20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle United - Bournemouth 17.09.22 Kl. 16.00  (Lest 1475 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

oyvind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2132
    • Vis profil
Sv: Newcastle United - Bournemouth 17.09.22 Kl. 16.00
« Svar #15 på: 17. Sep. 2022, 19:05 »
Isak viser mye potensiale, men det lukter ikke så mye mål av han enda. Fin straffe riktignok, men jeg sliter med å se hvor målene skal komme fra uten ASM og Wilson. Det som bekymrer litt er at vi har brukt £88 mill på spisser, men vi sliter fortsatt stort med å score når spissen vi hadde fra før av er skadet.

Hadde ikke Isak blitt fratatt det ene målet mot Liverpool, noe jeg mener var en tvilsom offside, så hadde han stått med 3 mål på 3 kamper. Nå 2 mål på 3 kamper. Det er godkjent. Hadde en kjempe mulighet alene med keeper mot Crystal Palace også. Har trua på han. Han er ikke Haaland, men Sveriges svar på Haaland  :)

Med noen andre vinger-innoverkanter enn Almiron og Fraser så kan det jo hende resultatet hadde vært bedre.
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7612
    • Vis profil
Sv: Newcastle United - Bournemouth 17.09.22 Kl. 16.00
« Svar #16 på: 17. Sep. 2022, 19:22 »
Isak viser mye potensiale, men det lukter ikke så mye mål av han enda. Fin straffe riktignok, men jeg sliter med å se hvor målene skal komme fra uten ASM og Wilson. Det som bekymrer litt er at vi har brukt £88 mill på spisser, men vi sliter fortsatt stort med å score når spissen vi hadde fra før av er skadet.

Hadde ikke Isak blitt fratatt det ene målet mot Liverpool, noe jeg mener var en tvilsom offside, så hadde han stått med 3 mål på 3 kamper. Nå 2 mål på 3 kamper. Det er godkjent. Hadde en kjempe mulighet alene med keeper mot Crystal Palace også. Har trua på han. Han er ikke Haaland, men Sveriges svar på Haaland  :)

Med noen andre vinger-innoverkanter enn Almiron og Fraser så kan det jo hende resultatet hadde vært bedre.

Ja for all del, han ble godt pakket inn i dag. Det blir jo lett å forsvare seg mot han når resten av angrepet er såpass harmløse. Straffen var fin den, men fortsatt en straffe. Enig i at kampen mot Liverpool var god, så jeg skal gi han litt mer tid. Han hadde nok prestert enda bedre dersom han hadde hatt gode vinger rundt seg. Synes fortsatt bare det er litt skummelt at vi brukte £63 mill på en spiss som scora 6 mål forrige sesong. Får litt Wood vibber av det, dersom jeg tenker kortsiktig (han er jo bare 22).
« Siste redigering: 17. Sep. 2022, 19:25 av Eriksen »

Roblee

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 856
  • Geordie for ever!
    • Vis profil
Sv: Newcastle United - Bournemouth 17.09.22 Kl. 16.00
« Svar #17 på: 17. Sep. 2022, 19:50 »
Ikke at det lukter mål av Wood, men hadde det ikke vært en ide å kjørt Isak og Wood sammen i dag? Fått Wood som targetmann og Isak luskende bak? Lurer på om Eddie blir for snever i sine taktiske disposisjoner.

oyvind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2132
    • Vis profil
Sv: Newcastle United - Bournemouth 17.09.22 Kl. 16.00
« Svar #18 på: 17. Sep. 2022, 19:57 »
Enig i det du skriver, Eriksen, men håper at pengene investert i Isak er en god investering. Wood var et panikk kjøp etter mitt syn.

Allikevel så kan man jo snu litt på det. Tenk om Maximin og Wilson hadde startet og hatt dagen i dag. Når forsvaret både skal pakke inn Maximin, Wilson og Isak så begynner det å bli mye å passe på. Vi får krysse fingrene for at disse er tilbake mot Fulham.

Tror det var flere som hadde denne tanken, Roblee. Gått over til en 4-4-2 etter straffesparket med Wood og Isak på topp.
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Newcastle United - Bournemouth 17.09.22 Kl. 16.00
« Svar #19 på: 17. Sep. 2022, 20:04 »
Sjølv om me hadde ein dårleg kamp, tykkjer eg me burde ha greidd teke alle 3 poenga. Litt marginar med oss so hadde Trippier, Joelinton eller Fraser sine gått inn.

Og so må ein ikkje få heilt panikk. Howe og laget har vel berre tapt mot City og Liverpool på dei siste 15-17 kampane.

Med tanke på forventa poengsum til no er me 3 bak vil eg sei.
« Siste redigering: 17. Sep. 2022, 20:25 av lgrinde »

Roblee

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 856
  • Geordie for ever!
    • Vis profil
Sv: Newcastle United - Bournemouth 17.09.22 Kl. 16.00
« Svar #20 på: 17. Sep. 2022, 20:04 »
Enig i det du skriver, Eriksen, men håper at pengene investert i Isak er en god investering. Wood var et panikk kjøp etter mitt syn.

Allikevel så kan man jo snu litt på det. Tenk om Maximin og Wilson hadde startet og hatt dagen i dag. Når forsvaret både skal pakke inn Maximin, Wilson og Isak så begynner det å bli mye å passe på. Vi får krysse fingrene for at disse er tilbake mot Fulham.

Tror det var flere som hadde denne tanken, Roblee. Gått over til en 4-4-2 etter straffesparket med Wood og Isak på topp.

Ser liksom ikke helt poenget med å sette inn Murphy, det er jo null sluttprodukt der. Inn med Wood og litt innlegg for deretter å pakke de inn i boksen, at byttet kommer i 90 min er for meg også relativt rart? Howe har gjort mye riktig, men bør også få noen spørsmål når ting ikke går veien.

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3011
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Newcastle United - Bournemouth 17.09.22 Kl. 16.00
« Svar #21 på: 19. Sep. 2022, 12:59 »
Bournemouth la seg ganske bakpå, og tetta bra igjen. Viser at vi fortsatt mangler "flair" når spesielt ASM er ute. Få andre boksåpnere i dette laget. Og Almiron viser hvorfor jeg mener vi burde solgt han, løper mye, men null sluttprodukt. Mulig han ville vært bedre sentralt som noen nevner?
No fate but what you make