20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Blackburn - Newcastle 1/2 Kl 21:00  (Lest 48895 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristian T

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2258
    • Vis profil
Sv: Blackburn - Newcastle 1/2 Kl 21:00
« Svar #390 på: 01. Feb. 2012, 23:06 »
Årets ran i premier league? Men for et ran! 3 poeng bak 4.plass etter 23 runder er utrolig.
Kan knapt vente til søndag når vi har Dembas tilgjengelig - i tillegg til Tiote og Cabaye tilbake om ikke så lenge

Villa-kampen er vel på lørdag?

Det deilige er jo at Chelski har Manutd i helga og deretter en tøff bortekamp mot Everton. Neste PL-kampen til Liverpool er Tottenham og deretter Manutd. De to kommer med andre ord til å slite.

4. plassen har vi etter hjemmekampen mot Wolves.
Søndag kl 14:30 mener jeg den er.

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Blackburn - Newcastle 1/2 Kl 21:00
« Svar #391 på: 01. Feb. 2012, 23:06 »
Synes Krul spilte dårlig. Gjorde mange rare/dårlige innvolveringer. Strafferedningen redder også totalinntrykket av kampen hans. Men hele forsvaret og midtbanen var usikre idag. Det smitter over på keeperen. Har sett det tidligere i sesongen også at han begynner å tulle når resten av laget faller sammen.

synd igrunne. Håper at han kan bli den som står fram og beholder roen. Heldigvis kan han bli den keeperen.

Krul hadde et par dårlige involveringer. Men fy søren så modig han er i feltarbeidet. Det tar så mye press vekk fra forsvarsfireren.  Med Given på laget hadde vi tapt denne kampen..

Andymag

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2643
    • Vis profil
Sv: Blackburn - Newcastle 1/2 Kl 21:00
« Svar #392 på: 01. Feb. 2012, 23:06 »
Perch fortjener skryt idag. INGEN la ned mer jobb i andreomgang! Mange viktige involveringer:)

akselho

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 476
    • Vis profil
Sv: Blackburn - Newcastle 1/2 Kl 21:00
« Svar #393 på: 01. Feb. 2012, 23:07 »
Holloway oppsummerer best:


Hahaha! Takk for linken, lo godt  :lol:
Black and white since 1996

annern

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3228
    • Vis profil
Sv: Blackburn - Newcastle 1/2 Kl 21:00
« Svar #394 på: 01. Feb. 2012, 23:08 »
Neste kamp er søndag. Hvis best er skadet må Ba og Papiss starte. I fare for å gjennta meg selv og alle andre så spilte ameobi en veldig veldig veldig veldig veldig veldig veldig dårlige kamp. Virker som om han har selvtillitten til Obertan.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Blackburn - Newcastle 1/2 Kl 21:00
« Svar #395 på: 01. Feb. 2012, 23:08 »
Krul - 8

Colo- 7

Obertan- 10

Resten- 3 for innsatsen de la ned.

HOWAAAAAAAAAAAAAAAAAY!
Vet ikke hvor seriøs du er på de to første karakterene, men jeg synes du gir Colo veldig dårlig betalt. Uten Colo på banen hadde vi overhodet ikke vunnet denne kampen. Krul synes jeg forøvrig (riktignok bare med et halvt øye på TV-skjermen) gjorde en del smårare ting, og ikke var helt patent. Men han tok absolutt alt han skulle ta, og ellers fikk han hjelp av Colo og Simspon. Så i mine øyne var Colo vår klart bestemann. Men som sagt, jeg hadde bare et halvt øye til TVn.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristian T

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2258
    • Vis profil
Sv: Blackburn - Newcastle 1/2 Kl 21:00
« Svar #396 på: 01. Feb. 2012, 23:08 »
Helt utrolig at vi ligger på 5. plass i PL når vi spiller lsik som vi har gjort i dag.
MEn ingenting er umulig med  :coloccini: på laget.

Cadel

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1932
    • Vis profil
Sv: Blackburn - Newcastle 1/2 Kl 21:00
« Svar #397 på: 01. Feb. 2012, 23:09 »
Årets ran i premier league? Men for et ran! 3 poeng bak 4.plass etter 23 runder er utrolig.
Kan knapt vente til søndag når vi har Dembas tilgjengelig - i tillegg til Tiote og Cabaye tilbake om ikke så lenge

Villa-kampen er vel på lørdag?

Det deilige er jo at Chelski har Manutd i helga og deretter en tøff bortekamp mot Everton. Neste PL-kampen til Liverpool er Tottenham og deretter Manutd. De to kommer med andre ord til å slite.

4. plassen har vi etter hjemmekampen mot Wolves.

Kampen er på Søndag.

NYDELIG med 3 poeng, elendig forestilling though.

Lurer på om noen snart skal begynne å snakke om Newcastle sammen med Arsenal, liverpool og chelsea i sammenheng med europa-.plassene?? Akkurat som om de bare hopper over oss i den sammenhengen, og det irriterer pungen av meg!

Peter

  • Gjest
Sv: Blackburn - Newcastle 1/2 Kl 21:00
« Svar #398 på: 01. Feb. 2012, 23:09 »
Vi spiller muligens vår dårligste kamp siden vi rykket ned, men vi vinner fortsatt. Det kjennetegner gode lag! Vi har marginene med oss, Blackburn får alt imot seg.
Perch gjør en formidabel jobb i 2. omgang og er i mine øyne en av banens beste for vår del. Colo er suberb som vanlig, Willy er stort sett trygg, og konge i lufta, og Krul er vår BB etter en rekke matchvinnene redninger deriblant en fantastisk strafferedning og meget god i feltet.
Godt å se Obertan få sitt første mål for klubben! Hadde aldri trodd han kunne være så kald foran mål!

Spillerbørs:
Krul - 8 BB
Simpson - 5
Willy - 7
Colo - 8
Santon - 4
Ben Arfa - 2
Raylor - 3/4
Perch - 7
Guthrie - 5
Jonas - 6
Best - 3
Shola - 3

Obertan og Løvenkrands 10  :wub:

kø1

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5551
    • Vis profil
Sv: Blackburn - Newcastle 1/2 Kl 21:00
« Svar #399 på: 01. Feb. 2012, 23:10 »
Synes Krul spilte dårlig. Gjorde mange rare/dårlige innvolveringer. Strafferedningen redder også totalinntrykket av kampen hans. Men hele forsvaret og midtbanen var usikre idag. Det smitter over på keeperen. Har sett det tidligere i sesongen også at han begynner å tulle når resten av laget faller sammen.

synd igrunne. Håper at han kan bli den som står fram og beholder roen. Heldigvis kan han bli den keeperen.

Krul hadde et par dårlige involveringer. Men fy søren så modig han er i feltarbeidet. Det tar så mye press vekk fra forsvarsfireren.  Med Given på laget hadde vi tapt denne kampen..

Er ikke så ofte jeg quoter innlegg fra deg og er enig, Thomas  :P

Men skulle til å si det samme om Krul. Han er på bærtur en eller to ganger, men han var ute i feltet et godt tosifra antall ganger i dag. Det er ufattelig viktig mot et lag som Blackburn som pælmer høye baller inn i feltet non-stop. Dessuten må vel Blackburn ha hatt bortimot 15 cornere i dag også. Strafferedning i tillegg til det, så ender Krul for meg opp som kampens spiller for vår del sammen med våre stoppere.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Blackburn - Newcastle 1/2 Kl 21:00
« Svar #400 på: 01. Feb. 2012, 23:12 »
gi krul bb syns jeg er spesielt. han gjorde jææævli mye rart i dag. colo var vår klart beste foran perch og willy. vi vant på en veldig dårlig dag, og jammen fikk jeg rett at  :iik: skulle komme inn å putte:) endelig putta vår kjære alien:) nå skal det bli godt få dembasene våre tilbake:)

Sebastian

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4239
    • Vis profil
Sv: Blackburn - Newcastle 1/2 Kl 21:00
« Svar #401 på: 01. Feb. 2012, 23:13 »
Vi spiller muligens vår dårligste kamp siden vi rykket ned, men vi vinner fortsatt. Det kjennetegner gode lag! Vi har marginene med oss, Blackburn får alt imot seg.
Perch gjør en formidabel jobb i 2. omgang og er i mine øyne en av banens beste for vår del. Colo er suberb som vanlig, Willy er stort sett trygg, og konge i lufta, og Krul er vår BB etter en rekke matchvinnene redninger deriblant en fantastisk strafferedning og meget god i feltet.
Godt å se Obertan få sitt første mål for klubben! Hadde aldri trodd han kunne være så kald foran mål!

Spillerbørs:
Krul - 8 BB
Simpson - 5
Willy - 7
Colo - 8
Santon - 4
Ben Arfa - 2
Raylor - 3/4
Perch - 7
Guthrie - 5
Jonas - 6
Best - 3
Shola - 3

Obertan og Løvenkrands 10  :wub:

Enig i alle, men er usikker på ka eg vil gi til Krul. På ei side fortjener han en 7'er, men eg er og frista til å gi han en 5'er. Enda derfor på en 6'er, sida han faktisk talt redda straffe og gjorde et par bra redninger.

geordie-olav

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7493
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Sv: Blackburn - Newcastle 1/2 Kl 21:00
« Svar #402 på: 01. Feb. 2012, 23:13 »
Årets ran i premier league? Men for et ran! 3 poeng bak 4.plass etter 23 runder er utrolig.
Kan knapt vente til søndag når vi har Dembas tilgjengelig - i tillegg til Tiote og Cabaye tilbake om ikke så lenge

Villa-kampen er vel på lørdag?

Det deilige er jo at Chelski har Manutd i helga og deretter en tøff bortekamp mot Everton. Neste PL-kampen til Liverpool er Tottenham og deretter Manutd. De to kommer med andre ord til å slite.

4. plassen har vi etter hjemmekampen mot Wolves.

Kampen er på Søndag.

NYDELIG med 3 poeng, elendig forestilling though.

Lurer på om noen snart skal begynne å snakke om Newcastle sammen med Arsenal, liverpool og chelsea i sammenheng med europa-.plassene?? Akkurat som de bare hopper over oss i den sammenhengen, og det irriterer pungen av meg!

Når Newcastle endte på tredjeplass og spilte CL, var det snakk om de "to topplagene" (manu og arsenal). Når Newcastle endte på fjerde, var det snakk om topp tre. Når Newcastle kom på 5. plass og under ble det plutselig snakk om topp 4. Denne sesongen og i fjor er det blitt referert til seks topplag, der Newcastle selvsagt er ekskludert uavhengig av om vi ligger over Pool og Arsenal eller ikke. Jævla irriterende.

Det er vel vi som avgjør om Arsenal og Pool skal bli inkludert som topplag fremover. Vi blir i hvert fall aldri nevnt i noen topp.
« Siste redigering: 01. Feb. 2012, 23:15 av geordie-olav »

BenArfa

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3151
    • Vis profil
Sv: Blackburn - Newcastle 1/2 Kl 21:00
« Svar #403 på: 01. Feb. 2012, 23:14 »
Krul - 8

Colo- 7

Obertan- 10

Resten- 3 for innsatsen de la ned.

HOWAAAAAAAAAAAAAAAAAY!
Vet ikke hvor seriøs du er på de to første karakterene, men jeg synes du gir Colo veldig dårlig betalt. Uten Colo på banen hadde vi overhodet ikke vunnet denne kampen. Krul synes jeg forøvrig (riktignok bare med et halvt øye på TV-skjermen) gjorde en del smårare ting, og ikke var helt patent. Men han tok absolutt alt han skulle ta, og ellers fikk han hjelp av Colo og Simspon. Så i mine øyne var Colo vår klart bestemann. Men som sagt, jeg hadde bare et halvt øye til TVn.

8 på colo også da:) Sant som du sier, han er enorm! Hadde et par glipper idag, men sånt skjer.
Same old Shearer, always scoring!

Jonas99

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1602
    • Vis profil
Sv: Blackburn - Newcastle 1/2 Kl 21:00
« Svar #404 på: 01. Feb. 2012, 23:14 »
Vi spiller rævva idag, men klarer å vinne kampen! Årets ran!!
Løven er jo bedre på hodet enn Shola, og det sier jo sitt! Og både han og Obertan gjør en bedre jobb en Amøba, det lille de fikk spille.. Sser faktisk de to før Shola anytime!
Må bare få si det, fyyyy faaaen for dårlig Shola Ameobi er!!! Satan!!

Ellers, deilig med Obertan mål og strafferedning av Krul! Det var vel det..
Gratulerer med 3 poeng idag, folkens! Så skal det bli digg med Demba x2 tilbake :D