20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Cheick Tioté  (Lest 144281 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Cheick Tioté
« Svar #180 på: 07. Feb. 2011, 21:07 »
Tiote selges ikke for £30mill...Tipper en realistisk pris vil ligge på ca. £15mill.

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Cheick Tioté
« Svar #181 på: 07. Feb. 2011, 21:15 »
£15-20 mill er nok det vi i beste fall kan forvente.
Januarvinduet var noe for seg selv.
Tror nok ikke klubbene er så desperat etter Tiote. Men synes ikke vi bør selge før prisen nærmer seg £25 mill. :)
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Flatline

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1761
  • HWTL
    • Vis profil
Sv: Cheick Tioté
« Svar #182 på: 07. Feb. 2011, 21:16 »
realistisk for hvem? 15 mill er et skambud, og det vet Ashley og. Selges han for 15 blir det krigstilstander. han har en kontrakt og forholde seg til, og Ashley uttalte seg FØR Arsenalkampen til nære venner at han var blitt forelsket i fotballen igjen, og skulle investere i spillermateriell i sommer.

Newcastle har etter Carrollsalget fått pondus nok til å stå imot bud på tiote og Enrique som ikke faller under kategorien "fantasi-bud", og vi er i en særdeles deilig posisjon nå.

Kommer det fantasibud selger vi selvfølgelig, men alt under 25 mill for tiote føler jeg at kommer til å bli avslått. Da tror jeg Ferguson trekker seg , for som han sier: " There is no value in the marked right now".

Da står man igjen med Chelsea, og når de betaler 50 for Torres som ikke har prestert på årevis, så synes jeg godt Tiote er verdt 30  ;D



If it has tits or wheels, count on problems!

Flatline

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1761
  • HWTL
    • Vis profil
Sv: Cheick Tioté
« Svar #183 på: 07. Feb. 2011, 21:18 »
se på Valencia. De var riktignok i en desperat posisjon finansiellt, men de solgte både Villa og Silva. Ser ut som de greier seg relativt bra.. :P
If it has tits or wheels, count on problems!

wiigen

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 458
    • Vis profil
Sv: Cheick Tioté
« Svar #184 på: 07. Feb. 2011, 21:21 »
Hva med å bringe "hjem" Michael Carrick?! Hvis ManU ønsker sånn Tiote, så kunne kanskje en deal hvor Carrick går til oss + noen millioner være noe. Og ja, jeg vet, jeg vet... Han passer ikke akkurat nye innkjøpsprofilen våres (snart 30 år, høy lønn og sliter benken). Men jeg har alltid hatt sansen for den spilleren :P
he shagged your lass, taylor shagged your lass

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Cheick Tioté
« Svar #185 på: 07. Feb. 2011, 21:24 »
Carrick er en helt annen type spiller enn Tiote, og vil heller ha Tiote. Så burde være en god del mellomlegg før jeg føler en slik overgang lønner seg.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Sebastian

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4239
    • Vis profil
Sv: Cheick Tioté
« Svar #186 på: 07. Feb. 2011, 21:27 »
NEI TAKK til Carrick ! Ekstremt overvurdert spiller synes eg, og bidrar igrunn med veldig lite på ei fotballbane. Han er på mange måter den fullstendige motsetning til Tiote. Carrick er en spiller uten fart, løpskapasitet, energi og duellkraft, men innehar i motsetning til Tiote bedre rekkevidde på pasningene.

Flatline

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1761
  • HWTL
    • Vis profil
Sv: Cheick Tioté
« Svar #187 på: 07. Feb. 2011, 21:30 »
og den rekkevidden har vi allerede i barton, så jeg kan vanskelig tenke meg en mer kortpustet midtbane enn Carrick Barton og Nolan.

big fat NO fra meg også.
If it has tits or wheels, count on problems!

kø1

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5551
    • Vis profil
Sv: Cheick Tioté
« Svar #188 på: 07. Feb. 2011, 22:02 »
Hvis noen tror at Tiote er verdt 30m pund på markedet, så bør man gå i seg selv. Markedsprisen for spisser er rett og slett bare syk, og derfor fikk man slike summer som man så med Bent, Torres og Carroll i januar. I Carroll og Bent sine tilfeller ble nok også prisen ekstra høy fordi de er engelske. Et salg av Tiote vil riktignok være innbringende, og en realistisk pris for han tror jeg er et sted mellom 15-18m pund.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Flatline

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1761
  • HWTL
    • Vis profil
Sv: Cheick Tioté
« Svar #189 på: 08. Feb. 2011, 00:21 »
milner for 26 mill anyone :P
If it has tits or wheels, count on problems!

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Cheick Tioté
« Svar #190 på: 08. Feb. 2011, 00:52 »
Milner er engelsk og var på mange måter "Villa alene" fra sin sentrale midtbaneposisjon forrige sesong. Det faktum at Milner er engelsk alene betyr jo nærmer 10 mill i pristillegg...
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Lars Arild Stordal

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3655
  • Newcastle United
    • Vis profil
Sv: Cheick Tioté
« Svar #191 på: 08. Feb. 2011, 08:35 »
Cheick Tiotés kanonskudd mot Arsenal ble kåret til rundens beste scoring i Premier League
http://www.tv2sporten.no/fotball/england/premierleague/denne-droemmevolleyen-ble-rundens-scoring-3409685.html
Skulle bare mangle. (for enda frysninger når jeg ser det)
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Flatline

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1761
  • HWTL
    • Vis profil
Sv: Cheick Tioté
« Svar #192 på: 09. Feb. 2011, 13:39 »
Hvis Chelsea absolutt skal ha han i sommer så får de tilby oss Josh McEarthan + 10 mill, da synes jeg det er noe å vurdere ;)
If it has tits or wheels, count on problems!

Kesse

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5587
    • Vis profil
Sv: Cheick Tioté
« Svar #193 på: 09. Feb. 2011, 15:35 »
Dersom dette stemmer er han solgt innen 3 dager (ref. Carroll)

Flatline

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1761
  • HWTL
    • Vis profil
Sv: Cheick Tioté
« Svar #194 på: 09. Feb. 2011, 15:48 »
de uttalelsene der er ikke verdt papiret de er skrevet på, men hyggelig å høre
If it has tits or wheels, count on problems!