20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Januar 2009  (Lest 378911 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Andy

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4437
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #990 på: 04. Jan. 2009, 15:05 »
http://www.shieldsgazette.com/nufc/I39m-playing-for-Toon-future.4841387.jp

Enda en spiller som vurderer fremtiden i klubben, som N'Zogbia, Given, Geremi, Barton, Smith, Owen, Xisco, Harper, Enrique, Cacapa og Viduka kanskje også gjør. . Over en første elver. .

Høres jo ut som du vinkler det negativt at Edgar prøver å spille seg til ny kontrakt? Han sier at dette er hans store sjanse!

Mats

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1769
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #991 på: 04. Jan. 2009, 15:12 »
Det må jo være pisspreik at Newcastle er villige til å selge Colo og Jonas. Hvis Newcastle selger de to så går jeg og henger meg.
Ingen kan være så tjukke i hue at de begynner og selge nøkkelspillere når de kjemper om nedrykk. Mike Ashley veit jo at det blir enda vanskeligere å selge klubben hvis vi skulle rykke ned.
Hvis vi begynner og miste andre nøkkelspillere så mister vi garantert Owen og Given også.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

SuperAlmeida

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1939
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #992 på: 04. Jan. 2009, 15:15 »
Synes vi heller skal legge inn bud på denne Steven Davis og Kris Boyd, de har spilt veldig bra for Rangers. Bougherra virker veldig solid han.
Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".

Eivind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5561
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #993 på: 04. Jan. 2009, 15:17 »
Nå må vi roe ned litt, og ikke tro på alt pisset som skrives.

Shay Given
Mulig han forsvinner til sommeren, men jeg føler meg sikker på at han ikke selges i Januar, med mindre vi skulle fått inn et kjempebud.

Jonas
At noen klarer å tro på at Jonas stikker, er nesten utrolig. Han har uttalt at han stortrives på St.James, og er en av våre viktigste spillere.

Jose Enrique
Har selv sagt at han stortrives i byen og på laget, så med mindre vi VIL selge han, så blir nok spanjakken.

Colo
Med tanke på prisen vi gav for han, kommer han uansett til å bli svært dyr. Nekter å tro at vi selger med tap.

SuperAlmeida

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1939
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #994 på: 04. Jan. 2009, 15:19 »
Nå må vi roe ned litt, og ikke tro på alt pisset som skrives.

Shay Given
Mulig han forsvinner til sommeren, men jeg føler meg sikker på at han ikke selges i Januar, med mindre vi skulle fått inn et kjempebud.

Jonas
At noen klarer å tro på at Jonas stikker, er nesten utrolig. Han har uttalt at han stortrives på St.James, og er en av våre viktigste spillere.

Jose Enrique
Har selv sagt at han stortrives i byen og på laget, så med mindre vi VIL selge han, så blir nok spanjakken.

Colo
Med tanke på prisen vi gav for han, kommer han uansett til å bli svært dyr. Nekter å tro at vi selger med tap.
Enig ingen av disse selges, evt. Given, i såfall føler jeg meg sikker på at Kinnear har erstatteren klar uansett hvem som måtte forlate skuta.
Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".

SuperAlmeida

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1939
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #995 på: 04. Jan. 2009, 15:21 »
1415: "The big thing for me has been Barry Ferguson moving back to sit just in front of the defence. He has been rolling balls into Davis and Mendes. He has played very well."
BBC Radio Scotland pundit John Robertson
I completely agree with John. Davis has been far livelier since Ferguson retreated to a holding role and Burke has added much-needed width to the Rangers formation. Those two factors have won the game for the visitors.
Hentet fra BBC i kampen mellom Inverness og  Rangers.
Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".

SuperAlmeida

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1939
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #996 på: 04. Jan. 2009, 15:28 »
Jeg regner med det kommer en utalelse snart fra Walter Smith etter kampen mellom Inverness og Rangers. Han vil sikkert si noe om ryktene rundt Bougherra og Ferguson, begge spilte hele kampen, og spilte bra.
Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".

SuperAlmeida

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1939
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #997 på: 04. Jan. 2009, 15:32 »
Gratulerer med dagen og mål James Milner, håper du snart vender tilbake til St. James'  ;D
Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #998 på: 04. Jan. 2009, 15:47 »
Eivind: Hjelper jo ikke om spillerne trives godt hvis Kinnear ønsker å selge de for å få penger til å forsterke andre plasser.

Jeg tror heller ikke at Jonas blir solgt, men Enrique ligger nok tynt ann. Men vi må for all del ikke selge han før vi har sikret oss en ny venstreback. I mine øyne burde ikke Enrique bli solgt i det hele tatt, for jeg mener at han har et meget stort potensiale!

Tor Øyvind

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 21
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #999 på: 04. Jan. 2009, 16:27 »
Det er jo helt naturlig at det kommer rykter om at Jonas skal selges ettersom han har overbevist stort og sikkert vekket en del oppmerksomhet rundt om. Når det samtidig kommer ut at vi må selge før vi kan kjøpe så begynner ryktene å komme. Men jeg har ingen tro på at verken Jonas eller Colo blir solgt. Såpass tiltro har jeg til Kinnear og Ashley. Men en spiller man kan kvitte seg med er N`zogbia. Gutten har nok innerst inne et godt potensial men nå har han vært her i 4 år og ikke fått det ut så da kan ha flytte på seg. Er nok også en spiller vi kan få litt igjen for ettersom Wenger har vist interesse.

Hvis Ashley har lyst til å få solgt klubben så må han først bruke litt penger på den og få den på rett kjøl. Alt virker helt kaotisk i nord-øst. Den fantastiske klubben med en herlig kultur, fin historie og de beste supporterne har vist seg fra en mørk side de siste årene. Gleder meg til den dagen hvor vi har fått på plass en skikkelig eier med lidenskapen for Newcastle og en trener som vil underholde og spille god fotball. Det er egentlig et kjempe potensialet i hele klubben, men det gjelder bare å få de beste egnede folkene til å styre og drive den.

Er litt usikker på om det er riktig å sikte mot Skotland og championship etter forsterkninger men hvis det er det eneste alternativet for vi håpe Kinnear vet hva han driver med og får inn de rette folkene.

oyvind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2139
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #1000 på: 04. Jan. 2009, 16:36 »
http://www.shieldsgazette.com/nufc/I39m-playing-for-Toon-future.4841387.jp

Enda en spiller som vurderer fremtiden i klubben, som N'Zogbia, Given, Geremi, Barton, Smith, Owen, Xisco, Harper, Enrique, Cacapa og Viduka kanskje også gjør. . Over en første elver. .

Unnskyld for at jeg sier dette, men kan du engelsk? Har du i det hele tatt peiling på hva som står i artikkelen du postet? Greit nok at vi er i en ille situasjon, men dette er jo bare kødd!

Vurderer ikke Edgar fremtiden ? Her forteller jo han om at han skal gjøre alt han kan for å få tildelt en ny kontrakt og prøve å imponere nå som Beye er ute, han  legger også til:

"It's my dream to play for Newcastle United. I grew up supporting the club, and always will. I want to stay, but I've got to do what's best for me.

"This could be my chance to hopefully get a new contract, or be in the shop window for other teams. I just want to play football, and I was happy to be out there against Liverpool.

At han gjerne vil bli er det jo ingen tvil om. .
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

Geir

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3749
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #1001 på: 04. Jan. 2009, 16:40 »
Men han vurderer da for faen ikke fremtiden. Han vil jo bli i klubben!

Klovnen

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 120
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #1002 på: 04. Jan. 2009, 16:42 »
For min del kan vi kvitte oss med flere spillere i stallen for å finansiere spillerkjøp bla:
Ameobi
Viduka
Owen
Duff
Butt
Caccapa
Smith
Xisco

Ingen av disse har overbevist meg denne sesongen, for å få frigjøre litt fantasi tar jeg me den frihet å sette opp:

Drømmelag/ønsketenkning/urealistisk lag etter Januarvinduet

               Given
Beye  Bassong Sakho Shorey

Turan Guthrie Barton Jonas

         Jones Martins

Benk: Harper, Taylor, Colo,Enrique,Geremi, Zog, Carroll, LuaLua mm

Selvfølgelig urealistisk, men kult å se på. Føler Jonas kan bli en type som Ginola var i glansdagene. Vi må nok bruke en god sum på en veldig god høyreving, midtstopper og en stor sterk spiss for å nerme oss everton som innehar 5.plassen

Kesse

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5587
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #1003 på: 04. Jan. 2009, 16:45 »
Turan er vel venstreving?

Synes det laget der ser helt greit ut egentlig. Men hadde nok byttet ut Guthrie med en ekte DM samt at jeg heller vil bruke Enrique i stedet for Shorey..

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #1004 på: 04. Jan. 2009, 16:55 »
Hvem er den Jones?
Spissen..

Ville heller ha brukt Colo som anker i stedet for Guthrie. Spesielt hvis Bassong og Sakho SKAL spille sammen bak der. Høy, hodesterk, god i dueller og grei pasningsfot...
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒