20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Ekstremt stor pågang på NewUtd.no  (Lest 16422 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Ekstremt stor pågang på NewUtd.no
« Svar #15 på: 29. Aug. 2011, 14:56 »
Forumet bør være kun for medlemmer. (evnt. ha enkelte deler åpne for alle)

Jeg er uenig i den biten..Det som alltid har kjennetegnet newutd.no er jo åpenhet..Og som Georgie-Olav nevner er forumet den viktigste rekrutteringskanalen for nye medlemmer..

Det som nå kreves er kanskje er litt mer aktive moderatorer..Tidligere var trafikken så liten at det ikke gjorde så mye at diskusjonen gled litt ut..Men pga økt trafikk kan nå disse off-topicdiskusjonene gå over mange sider, og når språkbruken ikke er av den gode sorten, går dette utover forumets kvalitet..Samtidig er det også en hårfin balanse her.Et forum kan også bli ødelagt av rigide forum-nazier som slår ned på alt, noe jeg har opplevd.Noe med sjarmen med newutd.no er nettopp den fleksibiliten diskusjoner..For min del gjør det lite at diskusjoner er off-topic så lenge den er saklig og høflig..Det er spesielt sisnevnte faktor som har blitt mer fraværende i det siste. Man går tom for saklige argumenter og går over til drittslenging..Her bør moderetorene bli flinkere til å gripe inn mener jeg, og hvis en brukerikke retter seg etter moderatorenes ønsker bør vedkommende bannlyses for en periode..

I stedet for at forumet stenges for medlemmer, kan heller kampchatten være reservert for medlemmer...
« Siste redigering: 29. Aug. 2011, 14:58 av InspectorC »

Jon87

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 585
    • Vis profil
Sv: Ekstremt stor pågang på NewUtd.no
« Svar #16 på: 29. Aug. 2011, 15:00 »
Er ikke uvesentlig å se på hvordan det som kommer inn av inntekter fordeles til å dekke kostnader. Jeg vet ikke helt hvordan inntektene i TAN er, men de kan eksempelvis være 55,000 i kontingenter, samt 25,000 i reklameinntekter tilknyttet forumet, totalt 80,000. Om kostnadene da løper seg til 40,000 tilknyttet forumet og samme sum til medlemsrelaterte aktiviteter, vil det i utgangspunktet si at medlemmene subsidierer gratisbrukerne av forumet med 15,000.

Men kostnadene tilknyttet drift av forumet påvirkes sannsynligvis ikke i så veldig stor grad utifra antallet bedøkende kunder. Det vil da fortsatt koste omtrent det samme å drifte forumet for de 220 (?) medlemmene av TAN, som det koster å drifte det for hele den nåværende brukermassen, som kanskje er snakk om en del tusen personer.

En mulighet vil kanskje da være å opprette en form for b-medlemsskap, der disse medlemmene kun får tilgang til forumet og medlemsblad, men ikke velkomstpakke, deltakelse i konkurranser eller andre aktiviteter med variable kostnader. Denne avgiften kan godt være svært lav, en femtilapp eller hundrelapp i året. Dette vil potensielt øke medlemstallene betraktelig.

Etter min mening er det å øke antallet betalende medlemmer isolert sett svært viktig, selv om det ikke nødvendigvis øker inntjeningen noe særlig. En supporterklubb med eksempelvis 1000 medlemmer vil stille langt sterkere i forhold til å skaffe billettavtaler med klubben, draktavtaler, reklameavtaler, få dekning i norsk media osv. enn en med 220. Og blir medlemsfordelene for fullt medlemsskap større, vil sannsynligvis flere på sikt kjøpe fullt medlemsskap.

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Ekstremt stor pågang på NewUtd.no
« Svar #17 på: 29. Aug. 2011, 15:10 »
Du har noen poeng der Jon..Forøvrig tror jeg essensen i en supporterklubb er et levende forum og et godt supporterblad, et supporterblad i  papirs form..Hva med å kutte ut medlemspakken og i stedet fokusere ressursene på supporterblad? For min del har medlemspakken lite å si for om jeg melder meg inn eller ikke...Men det kan jo være av betydning for yngre medlemmer?

TegneserieSkjære

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 635
  • Toon till I die
    • Vis profil
Sv: Ekstremt stor pågang på NewUtd.no
« Svar #18 på: 29. Aug. 2011, 15:22 »
Bruker selv bare forumet som TAN-medlem. Forumet betyr alt der, og jobben bak er viktig. Derfor betaler jeg 250 kr som mitt bidrag til at det er en klubb. Veldig bra at nettsiden vokser!

Komplett enig. mvh betalende supporter
" Roads!? Where we`re going we dont need roads."
- Dr. Emmet Brown.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

geordie-olav

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7493
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Sv: Ekstremt stor pågang på NewUtd.no
« Svar #19 på: 29. Aug. 2011, 15:42 »
Alle i denne tråden som skryter av medlemskap later til å ha meldt seg inn av selvoppofrende, altrustiske grunner. Er dette tilfellet for majoriteten av medlemmene skal jeg innrømme at supporterklubben er noe overflødig. Skal det være noe vits med supporterklubben må folk ha meldt seg inn fordi de virkelig har interesse av det som tilbys. Jeg innrømmer at jeg er egoistisk når jeg ikke har meldt meg inn, men nå trodde jeg supporterklubben var til for supporternes del og ikke vice versa.

Liker for øvrig lite at både Christian, Jon87 og andre fortsetter å gi ikke-medlemmer samvittighetskvaler for at de ikke har meldt seg inn. Folk melder seg inn hvis de vil melde seg inn!  Jeg og mange andre har null interesse av supportereffekter, reiserabatt osv, og vi visste ikke at det var forventet av oss å betale 250,- årlig for å delta på forumet. Vi kommer heller ikke til å unnskylde for at vi er til.

Det er sikkert mange som har interesse av medlemskap, men det er mange som ikke har det også. Det synes jeg burde respekteres. I stedet gis det inntrykk av at ikke-medlemmer er andreklasses supportere som ødelegger forumkvaliteten, sitter på skylda dersom TAN og forumet går dukken osv. Jada, vi er virkelig noen onde, samvittighetsløse beist som snylter til oss det som snyltes kan fra felleskassa.

Jon87 går faktisk så langt som å hevde at medlemmene av TAN subsidierer gratisbrukerne av forumet med 15 000 kr! Slikt pjatt får det til å virke som om disse medsupporterne er en byrde - en håndfull skadedyr som tærer på supporterklubbens økonomi. Dersom dere kan demonstrere at vi ikke-medlemmer koster 15 000,- ved vår forumaktivitet, er jeg den første til å deaktivere profilen min.

Frode

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5852
    • Vis profil
Sv: Ekstremt stor pågang på NewUtd.no
« Svar #20 på: 29. Aug. 2011, 15:49 »
Er ikke uvesentlig å se på hvordan det som kommer inn av inntekter fordeles til å dekke kostnader. Jeg vet ikke helt hvordan inntektene i TAN er, men de kan eksempelvis være 55,000 i kontingenter, samt 25,000 i reklameinntekter tilknyttet forumet, totalt 80,000. Om kostnadene da løper seg til 40,000 tilknyttet forumet og samme sum til medlemsrelaterte aktiviteter, vil det i utgangspunktet si at medlemmene subsidierer gratisbrukerne av forumet med 15,000.

Men kostnadene tilknyttet drift av forumet påvirkes sannsynligvis ikke i så veldig stor grad utifra antallet bedøkende kunder. Det vil da fortsatt koste omtrent det samme å drifte forumet for de 220 (?) medlemmene av TAN, som det koster å drifte det for hele den nåværende brukermassen, som kanskje er snakk om en del tusen personer.

En mulighet vil kanskje da være å opprette en form for b-medlemsskap, der disse medlemmene kun får tilgang til forumet og medlemsblad, men ikke velkomstpakke, deltakelse i konkurranser eller andre aktiviteter med variable kostnader. Denne avgiften kan godt være svært lav, en femtilapp eller hundrelapp i året. Dette vil potensielt øke medlemstallene betraktelig.

Etter min mening er det å øke antallet betalende medlemmer isolert sett svært viktig, selv om det ikke nødvendigvis øker inntjeningen noe særlig. En supporterklubb med eksempelvis 1000 medlemmer vil stille langt sterkere i forhold til å skaffe billettavtaler med klubben, draktavtaler, reklameavtaler, få dekning i norsk media osv. enn en med 220. Og blir medlemsfordelene for fullt medlemsskap større, vil sannsynligvis flere på sikt kjøpe fullt medlemsskap.

Verdt å lese. Stiller meg bak Jon og hans synspunkter.


PS! Etter å ha sjekket litt så har jeg funnet ut at Arsenal, Chelsea og Liverpool sin supporterklubb har forum som krever medlemskap i supporterklubben for å få registrert en brukerprofil og delta i diskusjonene. Selv om alle kan gå inn å lese hva som blir skrevet der.

Andre supporterklubber som Aston Villa sin på mellom 400 og 500 medlemmer krever derimot registrering i supporterklubben bare for å kunne lese på forumet. Det samme tror jeg West Ham sin supporterklubb gjør.

Men det er jo veldig forskjellig fra supporterklubb til supporterklubb. ManU sin er det bare å registrere en brukerprofil. Er åpen for alle ser det ut som.
« Siste redigering: 29. Aug. 2011, 16:29 av Frode »

Kristian T

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2258
    • Vis profil
Sv: Ekstremt stor pågang på NewUtd.no
« Svar #21 på: 29. Aug. 2011, 15:58 »
Vi er nok ganske uenige i våre syn på det da geordie-olav, men ettersom at jeg ikke vet nok om hvordan pengene klubben får inn brukes, velger jeg å legge diskusjonen på is inntil videre for min egen del.

Hughie

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1937
    • Vis profil
Sv: Ekstremt stor pågang på NewUtd.no
« Svar #22 på: 29. Aug. 2011, 16:11 »
Det handler ikke om å skryte om mitt medlemskap eller ikke geordie-olav. Det handler om å klarlegge hva som var nettopp min motivasjon til å melde meg inn i TAN. Klart jeg kan lyve og si at det var supportereffekter, reiserabatt osv. men det har lite for seg å feilinformere. For meg er dette en bonus.

Om du tar det som en kritikk eller at jeg setter deg som noen annenrangssupporter så misforstår du intensjonen min helt. Jeg ser forsåvidt ikke på meg selv som noen barmhjertig samaritan, og jeg har ikke noe behov for å gå rundt med en plakat der det står at jeg betaler for et medlemskap. Hva som er grunnen til at jeg skulle få noe skryt fordi jeg er medlem forstår jeg ikke.

Men når man etterlyser hva som er grunnen til at så få er medlem så synes jeg at jeg må kunne si hva som er grunnen til at nettopp jeg er medlem uten at folk skal steile av den grunn. Jeg skjeller ikke ut deg for å si at du ikke vil være medlem gjør jeg? Du gir jo uttrykk for at det til de grader ikke er greit. Så hvorfor skal det være greit at du skjeller ut meg for å si (hvorfor) jeg er medlem?

Jeg bare undrer på hvordan vi kan klare å oppnå flere medlemmer når 96% av de besøkende ikke er medlem. Det er et stort potenisale her som jeg føler at det i en litt økt grad skal være mulig å utnytte. Så kan de som ikke er/vil være medlem fortsette med å velge å ikke være det.

geordie-olav

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7493
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Sv: Ekstremt stor pågang på NewUtd.no
« Svar #23 på: 29. Aug. 2011, 16:17 »
Innlegget mitt var overhodet ikke ment som en kritikk av deg eller andre som er medlemmer av TAN, Hughie. Det var rettet mot folk som Christian som aktivt forsøker å påføre ikke-medlemmer dårlig samvittighet. Det var et forsvar av ikke-medlemmer mot slik kynisk retorikk, ikke et angrep på medlemmer. Noe slikt ville vært absurd.

« Siste redigering: 29. Aug. 2011, 16:19 av geordie-olav »

geordie-olav

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7493
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Sv: Ekstremt stor pågang på NewUtd.no
« Svar #24 på: 29. Aug. 2011, 17:05 »
Fair nok, og jeg har presentert et synspunkt som advarer mot lukking av forumet for ikke-medlemmer på grunnlag av at:

1) Det ville betydd betydelig færre besøkende på siden, som i seg selv er negativt med tanke på mobiliseringen av norske Newcastlesupportere. Newutds viktigste funksjon er og forblir at siden er et nasjonalt samlingspunkt. Ved lukking av forumet for ikke-medlemmer ville dette miljøet over natten bli fraksjonert og ødelagt.

Et slikt trekk er med andre ord IKKE i supporternes interesse.

2) Sterk nedgang i aktivitet på siden kan være negativt for TAN på lang sikt, fordi det amputerer supporterklubbens rekrutteringsarena.

3) Ekskludering av ikke-medlemmer kan, av selvsagte grunner, vise seg å bli en uhyre upopulær beslutning.

Jeg tror en slik drastisk beslutning er noe dere virkelig burde tenke nøye igjennom. Jeg er overbevist om at en slik løsning ville være et forferdelig feilgrep. Det ville sikkert generert noen nye medlemmer på kort sikt, men veid opp mot ulempene overfor ville det allikevel ikke være verdt det.
« Siste redigering: 29. Aug. 2011, 17:13 av geordie-olav »

torfinn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4096
    • Vis profil
Sv: Ekstremt stor pågang på NewUtd.no
« Svar #25 på: 29. Aug. 2011, 19:02 »
Jeg skjønner synspunktet ditt, Olav. Og jeg er enig i at det ikke nødvendigvis vil være positivt å stenge forumet for ikke-medlemmer.

Men det jeg stusser på er:

1) Mobiliseringen av Newcastle-supportere. Høyt medlemstall i supporterklubben vil jeg påstå er en mye bedre mobilisering enn besøkstall på et internettforum. Er det for mange en prinsippsak å ikke betale? 250 kroner i året  kan vel neppe være noe problem for noen å hoste opp i dag, om det så er fra studielån, mor og far, arbeidsledighetstrygd eller aksjemillionene. Om supporterklubben går dukken kan det like gjerne gå samme vei med hjemmesida, og da står plutselig alle uten et eneste tilbud. Så jeg mener absolutt at 250,- i året er en vesentlig del av mobiliseringen av Norges Newcastlesupportere.

2) Forumet som rekrutteringsarena sier du? Når over 5000 er innom daglig, men bare 280 melder seg inn synes jeg det argumentet i beste fall er tvilsomt. Foreløpig er det vel også færre medlemmer enn forrige sesong? Det vil i så fall også tyde på en negativ trend, og da er vel rekrutteringen snarere et problem enn en fordel. Da kan grep være nødvendige.

Jeg må, som flere, si med hånda på hjertet at det er helt ubetydelig for meg med medlemspakken. Jeg er betalende medlem fordi jeg setter stor pris på den jobben Nordin og de andre i teamet gjør, uten dem kunne vi meget gjerne stått uten noe tilbud. Medlemskonkurransen, medlemstur og magasin er fine bonuser, som gjør kontingenten enda mer verdt å betale. Også enig i forslaget om å kutte ned på andre ting (medlemspakke osv.), og heller få til et supporterblad i papirform. Tror det kunne lokket med noen flere. Må også få presisere at jeg ikke retter noen pekefingre, det er i bunn og grunn kun nysgjerrighet som gjør at jeg stiller disse spørsmålene.
« Siste redigering: 29. Aug. 2011, 19:05 av torfinn »

Nordin

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4368
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
Sv: Ekstremt stor pågang på NewUtd.no
« Svar #26 på: 29. Aug. 2011, 19:05 »
Flott at vi har fått en god og saklig debatt rundt dette. Selv får jeg hodepiner av å tenke på hva vi bør gjøre, for det finnes definitivt gode poeng på begge sider av saken.

Fordeler for stenging: Medlemstallet vil stige, kvaliteten vil trolig øke
Ulemper: Forumet blir ikke for hele Newcastle-fansen lengre, kun for de som betaler (noe som GeordieOlav sier strider mot mottoet vårt). I tillegg kan dette skade besøkstallene og derfor også potensielle innmeldingstall i fremtiden.

Jeg synes uansett det blir å dra det for langt å si at vi eventuelt ikke hadde tenkt på fansen dersom de som ville ha benyttet seg av forumet måtte ha betalt for supporterklubb-medlemskap. Det er vel i fansens egen interesse at det eksisterer et tilbud der fansens egne interesser blir ivaretatt. Det at veldig mange av de andre klubbene i SBF stenger forumet er jo et godt poeng, og kan ikke gjøre oss til "onde" når majoriteten av de andre ideelle grupperingene gjør det samme.

Jeg heller mer mot en mellomting som det Tveit nevner om at vi kanskje bør gi restriksjoner for å gjøre det mer attraktivt å være medlem. F.eks. antall poster per dag og det at kun medlemmer kan opprette tråder. Hva synes folk om dette? Om vi bør stenge eller ikke stenge blir vi nok aldri enige om, ettersom det er fansen som bestemmer dette og folk virker å være 50/50 for forslaget.

Angående det å gjøre medlemstilbudet mer attraktivt er det noe jeg har jobbet mye med. Hvis man sammenligner fordelene i TAN mot andre klubbers fordeler så mener jeg at vi ligger bra an.

Det at kun medlemmer kan laste ned kamper/høydepunkter og avgi spillerbørs trodde jeg at folk kom til å sette pris på, men vi får se. Prøver selvsagt å kompensere en del med andre saker og ting siden at vi ikke har papirblad. Hvis noen har forslag til hvordan vi kan gjøre det bedre så tar vi gjerne imot tips og innspill.

Dette med papirutgave har lenge vært diskutert, og vi vil gjerne innføre det, men har vært vanskelig i og med at jeg studerer i USA mens vær tidligere redaktør har oppholdt seg i England. Lover imidlertid å se på muligheten til å lage et årlig fyldig Newcastle-magasin som kan utgis ved sesongstart fra og med neste år. Et slags blad som dekker sesongen som kommer (med spesielt fokus på Newcastle). Slik som diverse blader gjør før PL, Tippeligaen eller et VM starter.
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

torfinn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4096
    • Vis profil
Sv: Ekstremt stor pågang på NewUtd.no
« Svar #27 på: 29. Aug. 2011, 19:08 »
Det at kun medlemmer kan laste ned kamper/høydepunkter og avgi spillerbørs trodde jeg at folk kom til å sette pris på, men vi får se.

Det glemte jeg å nevne, men det er absolutt detaljer som jeg setter pris på.

Tim Buch

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 633
    • Vis profil
Sv: Ekstremt stor pågang på NewUtd.no
« Svar #28 på: 29. Aug. 2011, 19:32 »
Ser på andre supportersider av dagens PL klubber og noen tidligere storheter (Gidder ikke registere profil på alle forumene, så antar at det er greit så lenge jeg tilsynelatende får lov til å registrere meg uten noe beskjed om at profilen må verifiseres osv):

Arsenal: Ikke-medlemmer kan kun lese på forumet, og supportere av andre klubber samt ikke-medlemmer kan få skrive-tilgang dersom de er anbefalt av et medlem, som igjen er ansvarlig for at de oppfører seg.
Bolton: Åpent for alle
Blackburn: Åpent for alle, men medlemmer får en spesiell logo bak nicket sitt (de har forøvrig samme diskusjon som vi har ang. stenging av forum for ikke-medlemmer)
Chelsea: Åpent for alle, medlemmer får en spesiell logo under brukernavnet
Everton: Tilsynelatende åpent for alle
Fulham: Ikke-medlemmer kan kun lese på forumet
Leeds: Åpent for alle
Liverpool: Ikke-medlemmer kan kun lese på forumet
Man City: Åpent for alle
Man Utd: Åpent for alle
Norwich: Åpent for alle
Nottingham Forest: Kun for medlemmer
QPR: Kun for medlemmer
Stoke: Åpent for alle
Sunderland: Who cares....
Tottenham: Åpen for alle
WBA: Ikke-medlemmer kan lese men ikke skrive
West Ham: Kun for medlemmer
Wigan: Åpent for alle
Wolves: Kun for medlemmer

Det jeg merker meg er at supporterklubber med ca. samme medlemstall som TAN har mer aktivitet på forumene dems dersom de er åpen for alle. Det jeg er redd for dersom forumet lukkes eller begrenses, er at det ikke blir like mye aktivitet. Noen forumer som man kun kan lese på er det ikke mer enn et ti-talls innlegg pr. månde.

Forumet er det beste med hele newutd.no, og jeg ser ikke helt hva vi TAN-medlemmer vinner på av at det blir mindre aktivitet på forumet. Litt catch-22 mtp å rekruttere flere medlemmer, men synes personlig at det burde bli gjort på andre måter enn ved å potensielt kvele forumet. Sammenlignet med alle lagene bortsett fra Man Utd og Liverpool, så stiller dette forumet i særklasse, med Chelsea, Arsenal og Tottenham like bak mtp aktivitet. Det er rett og slett imponerendes.

Nå er det ikke så fryktelig lenge siden jeg vendte nesen tilbake hit til forumet etter en lang tid der jeg for det meste oppholdt meg på newcastle-online, men jeg skjønner ikke at folk synes forumet begynner å skli ut. Det er ikke mange upassende innlegg jeg kommer over. Eneste jeg kan huske er en fyr inne på tråden om Oslo/Utøya som hadde noen spenstige syn på hele saken, og ett innlegg for to dager siden som var litt over kanten inne i transfertråden.

Nordin

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4368
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
Sv: Ekstremt stor pågang på NewUtd.no
« Svar #29 på: 29. Aug. 2011, 19:35 »
Besøksstatistikken er for hovedsiden. Men botene går jo inn på forumet, så det er klart at de slår ut på den statistikken også. Det reelle tallet er nok en del lavere, kanskje 3000 per dag.

Noen positive ting å komme med angående supporterklubben:

- Fantasy Ligaen vår er snart oppe i 100 deltakere, noe som er langt bedre enn fjorårets tall på sytti-og-noe.

- Vi kommer IKKE til å gå med underskudd i år med mindre noe uforutsett skjer. Vi har ca 30.000 kr på konto, og etter mine beregninger er det akkurat nok til å dekke konkurransepremier, supporterturer, regnskapsfører, kontorartikler, porto, designerjobber, webhotell osv ut sesongen. Så det er med andre ord ikke av økonomiske grunner vi setter krav om et minimum antall medlemmer for videre drift, da vi ikke går med tap. Og hvis noen tror at det er fordi vi vil ha overskudd så kan jeg vel bare si at jeg og andre i teamet har ofret tusenvis av timer på dugnad og alt vi har spandert på oss selv er en og annen DVD som premiering for god innsats. Dersom det en dag dukker opp en større profitt så har dere mitt ord på at vi kommer til å dele broderlig basert på bidragsytelse og viktigst av alt re-investere det i supporterklubben slik at den blir bedre. Overskuddet fra 09/10 (ca 10.000 om jeg ikke husker feil) ble brukt til å forbedre designet på siden og å lage en supportershop for Newcastle-fansen igjen.

- Jeg føler meg sikker på at vi kommer til å slå medlemstallene for andre året på rad. I åpningssesongen hadde vi 240, i fjor 280 og i år ligger vi an til å passere 300. Det er bare litt surt at potensialet er så stort og tallene forholdsvis lave sammenlignet med andre (mindre) supporterklubber.

« Siste redigering: 29. Aug. 2011, 19:39 av Nordin »
NewUtd.no: av supportere - for supportere!