20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2018  (Lest 146182 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

navimer

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 253
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2018
« Svar #600 på: 30. Juli 2018, 00:22 »

Thomas Beckheim

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3381
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2018
« Svar #601 på: 30. Juli 2018, 00:49 »
Det virker som Rondon inn på lån og Gayle ut på lån.
Her skal det virkelig ikke brukes penger.

Får virkelig håpe vi unngår skader på Shelvey, Diame og Perez neste år for det er ganske tynt ellers om også Hayden forsvinner.

Verdien på klubben bør jo bare gå ned ettersom spillere forsvinner og pengene fordufter.

Frode

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5852
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2018
« Svar #602 på: 30. Juli 2018, 10:49 »
Enig i at dette er to vidt forskjellige spillere, hvor Rondon antagelig er en bedre spiller for Rafa sine preferanser. Ikke dermed sagt at verdien på disse to bør være så himla forskjellig av den grunn, og mener fortsatt ikke vi bør betale fryktelig mye i mellom om det ender med en bytteavtale. 

Jeg mener ikke bare at Rondon er bedre på grunn av at han passer bedre til Benitez og hans tanker om hvordan laget skal se ut. Alt i alt mener jeg Rondon er en vesentlig oppgradering i forhold til Gayle, og også Joselu. Rondon er rett og slett en bedre fotballspiller i mine øyne.

Jonas99

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1602
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2018
« Svar #603 på: 30. Juli 2018, 11:14 »
Det virker som Rondon inn på lån og Gayle ut på lån.
Her skal det virkelig ikke brukes penger.

Det spares til en 10'r, en høyreving og Bryan😌

Jonas99

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1602
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2018
« Svar #604 på: 30. Juli 2018, 19:18 »

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2018
« Svar #605 på: 30. Juli 2018, 19:31 »
Har kommentert Mitros overgang i hans spillertråd. Flott om dere også diskuterer overgangen der i stedet for her. Så slipper vi å ha den samme diskusjonen i to forskjellige tråder. 😉

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8355
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2018
« Svar #606 på: 30. Juli 2018, 20:12 »
Vi er nok en gang linket til Nicolas Tagliafico (var i independiente, nå i Ajax). Vi var interessert, og angivelig ganske nærme når han var i Argentina.

Venstreback, kan også spille stopper, men vi prisen skal være et hinder. £8mill 🙄🙄🙄🙄
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3011
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2018
« Svar #607 på: 30. Juli 2018, 20:24 »
Enig i at dette er to vidt forskjellige spillere, hvor Rondon antagelig er en bedre spiller for Rafa sine preferanser. Ikke dermed sagt at verdien på disse to bør være så himla forskjellig av den grunn, og mener fortsatt ikke vi bør betale fryktelig mye i mellom om det ender med en bytteavtale. 

Og er da inne på noe av det eneste jeg finner positivt med dette vinduet så langt. Fått dytta ut en del spillere som åpenbart ikke er gode nok/spilelrtyper Rafa ikke vil ha, og erstattet med spillere som Rafa mener passer bedre til måten han vil spille på. Hadde imidlertid seriøst forventa at vi la oss på et par hyller over på i hvertfall et par av spillerne. Får vi se om de siste par ukene kan endre på det inntrykket?

Hvilke spisser mener du er tilgjengelige og realistiske for Newcastle som er bedre enn Rondon?... Kanskje Ings...Jeg kommer ikke på fler...

Hadde Rafa fått bruke 25-30 mill pund på en spiss hadde han nok funnet noe adskillig bedre enn Ings og Rondon.
No fate but what you make

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3011
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2018
« Svar #608 på: 30. Juli 2018, 20:31 »
https://www.chroniclelive.co.uk/sport/football/football-news/day-1996-alan-shearer-signs-9757601

Den tiden det var moro å være Newcastle-supporter, og følge med på overgangsmarkedet!

http://www.nufcblog.co.uk/2018/07/30/journalist-reveals-the-deal-nufc-have-agreed-with-west-brom-for-rondon-player-plus-cash/

Journalist i The Guardian som mener Rondon-dealen er ferdigforhandlet. 3 mill pund pluss Gayle. Om dette stemmer vil jeg vel være enig i at dette er en ok avtale for oss, og WBA.
« Siste redigering: 30. Juli 2018, 20:39 av Geordie »
No fate but what you make

trondie

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 397
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2018
« Svar #609 på: 30. Juli 2018, 20:45 »
Eg mener no muto er en oppgradering i forhold til gayle og. Både gayle og mitro har vist at dei ikke har nivået til PL.

Thomas Beckheim

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3381
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2018
« Svar #610 på: 30. Juli 2018, 21:00 »
Sky Sources: Department store chain House of Fraser has held talks with Sports Direct founder Mike Ashley about a £50m loan.

Trodde han bare hadde penger på papiret.


Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2018
« Svar #611 på: 30. Juli 2018, 21:14 »
Hvis vi får Rondon mot Gayle og 3 mill er jeg fornøyd. Vi får en bedre spiller, kvitter oss med Gayle som ikke holder PL-nivå, og hans lønn, og vi sitter igjen med en god slump med penger som kan brukes til å hente forhåpentligvis Townsend eller en annen rask kant, og kanskje en spiss til.

Thomas Beckheim

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3381
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2018
« Svar #612 på: 30. Juli 2018, 21:23 »
Hvis vi får Rondon mot Gayle og 3 mill er jeg fornøyd. Vi får en bedre spiller, kvitter oss med Gayle som ikke holder PL-nivå, og hans lønn, og vi sitter igjen med en god slump med penger som kan brukes til å hente forhåpentligvis Townsend eller en annen rask kant, og kanskje en spiss til.


Er jo noen rykter om at Newcastle vil kjøpe Tagliafico fra Ajax. Er offensiv i stilen han.
However, the Chronicle add that Tagliafico’s £8 million price-tag will likely see Newcastle look elsewhere, with a central defender and centre-forward also on the shopping list of the cash-strapped Geordie outfit.

Når klubben ikke kan bruke 8 millioner pund på denne spilleren så tror jeg ikke det kommer noen overganger inn over 10 millioner pund. Townsend koster nok mellom 15-20, så tror nok ikke det skjer.

Har et håp om at Newcastle kjøper Abraham og Ruben Loftus Cheek. Treffer en på de overgangene og spillerene utvikler seg slik jeg tror (Benitez er dyktig) så kan en fort ha 2 spillere i 50 millioner pund klassen innen kort tid.

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8355
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2018
« Svar #613 på: 30. Juli 2018, 22:14 »
Newcastle are interested in West Brom defender Ahmed Hegazi who has a reported £10m release clause. - (via @DeanJonesBR) #NUFC

Nei takk, gå heller for Tagliafico!
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Fluffy

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3336
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2018
« Svar #614 på: 30. Juli 2018, 22:20 »
£10m klausul? Da er det bare å slappe av Anders  ;)