20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Hjelp! Klubben i mitt hjerte  (Lest 2868 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

ripsgard

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 792
    • Vis profil
Hjelp! Klubben i mitt hjerte
« på: 06. Nov. 2010, 02:24 »
Heisann kjære Newcastle fans.
Jeg spiller futsal i Aequitas Futsalklubb, og lurte derfor på om noen kunne hjulpet med å stemme på oss i dagbladets konkurranse, klubben i mitt hjerte. Her kan det stemmes hver eneste dag. Trykk på linken og skriv tallene som står der. Stem hver dag. På forhånd takk ;D

http://www.dagbladet.no/klubben/stem/?id=16010497&ru=TNSf-AoLwFgAAD3LRME#klubbenboks
Jeg skal slutte å HATE! Manchester united den dagen ei stum dame kan fortelle en døv mann at ei blind jente hadde sett en lam gutt sykle!

ripsgard

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 792
    • Vis profil
Sv: Hjelp! Klubben i mitt hjerte
« Svar #1 på: 10. Nov. 2010, 18:59 »
For øyeblikket ligger laget mitt på 6. plass i sin klasse. Håper dere fortsetter å hjelpe til å stemme.

Takk=)

Howay the lads<3
Jeg skal slutte å HATE! Manchester united den dagen ei stum dame kan fortelle en døv mann at ei blind jente hadde sett en lam gutt sykle!

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Hjelp! Klubben i mitt hjerte
« Svar #2 på: 10. Nov. 2010, 19:00 »
Hvis du bytter ut det überkvalme profilbildet ditt, så skal jeg vurdere å stemme! :)

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Hjelp! Klubben i mitt hjerte
« Svar #3 på: 10. Nov. 2010, 19:27 »
Hvem er det profilbilde av?
Takk for at du minna meg på å stemme på Glimt :P
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

steppe

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 843
    • Vis profil
Sv: Hjelp! Klubben i mitt hjerte
« Svar #4 på: 10. Nov. 2010, 19:28 »
Synd man ikke kan stemme på Newcastle

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Hjelp! Klubben i mitt hjerte
« Svar #5 på: 10. Nov. 2010, 19:37 »
Hvem er det profilbilde av?
Takk for at du minna meg på å stemme på Glimt :P
Aner ikke.. Regna med at det er et bilde av han sjæl jeg. Kvalmt er det uansett! :P

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Hjelp! Klubben i mitt hjerte
« Svar #6 på: 10. Nov. 2010, 20:03 »
Det har du helt rett i! ;)
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

ripsgard

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 792
    • Vis profil
Sv: Hjelp! Klubben i mitt hjerte
« Svar #7 på: 12. Nov. 2010, 18:03 »
Haha! Profilbildet er faktisk en kar som var på gata i barca! Evig festlig. Han ser jo ut som buzz lightyear eller en annen superhelt:D Og det er jo dødsfett profilbilde:D haha!

Håper folket kan fortsette å stemme på oss=) Og glimt er foresten i en annen klasse;)
Jeg skal slutte å HATE! Manchester united den dagen ei stum dame kan fortelle en døv mann at ei blind jente hadde sett en lam gutt sykle!