20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Hull - Newcastle, 01.03.2014 - 16.00  (Lest 19523 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Hull - Newcastle, 01.03.2014 - 16.00
« Svar #75 på: 01. Mars 2014, 20:53 »
1. Nydelig gjennomført bortekamp.
2. Idiotisk av Pards.
3. Eg lika Pards.

Fortsatt god helg!

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #76 på: 01. Mars 2014, 21:42 »
Hadde vært flott om dette var spikeren i kista for Pardew :toon: :toon:

Vet ikke hvor mye grovere det var vår reservelagstrener gjorde da han måtte gå?

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #77 på: 01. Mars 2014, 21:49 »
Jeg tipper vi ser Pardew på tribuna store deler av sesongavslutninga, samt at han nok kanskje må belage seg på ei bot.
Uansett synd at dette skal overskygge det sportslige. Pratet burde være på at vi ikke har hatt et bedre fungerende spisspar siden Best - Ba spilte sammen for oss - og at dette paret nok har ytterligere større potensiale.  Jeg begynner bli ganske stor fan av De Jong. Gjør så mye veldig bra i det oppbyggende spillet, og fungerer ganske bra som targetman. Har også stor tru på at der bor en god del mål i han også etterhvert. Hadde vi bare fått Remy på  fast kontrakt...
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #78 på: 01. Mars 2014, 22:00 »
At han får bot er vel ikke bare kanskje, men helt sikkert. Den kommer til å være ganske kraftig også. I flere studio har de jo påpekt at de aldri har sett noe lignende før. At Hughes kaster jakken i lufta eller at Ferguson kritiserer en dommer er filleting i forhold til dette. En dytt hadde vert bedre, men når du begynner med å bruke skallen (selv om det ikke er veldig voldelig) så er du på fryktleig tynn is. I tillegg som manager så blir det enda værre. Han kommer til å sitte på tribunen lenge, og en saftig bot på toppen. Hvordan Ashley reagerer er ingen som vet, det får vi vel tidsnok se.
« Siste redigering: 01. Mars 2014, 22:02 av Fluffy »

torefl

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #79 på: 01. Mars 2014, 22:08 »
Dette er noe av det flaueste jeg har sett siden slåsskampen mellom Dyer og Bowyer. Hva faen tenker Pardew på? Jeg liker at han er engasjert men fyren er jo en barnslig liten selvopptatt jævel.

Hadde elsket det om han heller lo hånlig av Meyler, resultatet var på vår side så at han faktisk forsøker å skalle til fyren er direkte pinlig.

Når det gjelder kampen så var det deilig å se at flere av spillerne var tent i dag. Tiote tilbake gjør nok en større jobb en hva folk ser og tror noen ganger. Han er på mange måter limet i laget. Frekt å se et spisspar som også smått begynner å finne tonen. Bare synd BEGGE (!!!) er på lån.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #80 på: 01. Mars 2014, 23:15 »
Tviler på at Ashley setter Pardews oppførsel over pengene det koster å sparke han på bakgrunn av dette. Håper ikke Pardew ga Remy en altfor stor skyllebøtte da han ble utvist.. For dette var verre.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #81 på: 01. Mars 2014, 23:45 »
1. Nydelig gjennomført bortekamp.
2. Idiotisk av Pards.
3. Eg lika Pards.

Fortsatt god helg!

Forklar?  ??? får ikkje håpa det er på bakgrunn av dagens framferd. Fantastisk kamp og seier av laget. Noko av det verste eg har sett av ein manager i PL.

trondie

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #82 på: 02. Mars 2014, 02:35 »
Synst no d blir hausa ekstremt opp ditta her. Ja e patetisk gjort av han, men herregud så folk tar av då. På bilda ser d ikje ut så han er borti fyren en gong. Sparke pardew på grunn av noke sånt e no feil meina eg. Laga meir styr og helvette skap rundt klubben en de allerede e fra før av. Vi ligge på 8 plass og 2 poeng bak united. Europa innen rekkevidde. Avslutta vi sesongen bra skal en ikje klage på sesongen sett alt under ett.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #83 på: 02. Mars 2014, 09:47 »
Eg tykkjer ikkje det verte hausa opp. Og eg trur aldri han får sparken og det er rett og. Det er likevel sopass alvorleg at sjølvsagt verte det fokus på dette istaden for ein fantastisk bortekamp. Han har dessutan so mange pinlege og skammelege episodar på rullebladet at det verte ekstra ille. Det toppar heile driten. Og han er ilag med Ahsley ganske so upopulær iblant fansen at slikt hjelper ikkje på. Denne klubben får jo konstant negativt fokus og det er alltid fortent. Sjå berre på framferda til Pardew. Han følte vel at Ashley hadde fått nok negativt fokus....det er klubben og fansen det går utøve.

Sigurd

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #84 på: 02. Mars 2014, 11:51 »
Joey Barton oppsummerer mye av det jeg tenker

?Seen Pardew incident. As per usual. Massively over-hyped??

Det er ikke et headbutt, i den forstand at han ikke tar fart. Likevel er det uakseptabelt på en bane, og skal ikke skje. Nå får han en lignende straff som Remy, og da får saken være over mtp. at dette er en førstegangsforseelse

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #85 på: 02. Mars 2014, 13:22 »

Denne er hvertfall kleinere :P

tigerstaden

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #86 på: 02. Mars 2014, 14:08 »
AP har i alle fall tenning som div.  ikke har hatt på noen uker. he he.
Dette beviser kanskje at han er under et enormt press, ikke at det er unnskyldning for det han gjorde da.
Latterlig var det i alle fall.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #87 på: 02. Mars 2014, 15:47 »
Joey Barton oppsummerer mye av det jeg tenker

?Seen Pardew incident. As per usual. Massively over-hyped??

Det er ikke et headbutt, i den forstand at han ikke tar fart. Likevel er det uakseptabelt på en bane, og skal ikke skje. Nå får han en lignende straff som Remy, og da får saken være over mtp. at dette er en førstegangsforseelse

Haha. Førstegangsforseelse? Er der en annen manager som har så mye straffer og påpakninger for uheldig atferd på sidelinja som Pardew i hele PLs historie?

Isolert sett ingen forferdelig stygg forseelse - men det som gjør det alvorlig er at det er en manager som gjør det mot en spiller, og at han etterpå forklarer det ganske pinlig vekk. Han sier at han gjorde bevegelsen for å få Meyler unna. Faktum er at han selv går 4 skritt for å gjøre dette på Meyler.

Uansett får han nok sikkert langt større straff enn hva Remy fikk.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #88 på: 02. Mars 2014, 17:09 »
Herre min hatt, denne saken er kastet ut av alle sine proposisjoner. Helt enig at Pardew ikke skal gjøre dette, men jeg synes dytten før av hull spilleren var verre enn det lille hodestøtet til Pardew.

For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #89 på: 02. Mars 2014, 17:53 »
Herre min hatt, denne saken er kastet ut av alle sine proposisjoner. Helt enig at Pardew ikke skal gjøre dette, men jeg synes dytten før av hull spilleren var verre enn det lille hodestøtet til Pardew.
Same old Shearer, always scoring!