20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Wigan - Newcastle, EFL Championship. 13.12.16 - 20:45 (TV-KAMP)  (Lest 4289 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Are

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 357
    • Vis profil
har ikke noen TV kanaler nei, streamer eller laster ned alt jeg trenger

Filla

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 312
    • Vis profil
Har vært en ganske kjedelig kamp enn så lenge. Newcastle kontrollerer greit, men dette er et lag de egentlig burde valse over.
Wigan har et par farlige spillere i Jenkins, Jacobs og Wildschut som kan skape småproblemer, men det er alt.

Håper de kommer ut til 2.omgang med et klart ønske om å avgjøre denne kampen tidlig, slik at det ikke blir unødvendig spennende utover kampen.

Jeg vil si at Ritchie har vært veldig annonym de siste kampene og det er tydelig at han ikke har helt funnet tilbake til formen han hadde i starten av sesongen helt enda. Synd, for han er en absolutt favorittspiller i min bok :)

Tror på 3-0 seier i dag. Gayle og Shelvey putter i 2.omgang.

BTW: Det må være så kjedelig å spille for Wigan med så slappt hjemmepublikum. Helt dødt. Man hører jo bare Toona army i løpet av hele 1.omgang

Thomas Beckheim

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3381
    • Vis profil
Var ikke noe fyrverkeri dette. Mye slurv begge veier.
Tar 3 poeng her på en dårlig dag..

andrtve

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 189
    • Vis profil
Samme her, Are.

Jeg fikk svar fra Dplay:

"Hei!

Dessverre har vi et problem i våre systemer som fører til at ESN ikke fungerer optimalt på desktop.

Kampen vises i appen vår uten problemer.

Vi beklager på det sterkeste!"

ripsgard

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 792
    • Vis profil
« Siste redigering: 14. Des. 2016, 22:25 av ripsgard »
Jeg skal slutte å HATE! Manchester united den dagen ei stum dame kan fortelle en døv mann at ei blind jente hadde sett en lam gutt sykle!

Sogning

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4534
    • Vis profil
Deilig sliteseier! To på rad med 0 baklengs. Fortsett sånn gutter!
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3026
  • Love it!
    • Vis profil
Sovnet fra kampen, hehe... Uansett digg med 3 poeng og ny smultring!  :D
No fate but what you make