20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Alan Pardew  (Lest 573883 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

17Parker

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1240
    • Vis profil
Sv: Alan Pardew
« Svar #15 på: 09. Des. 2010, 18:36 »
ITK? Da er da rimelig åpenbart at dette har skjedd, hver eneste nyhetskilde har meldt om møter før CH ble sparket! Tror du helt ærlig at Pardew ikke ble kontaktet før tirsdag!?

Elsker hvordan folk sluker løgner fra Ashley og co.

Tror og at Ashley og Llambias har holdt møter med Pardew før sparkingen av Hughton, men du fremstiller det jo som at Pardew har kontaktet Ashley og overtalt han om at Hughton ikke holdt mål og at han var mer passende... Når ting er svart burde vi forholde oss til fakta, og ikke svartmale alt mer med evt hendinger vi ikke har grunnlag for å tro på.

Vi kan da heller ikke bare glemme det som har skjedd og la Ashley holde på som han vil. Det er ikke det samme å støtte en kødd av en ny manager, og det å støtte klubben. Til forskjell fra manges tro...

Sebastian

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4239
    • Vis profil
Sv: Alan Pardew
« Svar #16 på: 09. Des. 2010, 18:38 »
ITK? Da er da rimelig åpenbart at dette har skjedd, hver eneste nyhetskilde har meldt om møter før CH ble sparket! Tror du helt ærlig at Pardew ikke ble kontaktet før tirsdag!?

Elsker hvordan folk sluker løgner fra Ashley og co.

Tror og at Ashley og Llambias har holdt møter med Pardew før sparkingen av Hughton, men du fremstiller det jo som at Pardew har kontaktet Ashley og overtalt han om at Hughton ikke holdt mål og at han var mer passende... Når ting er svart burde vi forholde oss til fakta, og ikke svartmale alt mer med evt hendinger vi ikke har grunnlag for å tro på.

Vi kan da heller ikke bare glemme det som har skjedd og la Ashley holde på som han vil. Det er ikke det samme å støtte en kødd av en ny manager, og det å støtte klubben. Til forskjell fra manges tro...

Det må du i så fall si til noen andre, for ingenting av det eg har sagt har antydet det heller.....

Kesse

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5587
    • Vis profil
Sv: Alan Pardew
« Svar #17 på: 09. Des. 2010, 18:38 »
ITK? Da er da rimelig åpenbart at dette har skjedd, hver eneste nyhetskilde har meldt om møter før CH ble sparket! Tror du helt ærlig at Pardew ikke ble kontaktet før tirsdag!?

Elsker hvordan folk sluker løgner fra Ashley og co.

Tror og at Ashley og Llambias har holdt møter med Pardew før sparkingen av Hughton, men du fremstiller det jo som at Pardew har kontaktet Ashley og overtalt han om at Hughton ikke holdt mål og at han var mer passende... Når ting er svart burde vi forholde oss til fakta, og ikke svartmale alt mer med evt hendinger vi ikke har grunnlag for å tro på.

Klarte du å få det der ut av denne setningen "Litt Pardew sin feil er det jo, han har jo vært med i spillet for å få kastet ut CH."!? Og du snakker om at JEG ikke holder meg til fakta.

FAKTA er at Pardew og ashley var i kontakt FØR CH ble sparket, et av største tabuene i fotball. Nemlig å gå bak ryggen til en sittende manager for egen vinning.

17Parker

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1240
    • Vis profil
Sv: Alan Pardew
« Svar #18 på: 09. Des. 2010, 18:43 »
ITK? Da er da rimelig åpenbart at dette har skjedd, hver eneste nyhetskilde har meldt om møter før CH ble sparket! Tror du helt ærlig at Pardew ikke ble kontaktet før tirsdag!?

Elsker hvordan folk sluker løgner fra Ashley og co.

Tror og at Ashley og Llambias har holdt møter med Pardew før sparkingen av Hughton, men du fremstiller det jo som at Pardew har kontaktet Ashley og overtalt han om at Hughton ikke holdt mål og at han var mer passende... Når ting er svart burde vi forholde oss til fakta, og ikke svartmale alt mer med evt hendinger vi ikke har grunnlag for å tro på.

Vi kan da heller ikke bare glemme det som har skjedd og la Ashley holde på som han vil. Det er ikke det samme å støtte en kødd av en ny manager, og det å støtte klubben. Til forskjell fra manges tro...

Det må du i så fall si til noen andre, for ingenting av det eg har sagt har antydet det heller.....

Jo. "Skal gi fyren er ordentelig sjangs har eg bestemt meg for"

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Alan Pardew
« Svar #19 på: 09. Des. 2010, 18:53 »
ITK? Da er da rimelig åpenbart at dette har skjedd, hver eneste nyhetskilde har meldt om møter før CH ble sparket! Tror du helt ærlig at Pardew ikke ble kontaktet før tirsdag!?

Elsker hvordan folk sluker løgner fra Ashley og co.

Tror og at Ashley og Llambias har holdt møter med Pardew før sparkingen av Hughton, men du fremstiller det jo som at Pardew har kontaktet Ashley og overtalt han om at Hughton ikke holdt mål og at han var mer passende... Når ting er svart burde vi forholde oss til fakta, og ikke svartmale alt mer med evt hendinger vi ikke har grunnlag for å tro på.

Klarte du å få det der ut av denne setningen "Litt Pardew sin feil er det jo, han har jo vært med i spillet for å få kastet ut CH."!? Og du snakker om at JEG ikke holder meg til fakta.

FAKTA er at Pardew og ashley var i kontakt FØR CH ble sparket, et av største tabuene i fotball. Nemlig å gå bak ryggen til en sittende manager for egen vinning.

Seier ein del om den gjengen der.

Kristian T

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2258
    • Vis profil
Sv: Alan Pardew
« Svar #20 på: 09. Des. 2010, 19:14 »
Pardew har helt sikkert oppført seg uetisk mtp på Hughton, men det er uansett Ashley som er skurken her. Men nå er det en gang sånn at pardew er vår nye manager, og vi får bare prøve å gjøre det beste ut av det. Er ikke videre begeistret for mannen, men han skal selvfølgelig få sjansen til å vise hva han er god for. Kanskje tar han oss til CL, kanksje sender han oss ned i coca cola. Det vet vi ikke enda, så vi må bare la han kjøre sitt løp, og forhåpentligvis ender det i noe bra.
Det er mange som syter om at de håper pardew skal gjøre det veldig dårlig, slik at Ashley innser at han har gjort feil. Men er dette virkelig det beste for klubben? Det beste for klubben vil jo definitivt være å vinne så mange kamper som mulig, og oppnå gode resultater.
Og uansett om pardew gjør det dårlig, og Ashley innser at han har gjort en stor tabbe, hva så? det er ikke som om Ashley kommer til å be om unnskyldning til fansen, eller at han kommer til å ansette noen andre som er bedre kvalifisert. Det eneste Ashley bryr seg om er å tjene penger, og derfor velger han managere som er billige i drift. Sportslig har han ikke peiling, og i hans hode, er helt sikkert Pardew den beste kandidaten for jobben.

Pardew er helt sikkert et forbanna svin, men jeg tror ikke han er dum. Han har nok sine teorier om hva som vil gjøre klubben bedre, og det er dette som er hans mål i klubben. Pardew er her for å vinne kamper, og ikke for å sabotere. Det er derfor han har takket ja til denne jobben, fordi han tror han kan klare å løfte klubben. Om han har kompetansen til å klare dette gjenstår å se, men vi må gi han sjansen til å enten motbevise eller bevise dette. Det er Ashley som har tatt den dårlige avgjørelsen her, ikke Pardew. Han er her for å hjelpe oss, og det er da det vi alle vil?

Til slutt må jeg bare presisere at jeg er veldig imot sparkingen av Hughton, men gjort er gjort, og nå må vi se fremover. Pardew er fremtiden vår, kanskje blir han en forbannelse, kankjse blir han en frelser.

Kesse

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5587
    • Vis profil
Sv: Alan Pardew
« Svar #21 på: 09. Des. 2010, 19:24 »
Pardew er ingen frelser, det kan jeg si deg her og nå. Det er umulig å bli imponert når man tar en titt på hans CV.

Problemet for oss er at med Pardew så har Ashley fått sin "yes man", en som ikke klager selvom han ikke får noe penger å handle for, en som ikke klager når Ashley takker ja til bud våre beste spillere. Pardew må jo prise seg selv lykkelig over i det hele tatt å fått en fet kontrakt i PL klubb etter å ha blitt sparket fra en league one klubb.


Shearer9

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 169
  • Prowd to be a GEORDIE!
    • Vis profil
Sv: Alan Pardew
« Svar #22 på: 09. Des. 2010, 19:25 »
Off... dette er virkelig en skandale! Håper han klarer å gjøre noe da...

Glad jeg var der!

Bremstern

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 45
    • Vis profil
Sv: Alan Pardew
« Svar #23 på: 09. Des. 2010, 19:34 »
FORFERDELIG..... Er det mulig?? Gi CH sparken for at en mer meritert manager skal ta over, også klarer de å annsette Pardew???? Nei vettu meg hva, nå har jeg fått nok.Hva slags meritter har han å vise til?????? ABSOLUTT INGEN. Det er vanskelig og ha troen på at dette ender bra.. Kall meg pessimistisk, men jeg tror dette går strake veien til helvete... Men men.. Får bare gi laget all den støtten de trenger fra tribunen fremover.. TOON ARMY 4 LIFE

kø1

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5551
    • Vis profil
Sv: Alan Pardew
« Svar #24 på: 09. Des. 2010, 19:39 »
Pardew er ingen frelser, det kan jeg si deg her og nå. Det er umulig å bli imponert når man tar en titt på hans CV.

Problemet for oss er at med Pardew så har Ashley fått sin "yes man", en som ikke klager selvom han ikke får noe penger å handle for, en som ikke klager når Ashley takker ja til bud våre beste spillere. Pardew må jo prise seg selv lykkelig over i det hele tatt å fått en fet kontrakt i PL klubb etter å ha blitt sparket fra en league one klubb.

En ting som kanskje taler imot dette er jo nettopp saken med Tevez og Masch som Pardew benket i West Ham. En sak som jeg tror du har nevnt her inne, som hvor latterlig det var. Uansett det var ikke poenget og antyde om du viser dobbeltmoral eller ikke. Poenget mitt er at vi vanskelig kan vite om han er en "yes-man eller ikke. Situasjonen i West Ham tyder nesten på at han ikke nødvendigvis har bukket og nikket til alt tidligere.

Kan ikke si jeg er veldig imponert over CV´n hans jeg heller og vil helst ha han vekk fort som mulig. MEN MEN det er viktigere for meg at laget presterer enn dette rotet som gjøres på styreplan i klubben. Jeg er lei av å være negativ, og begynner smått å glede meg til å se Newcastle kamper igjen. Forhåpentligvis blir det noen positive kamper fremover nå, sånn at vi kan ha en hyggelig sesong likevel. Tross alt dette, så frykter jeg nedrykk innerst inne nå.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Kesse

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5587
    • Vis profil
Sv: Alan Pardew
« Svar #25 på: 09. Des. 2010, 19:44 »
Mulig det er noe med masch og tevez saken som jeg ikke er kjent med? Var det en strid mellom han og styret der?

Uansett, ja, det er vanskelig å si helt sikkert om han er en "yes man" eller ikke. Men nå har jo karrieren til Pardew vært på hell siden hans dager i West Ham, så jeg ser for meg at han er villig til å vike litt mer på sine prinsipper i dag enn tidligere. Men det blir bare spekulasjoner så klart :)

geordie-olav

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7493
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Sv: Alan Pardew
« Svar #26 på: 09. Des. 2010, 19:50 »
Enig i at ansettelsen av Pardew var en katastrofe av dimensjoner, men det er viktig at vi ikke dømmer Pardew nord og ned på grunn av Ashley sine hodeløse beslutninger. Som ny manager i klubben og fortjener han supporternes blanke ark.

Batty

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 536
    • Vis profil
Sv: Alan Pardew
« Svar #27 på: 09. Des. 2010, 20:34 »
Allerede nå vil jeg dra linjer til ansettelsen av Pardew til kjöpet av Xisco. Mediokre navn, som aldri har bevist noe som helst. Meningslöst og sykt.

Dette er noe helt nytt i fotballen. Bare i kunstens verden finnes lignende. Der kalles det kitsch.

Suksessfaktoren blir nok også ganske lik Xiscos.

Spennende er det dog, at han sannsynligvis vil få herje ganske lenge för Ashley ser seg nödt til å sparke ham. Neste gang vi får en ny manager vil väre når Ashley ikke lenger eier klubben, eller dersom Pardew avlider i en ulykke.

Så nå kan vi håpe på to ting. At Pardew får bred stötte fra styret til spillerkjöp, og at han fikser presset og holder oss der vi ligger. Eller at en snill sheik kjöper klubben i sommer. Da vil vi se at Pardew forsvinner rundt oktober 2011.

kø1

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5551
    • Vis profil
Sv: Alan Pardew
« Svar #28 på: 09. Des. 2010, 20:47 »
Allerede nå vil jeg dra linjer til ansettelsen av Pardew til kjöpet av Xisco. Mediokre navn, som aldri har bevist noe som helst. Meningslöst og sykt.

Litt vanskelig å sette Pardew på tribunen og fryse han ut når han faktisk er manager, selv om det ikke akkurat hadde vært meg imot.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

ripsgard

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 792
    • Vis profil
Sv: Alan Pardew
« Svar #29 på: 09. Des. 2010, 20:57 »
Det burde jo komme enda kraftigere reaksjoner enn at ting blir skrivd her og der. Hvis ikke newcastle fansen går til boikott mot styret og Ashley så skjønner jeg ingen ting. Noe ala dette bør det bli:

Mannen er totalt hjernedød som ansetter crapdew! Den mannen fortjener ikke billettinntekter, og derfor bør heller ikke fansen støtte opp om dette! Håpløst!

I dag er vi Clowncastle United!
« Siste redigering: 09. Des. 2010, 20:59 av ripsgard »
Jeg skal slutte å HATE! Manchester united den dagen ei stum dame kan fortelle en døv mann at ei blind jente hadde sett en lam gutt sykle!