på de som en like stor trussel som Huddersfield. Greit om de kunne knust selvtillitten til Huddersfield litt.

Jeg mener også at vi må forbedre oss noen hakk, men det er vanskelig med Gouffran på venstrevingen. Herregud så han suger på VV