20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfervinduet sommeren 2014  (Lest 232900 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Jonny

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 659
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet sommeren 2014
« Svar #1320 på: 02. Sep. 2014, 08:18 »
Meget meget godt skrevet Nordin :'(. Synd å måtte sei det, men eg håper me taper dei neste 5 kampene :sint: Men uansett om Pardew må gå utpå høsten tidligst, så har me fortsatt klovnen Ashley igjen! :koko: Ser liksom ikkje at Ashley er i stand til å få ein god erstatter etter Pardew heller.
Kjenner eg mista totalt lysten på å ta turen til St James i høst som planen var. :(

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet sommeren 2014
« Svar #1321 på: 02. Sep. 2014, 08:19 »
Veldig enig  i alt du skriver Nordin, et veldig godt innlegg.

Dessverre kjenner jeg en allerede synkende interesse for NUFC og resten av sesongen allerede nå.

snkz

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3581
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet sommeren 2014
« Svar #1322 på: 02. Sep. 2014, 09:14 »
Vi beveger oss inn i siste fasen av overgangsvinduet, og klubben skriker etter forsterkninger i forsvar og en målgarantist. Så hva gjør amøbene Ashley og Pardew? Jo, de selger den forsvarsspilleren og den angrepsspilleren med mest potensiale i hele stallen. UTEN å erstatte dem. Det er så trist at det er skremmende.

Igjen i midtforsvaret sitter vi igjen med en nesten-pensjonist som fantaserer mer om en snarlig retur til Buenos Aires enn om sin egen kone, samt to svært begrensede stoppere i Williamson og Taylor som også begynner å dra på åra.

I angrepet har vi:
- Riviere som strengt tatt ikke har vist noen ting i PL-starten som skulle tilsi at han kommer til å score 10+ mål
- Ayoze som knapt har kommet i puberteten og som vi ikke kan forvente mye av denne sesongen
- Cisse som fikk Ameobi til å se ut som Zlatan etter at nykommerflaksen hans tok slutt
- Ferreyra som trolig er vår beste spiss, men som er på god vei til å bli "Pardewed" allerede (kunne da faen meg fått 10 minutter mot Gillingham uansett hvordan kampformen hans var...)

Det verste er at vi sitter igjen med rask som Obertan og Steven Taylor, men gir slipp på kvalitetsspillere som bare trenger kamptrening, friere tøyler og en og annen klapp på skuldera for å kunne bidra med noe. Kvalitetsspillere som NUFC normalt ikke skal tiltrekke seg, men som valgte å signere for vår skakkjørte sirkusklubb alikevel.

Hvor jævla vanskelig kan det være å styre en fotballklubb? Hvor mange hjerneceller skal til for å se at dette er helt på trynet? At Mike Ashley har blitt søkkrik er en gåte, og det beviser bare at det er håp for oss alle uansett livssituasjon og forutsetninger.

Og man må også spørre seg om hvem av Ashley og Pardew som er den virkelige "muppeten"? At Pardew har vært Ashleys nikkedukke i årevis er jo en selvfølge, men er Ashley pysete eller hjernedød som ikke setter ned foten når spillere av Mbiwa og Ben Arfas kaliber blir behandlet som dritt av en høyst middelmådig manager?

At ROMA, et kvalitetslag som normalt hadde vunnet Serie A i fjor om ikke Juventus var enda mer overlegne, henter Mbwia beviser bare at Pardew og klubben er ille ute og kjøre. Dette er et lag som skal spille i CL og som har en mye bedre stall enn oss. Og så skal han faen ikke få spille ett minutt i PL når Williamson og Taylor er hans konkurrenter til stopperplassen ved siden av Colo? Herregud, for en verden vi lever i.

Beste jeg har lest!!

Pardew og Ashley er to store kreftsvulster og begge må fjernes med kirugisk presisjon før noe kan skje videre med denne klubben!




Frode

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5852
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet sommeren 2014
« Svar #1323 på: 02. Sep. 2014, 09:29 »
Jeg synes det er alt for mye dobbeltmoral her inne når man kan lese i Mbiwa tråden at han burde fått mye mer tid på seg osv og sammenligner med den tiden Debuchy med flere fikk, mens man samtidig skal kutte hue og dømme de nye signeringene etter kun 3 seriekamper! Ferreyra har ikke engang spilt på grunn av dårlig treningsgrunnlag i sesongoppkjøringen på grunn av streik og at han nektet å reise til Ukraina.

Ja jeg skulle gjerne sett at S. Taylor var midtstopperen som gikk, men etter ryktene prøvde klubben også å bli kvitt han, hele sommeren. Men han nektet. Jeg skulle gjerne sett Nastasic komme inn, det hadde vært en meget solid tilvekst.
At Ben Arfa forsvinner overrasker meg ikke. At han må ned noen hakk til Hull overrasker meg heller ikke.

Mortinho

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 92
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet sommeren 2014
« Svar #1324 på: 02. Sep. 2014, 09:37 »
Jeg synes det er alt for mye dobbeltmoral her inne når man kan lese i Mbiwa tråden at han burde fått mye mer tid på seg osv og sammenligner med den tiden Debuchy med flere fikk, mens man samtidig skal kutte hue og dømme de nye signeringene etter kun 3 seriekamper! Ferreyra har ikke engang spilt på grunn av dårlig treningsgrunnlag i sesongoppkjøringen på grunn av streik og at han nektet å reise til Ukraina.

Ja jeg skulle gjerne sett at S. Taylor var midtstopperen som gikk, men etter ryktene prøvde klubben også å bli kvitt han, hele sommeren. Men han nektet. Jeg skulle gjerne sett Nastasic komme inn, det hadde vært en meget solid tilvekst.
At Ben Arfa forsvinner overrasker meg ikke. At han må ned noen hakk til Hull overrasker meg heller ikke.
hull noen hakk ned?? Jaja vi får se. At vi har en stor stadion gjør oss ikke til noe storlag uansett hvor mye vi ønsker å tro det. Resultater og ambisjoner skaper et storlag vi har ingen av di tingene mens hull har i det minste ambisjoner og ble nesten en liten vinner på dd uten om manu. Ser flere ønsker vi taper di neste kampene. Det blir for domt,pardew får ikke sparken uansett. Eneste vi kan håpe på er at en sjeik eller noe lignende finner ut at han skal kjøpe klubben. For så lenge Ashley styrer så vil vi aldri komme noen vei.

snkz

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3581
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet sommeren 2014
« Svar #1325 på: 02. Sep. 2014, 09:44 »
Jeg synes det er alt for mye dobbeltmoral her inne når man kan lese i Mbiwa tråden at han burde fått mye mer tid på seg osv og sammenligner med den tiden Debuchy med flere fikk, mens man samtidig skal kutte hue og dømme de nye signeringene etter kun 3 seriekamper! Ferreyra har ikke engang spilt på grunn av dårlig treningsgrunnlag i sesongoppkjøringen på grunn av streik og at han nektet å reise til Ukraina.

Ja jeg skulle gjerne sett at S. Taylor var midtstopperen som gikk, men etter ryktene prøvde klubben også å bli kvitt han, hele sommeren. Men han nektet. Jeg skulle gjerne sett Nastasic komme inn, det hadde vært en meget solid tilvekst.
At Ben Arfa forsvinner overrasker meg ikke. At han må ned noen hakk til Hull overrasker meg heller ikke.

Hull er per dags dato en mye mer solid klubb enn oss og jeg tipper den over oss på tabellen ved sesongslutt!

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet sommeren 2014
« Svar #1326 på: 02. Sep. 2014, 09:49 »
Kunne vi ikke vist at vi er en større klubb med å fikse oss en manager som står i stil til en større klubb fremfor det dritet vi har nå da?

Er så frustrert. Mangelen på ambisjoner skinner så forbanna igjennom hver jævla gang.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet sommeren 2014
« Svar #1327 på: 02. Sep. 2014, 09:55 »
Jeg synes det er alt for mye dobbeltmoral her inne når man kan lese i Mbiwa tråden at han burde fått mye mer tid på seg osv og sammenligner med den tiden Debuchy med flere fikk, mens man samtidig skal kutte hue og dømme de nye signeringene etter kun 3 seriekamper! Ferreyra har ikke engang spilt på grunn av dårlig treningsgrunnlag i sesongoppkjøringen på grunn av streik og at han nektet å reise til Ukraina.

Ja jeg skulle gjerne sett at S. Taylor var midtstopperen som gikk, men etter ryktene prøvde klubben også å bli kvitt han, hele sommeren. Men han nektet. Jeg skulle gjerne sett Nastasic komme inn, det hadde vært en meget solid tilvekst.
At Ben Arfa forsvinner overrasker meg ikke. At han må ned noen hakk til Hull overrasker meg heller ikke.

Hull er per dags dato en mye mer solid klubb enn oss og jeg tipper den over oss på tabellen ved sesongslutt!

Nåja, no tek du i. Kva gjer dei til ein mykje meir solid klubb enn oss?! Førre sesong var det eit naudskrik i frå å rykka ned...Sesongen før der att spelte dei i Championship. Vil heller sei at me er ein middels PL klubb og dei er hakket under.
Som eg skreiv, er einig med Nordin. For min del kan me godt tapa 5-6-7 kampar på rad for at Pardew skal få sparken. Likavel trur eg ein betre manager kunne og ha funne på å kvitta seg med Ben Arfa. Han var vel linka til Lpool ei stund. Mange meinte at ein CL klubb ville gå for han. Han havnar til slutt i Hull...
Jaja, uansett heilt på tryne å låne dei ut då ein ikkje har fått inn det me treng mest. Ein solid stoppar og spiss.
« Siste redigering: 02. Sep. 2014, 10:09 av lgrinde »

Martin

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3256
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet sommeren 2014
« Svar #1328 på: 02. Sep. 2014, 09:59 »
Var langt mer positiv etter forrige sommervindu. Og det sier vel litt

Sogning

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4534
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet sommeren 2014
« Svar #1329 på: 02. Sep. 2014, 10:16 »
Fælt å vere Nufc - supporter
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Andreas Thoring

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 236
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet sommeren 2014
« Svar #1330 på: 02. Sep. 2014, 10:30 »
Har et lite håp om at Pardew får fyken i løpet av denne sesongen, og at HBA kommer tilbake i kanonform under nytt regime. Et ørlite håp, bare..

snkz

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3581
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet sommeren 2014
« Svar #1331 på: 02. Sep. 2014, 10:45 »
Jeg synes det er alt for mye dobbeltmoral her inne når man kan lese i Mbiwa tråden at han burde fått mye mer tid på seg osv og sammenligner med den tiden Debuchy med flere fikk, mens man samtidig skal kutte hue og dømme de nye signeringene etter kun 3 seriekamper! Ferreyra har ikke engang spilt på grunn av dårlig treningsgrunnlag i sesongoppkjøringen på grunn av streik og at han nektet å reise til Ukraina.

Ja jeg skulle gjerne sett at S. Taylor var midtstopperen som gikk, men etter ryktene prøvde klubben også å bli kvitt han, hele sommeren. Men han nektet. Jeg skulle gjerne sett Nastasic komme inn, det hadde vært en meget solid tilvekst.
At Ben Arfa forsvinner overrasker meg ikke. At han må ned noen hakk til Hull overrasker meg heller ikke.

Hull er per dags dato en mye mer solid klubb enn oss og jeg tipper den over oss på tabellen ved sesongslutt!

Nåja, no tek du i. Kva gjer dei til ein mykje meir solid klubb enn oss?! Førre sesong var det eit naudskrik i frå å rykka ned...Sesongen før der att spelte dei i Championship. Vil heller sei at me er ein middels PL klubb og dei er hakket under.
Som eg skreiv, er einig med Nordin. For min del kan me godt tapa 5-6-7 kampar på rad for at Pardew skal få sparken. Likavel trur eg ein betre manager kunne og ha funne på å kvitta seg med Ben Arfa. Han var vel linka til Lpool ei stund. Mange meinte at ein CL klubb ville gå for han. Han havnar til slutt i Hull...
Jaja, uansett heilt på tryne å låne dei ut då ein ikkje har fått inn det me treng mest. Ein solid stoppar og spiss.

De har faktisk en bedre manager og eier, bare det gjør klubben mer solid.

Og jeg tror de ender over oss ved sesongslutt, faktisk.

Hull er ett solid lag.

Frode

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5852
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet sommeren 2014
« Svar #1332 på: 02. Sep. 2014, 11:11 »
Jeg synes det er alt for mye dobbeltmoral her inne når man kan lese i Mbiwa tråden at han burde fått mye mer tid på seg osv og sammenligner med den tiden Debuchy med flere fikk, mens man samtidig skal kutte hue og dømme de nye signeringene etter kun 3 seriekamper! Ferreyra har ikke engang spilt på grunn av dårlig treningsgrunnlag i sesongoppkjøringen på grunn av streik og at han nektet å reise til Ukraina.

Ja jeg skulle gjerne sett at S. Taylor var midtstopperen som gikk, men etter ryktene prøvde klubben også å bli kvitt han, hele sommeren. Men han nektet. Jeg skulle gjerne sett Nastasic komme inn, det hadde vært en meget solid tilvekst.
At Ben Arfa forsvinner overrasker meg ikke. At han må ned noen hakk til Hull overrasker meg heller ikke.

Hull er per dags dato en mye mer solid klubb enn oss og jeg tipper den over oss på tabellen ved sesongslutt!

Hvorfor er de det? Fordi de har hentet en del spillere som er og var langt ifra gode nok for Tottenham? Og fordi de har lånt Gaston Ramirez, som ikke har vist veldig mye i PL!?!
Jaja, kanskje de vil kjempe om en CL plass nå som Ben Arfa også er klar.....

Slik jeg ser det har Hull hentet mange spillere, men ikke noen jeg er så veldig lysten på.
« Siste redigering: 02. Sep. 2014, 12:05 av Frode »

Tremblem

  • Gjest
Sv: Transfervinduet sommeren 2014
« Svar #1333 på: 02. Sep. 2014, 11:47 »
Mbiwa har aldri overbevist meg, og det sier jeg med bakgrunn i de kampene jeg har sett han som midtstopper. Om han hadde blitt bedre med flere kamper? Det får vi aldri vite. Imidlertid trodde jeg seriøst vi hadde en erstatter klar når de lot Mbiwa dra, helt utrolig at vi nå står igjen med 3 midtstoppere. Tynn stall, og ingen av de 3 er av særlig god kvalitet akkurat.

Hatem Ben Arfa, har likt han fra første stund. Til tross for slapp holdning til det defensive, har han vært en spiller kunne "lift the bums of the seat" som Carver sa en gang. Håper han slår til noe helt for jævlig i Hull og pisser på kødden Pardew! På Ben Arfas vegne er jeg glad for at han kom seg bort.

Etter en lovende start på vinduet der vi henter noen spennende spillere, ender det igjen med at vi ikke får hentet inn forsterkninger på posisjoner vi nå i 5-6 (?) vinduer har definert som plasser vi MÅ hente forsterkninger, nemig  midtstopper/spiss.

På vårparten gadd jeg knapt følge med på hva som skjedde med Newcastle, ble tent et lite håp i sommer, men Pardew og Ashley slukket det håpet med en solid brannslange i går kveld! Drit og dra!

Får heie på Gateshead fremover, de har fått en bra start på sesongen i Conference!
« Siste redigering: 02. Sep. 2014, 11:50 av Tremblem »

Andymag

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2644
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet sommeren 2014
« Svar #1334 på: 02. Sep. 2014, 12:13 »
Tipper Ben Arfa kommer til å herje i år. Om enn bare for å vise Pardew.

Tror dere vi har sett hans siste kamp i sort og hvitt? Jeg sitter med en trist følelse.