20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2022  (Lest 32097 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

oyvind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2132
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2022
« Svar #105 på: 02. Juni 2022, 15:38 »
Vi er dessuten linket nå med Moussa Diaby, Lucas Paquetá, Renan Lodi, James Tarkowski, og Dominic Calvert-Lewin.
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

snkz

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3581
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2022
« Svar #106 på: 07. Juni 2022, 08:27 »
Første post her på ei stund men ser mindre lovende ut når det nå ser ut som vi går glipp av våre 2 «prioriterte» mål i sommer. Botman (ac milan) og etikite (psg). Håper de slutter sløse tid her og ser at spillerne kun har brukt Newcastle som ett pressmiddel for lønn og annet mot disse.

snkz

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3581
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2022
« Svar #107 på: 07. Juni 2022, 08:28 »
Håper virkelig Howe klarer legge av seg den «fetishen» sin for overpriset engelske spillere også, ref DCL og Ake nå spesielt. Bedre billigere alternativer om man ser utenfor øya.

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3011
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2022
« Svar #108 på: 07. Juni 2022, 20:29 »
Ekitike linkes da fortsatt, men virker som avtalen ikke var så klar som mr. Romano predikerte.

Botman er mer usikkert.

Ser flere kilder påstår vi pratet med agenten til Eriksen. Spennende å se om det kan bli noe av?

Hayden lånt ut til Norwich. Virker som det er med plikt til å kjøpe om de når visse mål? Antar opprykk. De har fallskjermen fra PL å leve av, så håper de tar hele lønna hans. Siden avtalen ble gjennomført såpass tidlig bør tilbudet vært bra.
No fate but what you make

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3011
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2022
« Svar #109 på: 08. Juni 2022, 18:44 »
Targett klar. Kvalitet til en god pris, ryktes 12 mill pund. Gir mer penger til andre posisjoner som skriker etter bedring.
No fate but what you make

oyvind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2132
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2022
« Svar #110 på: 08. Juni 2022, 19:46 »
Targett er kvalitet til en god pris. Han ville virkelig til Newcastle og er svært solid. Vil si han er en topp 6 lag-spiller slik han fremstod for oss.

Eriksen gratis er et kupp spør du meg, men det går vel på bekostning av L. Paqueta. Han har virkelig visst at han har ferdighetene inne fortsatt.

Hayden tror jeg vil blomstre i Championship. Ønsker han lykke til videre. Han er ikke helt der oppe for å ta oss dit vi vil, men kvaliteter har han så absolutt.

Ryktes også at Boro vil kjøpe Gayle. :-*
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3011
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2022
« Svar #111 på: 08. Juni 2022, 20:34 »
Targett er kvalitet til en god pris. Han ville virkelig til Newcastle og er svært solid. Vil si han er en topp 6 lag-spiller slik han fremstod for oss.

Eriksen gratis er et kupp spør du meg, men det går vel på bekostning av L. Paqueta. Han har virkelig visst at han har ferdighetene inne fortsatt.

Hayden tror jeg vil blomstre i Championship. Ønsker han lykke til videre. Han er ikke helt der oppe for å ta oss dit vi vil, men kvaliteter har han så absolutt.

Ryktes også at Boro vil kjøpe Gayle. :-*

Tror ikke Paqueta noen gang har vært noe alternativ for oss, denne gangen :)

Vi har en aldrende stall, men Eriksen kunne vært en nydelig mann for de neste 2-3 årene. Krysser fingre.

Noe rykter om at Botman igjen er høyaktuell da Milan har kjølnet. Mye att og fram generelt på ryktebørser, og fryktelig mye BS, tror jeg.

Gayle ut hadde vært helt nydelig. Gjort en stor jobb for oss, men den jobben er ferdig.
No fate but what you make

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2022
« Svar #112 på: 08. Juni 2022, 21:59 »
Må forøvrig påpekes at Hayden har vært en alldeles strålende spiller for oss. Avskrevet for et par år siden, før han viste at han var vår mest stabile og beste sentrale midtbanespiller, egentlig helt frem til nyttår omtrent.
Greit å si adjø, men helt herlig type!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida


oyvind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2132
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2022
« Svar #114 på: 09. Juni 2022, 15:15 »
Meldes både det ene og det andre, men vi har nok fått akseptert bud på både Sven og Hugo nå:

https://www.thenorthernecho.co.uk/sport/20197687.newcastle-united-agree-fee-lille-sven-botman/

Får vi inn disse to pluss Eriksen og Diaby, i tillegg til Targett som allerede har signert tror jeg vi har forsterket oss ekstremt.

Italiensk media linker oss i dag med Pellegrini fra Roma:

https://www.chroniclelive.co.uk/sport/football/football-news/lorenzo-pellegrini-newcastle-united-roma-24182293
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

oyvind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2132
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2022
« Svar #115 på: 09. Juni 2022, 15:22 »
Diaby: £ 55 Mill.
Targett: £ 15 Mill.
Sven: £ 30 Mill.
Hugo: £ 30 Mill.
Eriksen: £ 0 Mill.

Ikke hensyntatt sign on fees, men klart å svi av £ 130 Mill. på overganger da. Regner med vi signerer en del på avbetaling så har vel fortsatt en del å bruke om vi vil.
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

snkz

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3581
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2022
« Svar #116 på: 09. Juni 2022, 18:14 »
Etieke ut med hamstring etter 5 min. Rett i tunnelen. Da ryker kanskje denne.

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7612
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2022
« Svar #117 på: 09. Juni 2022, 18:25 »
Etieke ut med hamstring etter 5 min. Rett i tunnelen. Da ryker kanskje denne.

Blir 0 kjøp og nedrykk dette.😉

snkz

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3581
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2022
« Svar #118 på: 09. Juni 2022, 18:28 »
Etieke ut med hamstring etter 5 min. Rett i tunnelen. Da ryker kanskje denne.

Blir 0 kjøp og nedrykk dette.😉

Dumt om du tror det.

Jeg forteller bare hva jeg ser?:)

Hamstring 2 x på 4-6 mnd er skummelt også mtp fremtiden. Snakker vi Wilson 2?

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7612
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2022
« Svar #119 på: 09. Juni 2022, 18:40 »
Etieke ut med hamstring etter 5 min. Rett i tunnelen. Da ryker kanskje denne.

Blir 0 kjøp og nedrykk dette.😉

Dumt om du tror det.

Jeg forteller bare hva jeg ser?:)

Hamstring 2 x på 4-6 mnd er skummelt også mtp fremtiden. Snakker vi Wilson 2?

Kommer du til å rapportere om gode signeringene som går gjennom senere i vinduet?😅 Da blir det vel stille igjen. Vinduet har ikke engang åpnet.
« Siste redigering: 09. Juni 2022, 18:42 av Eriksen »