20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Hvis vi rykker opp, hvem er naturlige å ønske seg?  (Lest 31260 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

lefsen

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 813
    • Vis profil
Sv: Hvis vi rykker opp, hvem er naturlige å ønske seg?
« Svar #120 på: 08. Mai 2017, 10:08 »
Det er en fyr på PSG som spiller veldig lite, Hatem Ben Arfa. Har sett noen kamper med han, virker god!

Jonny

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 659
    • Vis profil
Sv: Hvis vi rykker opp, hvem er naturlige å ønske seg?
« Svar #121 på: 08. Mai 2017, 10:22 »
Spiller ikkje han på Nice no han då?
Eller kanskje tidligere vært utlånt der....?
« Siste redigering: 08. Mai 2017, 10:26 av Jonny »

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Hvis vi rykker opp, hvem er naturlige å ønske seg?
« Svar #122 på: 08. Mai 2017, 10:38 »
Gikk fra Nice til PSG sist sommer.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Hvis vi rykker opp, hvem er naturlige å ønske seg?
« Svar #123 på: 08. Mai 2017, 12:48 »
Ben Arfa kommer aldri tilbake, men jeg hadde gladelig tatt han i mot! :)
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Pontare

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1088
    • Vis profil
Sv: Hvis vi rykker opp, hvem er naturlige å ønske seg?
« Svar #124 på: 08. Mai 2017, 13:21 »
Hehe, hvorfor skulle de gidde det?
Fordi de kjøper Mbappe i sommer :) Men tenker nok at Morata havner i Chelsea e.l.

Magpie93

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 334
    • Vis profil
Sv: Hvis vi rykker opp, hvem er naturlige å ønske seg?
« Svar #125 på: 08. Mai 2017, 13:25 »
Dersom en snur om på det og kikker på dem vi har, ser jeg tre som skiller seg ut, som MÅ erstattes!
1. Paul Dummett - Har vel aldri eksistert en back dårligere offensivt enn ham?! Har også fått sjansen i PL uten å ta vare på den.
2. Colback - Den rødhårede mannen er bare backup, men når han faktisk får 10-15 kamper, må han erstattes. Holder kanskje 12-24plass i CH!
3. Diamè - En rævva versjon av en franskmann som spilte EM?

Dersom vi selger de tre, kan jeg love at de ikke spiller i PL neste sesong. Mener likefullt at de totalt ikke bør få mer enn 4 starter totalt. ELENDIGE!

Nico

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1139
  • Legend
    • Vis profil
Sv: Hvis vi rykker opp, hvem er naturlige å ønske seg?
« Svar #126 på: 08. Mai 2017, 15:34 »
Uenig, bortsett fra med Diame, han er absolutt ikke god nok.

Både Colback og Dummett syns jeg er veldig bra backup-løsninger. Vi kan ikke forvente å kjøpe 15 spillere. Vi må beholde noe av coren. Og jeg tror Dummett, som en local-lad, har en god rolle i troppen.

Man skal heller ikke glemme at Dan Gosling har 25 matcher for B'mouth i PL i år, og han var ikke akkurat mer toneangivende enn Colback. Jeg husker også at Danny Simpson ble hakket nord og ned av oss for et par år siden, labelled som kanskje god nok for League 1.

Jeg tror både W'Brom, Burnley, Watford, B'mouth, CP, Stoke fort kunne plukket opp Colback hvis han hadde blitt sluppet.
« Siste redigering: 08. Mai 2017, 15:36 av Nico »

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Hvis vi rykker opp, hvem er naturlige å ønske seg?
« Svar #127 på: 09. Mai 2017, 07:03 »
Me treng nokre med PL erfaring og. Ikkje berre folk som herjar på FM. Eller so verte det fort fleire floppar som Cabella, Thauvin, Marveux, Luuk De Jong, Romain Amalfitano, Xisco, Yanga-Mbiwa, Saivet, Boumsong og Riviere.  Eit lag har vel aldri brukt so mykje som me gjorde før nedrykksesongen og likavel rykt ned.

siddis

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 746
    • Vis profil
Sv: Hvis vi rykker opp, hvem er naturlige å ønske seg?
« Svar #128 på: 09. Mai 2017, 09:09 »
Me treng nokre med PL erfaring og. Ikkje berre folk som herjar på FM. Eller so verte det fort fleire floppar som Cabella, Thauvin, Marveux, Luuk De Jong, Romain Amalfitano, Xisco, Yanga-Mbiwa, Saivet, Boumsong og Riviere.  Eit lag har vel aldri brukt so mykje som me gjorde før nedrykksesongen og likavel rykt ned.

Gavilan, Cordone, Luque, Marcelino mfl. Fiasko har mange navn gitt i denne klubben.
"Andy O'Brien has an horrendous nose, the poor lad. It is massive, it is black and blue and it is awful."

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Hvis vi rykker opp, hvem er naturlige å ønske seg?
« Svar #129 på: 09. Mai 2017, 10:36 »
Leste et sted at Ian wright mente Newcastle må bruke opptil 150 mill pund for å komme tilbake der de hører hjemme. Stan collymore mente Newcastle ville være smarte om de hentet Terry og fabregas fra Chelsea + defoe fra Sunderland.

Kan ligge noe i det. Få inn erfaring i alle ledd. Hva tenker dere?
Ser forøveig vi er linket til yaya toure også( litt mer negativ der , for han er fryktelig treig blitt)

lefsen

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 813
    • Vis profil
Sv: Hvis vi rykker opp, hvem er naturlige å ønske seg?
« Svar #130 på: 09. Mai 2017, 10:59 »
De engelske punditsene har jo en VELDIG bias mot engelske spillere. Men i dette vinduet er jeg til en viss grad enig med de. Om ikke nødvendigvis engelske, hvertfall premier league-proven. Selv synes jeg både Terry og Defoe blir for gamle, Fabregas tror jeg er urealistisk. Det er åpenbart mye gull å finne ute i den store vide verden, men som Igrinde og Siddis sine eksempler viser, har vi bomma kraftig mange ganger. Spent på hvor god oversikt Benitez egentlig har over f.eks Spania. Redd for at vi skal stole på Carr igjen, føles som han har gått ut på dato.

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3016
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Hvis vi rykker opp, hvem er naturlige å ønske seg?
« Svar #131 på: 09. Mai 2017, 14:25 »
Ya ya er et beist når han er i form og humør, men formen der er vel sterkt dalene. Egoet virker å gå motsatt vei. La noen andre kaste bort millionlønn på han.

Defoe, også skeptisk, var langt mello målene etter hvert. Tror han er ferdig på dette nivået.

Terry kunne jeg deriomot være positiv til, holder fortsatt brukbart nivå (?), samt vil være en lederskikkelse i og rundt troppen/garderoben.
« Siste redigering: 09. Mai 2017, 14:27 av Geordie »
No fate but what you make

siddis

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 746
    • Vis profil
Sv: Hvis vi rykker opp, hvem er naturlige å ønske seg?
« Svar #132 på: 09. Mai 2017, 14:58 »
Kanskje det ville vært mulig å få seg en guidet tur på treningsfeltet mot noen pund om Terry kom?
"Andy O'Brien has an horrendous nose, the poor lad. It is massive, it is black and blue and it is awful."

Pontare

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1088
    • Vis profil
Sv: Hvis vi rykker opp, hvem er naturlige å ønske seg?
« Svar #133 på: 09. Mai 2017, 15:06 »
Kanskje det ville vært mulig å få seg en guidet tur på treningsfeltet mot noen pund om Terry kom?
Bare ikke ta med dama...

torfinn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4096
    • Vis profil
Sv: Hvis vi rykker opp, hvem er naturlige å ønske seg?
« Svar #134 på: 09. Mai 2017, 15:09 »
Forsøker meg på en liten oversikt over hva jeg mener vi trenger:

2 backer
1 midtstopper
2 sentrale midtbanespillere
2 vinger
1 spiss

Ender da opp med 8 nye fjes, et tall som har gått igjen i diverse analyser rundt omkring. Dette kan jeg med andre ord være enig i. Av dagens tropp mener jeg at vi kan kvitte oss med 2 keepere (Sels + Krul/Elliot, 1 hvis Woodman skal lånes ut på nytt), Anita (?), Hanley, Haïdara, Gouffran (?), Diame og Murphy. Jeg tar gjerne Atsu på en permanent avtale, og regner ikke med han som en nysignering.

Av navn som på ett eller annet tidspunkt har vært nevnt er jeg utelukkende positiv til Fabregas (enig i at det virker ekstremt urealistisk), Sandro Ramirez, McCarthy, Trippier, Shaw/Charlie Taylor, Gylfi Sigurdsson og Tom Cairney. Jeg mener at vi må finne en god blanding av unge, sultne og talentfulle spillere, og spillere med erfaring fra PL, gjerne også med 3-4 år mer på baken. 3-4 av nysigneringene bør være bankers førstevalg.

En våt drøm for meg, som selvfølgelig er svært urealistisk, er Edin Dzeko. Har hatt en knallsesong i Roma, og scoret jevnt og trutt gjennom flere sesonger i City som 2. eller 3.-valg på topp. En ekstremt god målscorer med den nødvendige erfaringen. Problemet er jo selvsagt at han har scoret 27 mål til nå i år, og med det skutt Roma inn i Champions League. Lite trolig at han lar seg friste av en nyopprykket klubb, selv om han kanskje føler at han har noe uoppgjort på balløya. Dyr blir han garantert også.
« Siste redigering: 09. Mai 2017, 15:11 av torfinn »