20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Man Utd vs Newcastle, Ons 26. sept 20:45  (Lest 30200 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Hakiki

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1104
    • Vis profil
Man Utd vs Newcastle, Ons 26. sept 20:45
« på: 24. Sep. 2012, 09:34 »
Etter tre viktige poeng i ligaen etter kampen mot Norwich settes nå nesa mot Manchesters rødkledde.  Kampen vil vel av de aller fleste klasifiseres som uviktig, i og med at liga cupen ikke er noe som settes særlig høyt av folk flest.  Det hadde selvsagt ikke skadet med en seier, men tett kampprogram og en noe tynn stall gjør at jeg selv ikke legger meg ned og griner dersom vi skulle ryke ut i denne kampen som vi kan forventes å tape 9 av 10 ganger. 

Man Utd har også et for tiden veldig tett kampprogram, så jeg forventer her at begge lag vil stille særdeles reservepreget, kanskje med innhopp av erfarne spillere for å kunne vinne kampen mot slutten dersom det er innen rekkevidde.  Manchester United har dog en mye bredere (og bedre) stall, og jeg forventer egentlig derfor at deres reserver kan klare å slå våre reserver, spesielt når de har hjemmefordel.  Der er dog ikke gitt at vi bør bende over, og i samme cup slo vi i fjor ut Chelsea på overtid.

Alt i alt; Mange unge/reserver på begge lag, og en spennende kamp som forhåpentligvis lever i 90 minutt, der jeg ikke blir overveiende ekstatisk eller furten uansett resultat.  Howay!
« Siste redigering: 24. Sep. 2012, 15:19 av Daniel »
Genius by birth. Slacker by choice.

boris.

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8664
    • Vis profil
Sv: Man Utd vs Newcastle, Ons 16. sept 20:45
« Svar #1 på: 24. Sep. 2012, 15:15 »
Uff! Er nesten et år til denne kampen. Kommer til å bli kjedelig å vente så lengepå neste kamp. :P
Nei.

mortinho84

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 272
    • Vis profil
Sv: Man Utd vs Newcastle, Ons 26. sept 20:45
« Svar #2 på: 24. Sep. 2012, 19:11 »
ser tiote skal spille...det holder vel med han på midten mot manu sine smågutter og vi får spart litt folk.....


Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Man Utd vs Newcastle, Ons 26. sept 20:45
« Svar #3 på: 24. Sep. 2012, 20:21 »
                Elliot

Perch - Saylor - Colo - Santon

        Tiote - Bigirimana

Sa. Ameobi - Cabaye - Marveaux

                Sh.Ameobi

Are

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 357
    • Vis profil
Sv: Man Utd vs Newcastle, Ons 26. sept 20:45
« Svar #4 på: 24. Sep. 2012, 22:12 »
Vil se dette laget:

               Elliot
Tavernier - Colo - Willy - Ferguson
Sammy - Bigi - Gosling - Marve
          Obertan
                         Shola

Vil spare Tiote, selv om Pardew har sagt at han vil bruke han. Er så sykt unødvendig hvis han blir skadet eller får kort. Er flere i dette laget som kan vise seg frem. Cabaye må hvile, er det noen som trenger en pause så er det han.

Bladerunner

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 124
    • Vis profil
Sv: Man Utd vs Newcastle, Ons 26. sept 20:45
« Svar #5 på: 24. Sep. 2012, 22:13 »
Ser ingen grunn til å bruke Xl spillere.. Kamper kommer tett som hagl nå, så kamptrening kommer av seg selv.. Denne cupen er prioritet nr. 4..

                 Elliott

Tavernier-Good-Perch-S.Ferguson

Amalfitano-Abeid-Bigi-Marveaux

            Shola-Obertan


Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Man Utd vs Newcastle, Ons 26. sept 20:45
« Svar #6 på: 24. Sep. 2012, 22:15 »
Spare Tiote ffs? Mannen trenger kamptrening! Og Cabaye trenger hvile fem kamper inn i sesongen?

Tim S

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1114
    • Vis profil
    • muscleraw.com
Sv: Man Utd vs Newcastle, Ons 26. sept 20:45
« Svar #7 på: 24. Sep. 2012, 22:47 »
Ser ikke noen grunn for at vi skal stille XI-spillere i denne kampen. Vil ikke ha skade på noen av dem, når dem spiller mot reserve Man. Utd-spillere som er gira på å vise seg fram for Fergie.

Gi unggutta sjansen i denne ubetydelige cupen!!!
Newcastlesupporter siden 1992

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Man Utd vs Newcastle, Ons 26. sept 20:45
« Svar #8 på: 24. Sep. 2012, 23:09 »
Ubetydelig cup for et lag som ikke har vunnet noe på over 40år :yao:

MortenM

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 666
    • Vis profil
Sv: Man Utd vs Newcastle, Ons 26. sept 20:45
« Svar #9 på: 24. Sep. 2012, 23:19 »
Tar gjerne seieren her, men bør ikke bruke noen særlig flere enn Tioté og Cabaye fra XI. Tipper Xisco får prøve seg, og så blir det det siste vi ser av han.

Erlend Simonsen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2087
    • Vis profil
Sv: Man Utd vs Newcastle, Ons 26. sept 20:45
« Svar #10 på: 25. Sep. 2012, 07:36 »
Tar gjerne seieren her, men bør ikke bruke noen særlig flere enn Tioté og Cabaye fra XI. Tipper Xisco får prøve seg, og så blir det det siste vi ser av han.

Hatrick hero!!
Han kom, ble mett og dett var dett....

Rudi

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 606
    • Vis profil
Sv: Man Utd vs Newcastle, Ons 26. sept 20:45
« Svar #11 på: 25. Sep. 2012, 08:41 »
---------Elliot------
Perch-Willo-Colo-Santon
--------Tiote-Bigi-----------
Obertan-Vuckic-Marveaux
-----------Shola--------------

Fact.

Sigurd

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 446
    • Vis profil
Sv: Man Utd vs Newcastle, Ons 26. sept 20:45
« Svar #12 på: 25. Sep. 2012, 08:48 »
Ubetydelig cup for et lag som ikke har vunnet noe på over 40år :yao:


Sett bort fra Europacup-plassen en får, syns jeg ikke dette trofeet er noe særlig mindre prestisjetungt. Andrelagene til englands beste lag holder stort sett ikke noe særlig mer enn wankership nivå.

Jeg håper oppriktig at vi spiller med et rent ungdomslag, og sparer så mange førstelagsspillere som vi kan. Vi har i utgangspunktet en for tynn stall til å kjempe i både europa league og premier league... Skal vi måtte spille mikkemus-cupen også, vil det bare føre dritt med seg. Jeg sier ikke at jeg vil vi skal ryke, men viss vi skulle gå videre på bekostningen av at vi bruker førstelagsspillere, er det en dårlig tradeoff.

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Man Utd vs Newcastle, Ons 26. sept 20:45
« Svar #13 på: 25. Sep. 2012, 08:57 »
Ubetydelig cup for et lag som ikke har vunnet noe på over 40år :yao:

Me vinner PL istaden :besty:

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Man Utd vs Newcastle, Ons 26. sept 20:45
« Svar #14 på: 25. Sep. 2012, 09:15 »
Å vinne Wankership er omtrent like stort som å vinne ligacupen. Eneste forskjellen er at vinneren Championship ikke får spille på Wembley og at vinneren av LC får muligheten til å kvale til e-cup. Uten at det er noen kjempestor gulrot for meg. Det burde holde i massevis å kjempe på to fronter i høst. Skulle vi kjempe på tre fronter, vil kampbelastningen bli desto mye større. Og i vinter får vi spille en eller to runder i FA-cupen. Jeg ser heller at vi kommer til kvartfinale i FAC enn finale i LC.

Her skal vi stille rent B-lag. Helst et dårligere lag enn det som spilte mot portugiserne forrige uke.

Elliot
Tav - Colo - Willy - Fergie
Tiote/Gosling - Bigi
Amalfitano - Vuckic - Marve
Shola

Tiote og Gosling spiller en omgang hver.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon