20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Aston Villa 23.02.14, 14:30 CET  (Lest 17147 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Sigurd

• Supersub
    • Vis profil
Newcastle - Aston Villa 23.02.14, 14:30 CET
« på: 21. Feb. 2014, 10:40 »
Regner med at flere enn jeg gleder seg til å diskutere fotball, og se Newcastle igjen til helga. Aston Villa har  jobba seg oppover tabellen etter en relativt elendig start på sesongen, og er heller ikke et lag vi skal regne med å spasere over på hjemmebane. Det som er veldig spennende med helgens kamp er at dette er første gang vi kan se de fullstendige konsekvensene av januar-vinduet. Colo og Tiote er skadefrie igjen, og Remy har sonet ferdig suspensjonen sin. Følgelig er dette første kampen vi kan stille et toppet lag etter Cabaye forlot klubben. Som vanlig skulle jeg ønske at Santon ble benka, og at vi fikk se enten Haidara eller Dummet på venstre back, men jeg mener at dagens stallstatus antyder at vi får se:

Krul
Debuchy - Williamson - Coloccini - Santon
Sissoko - Anita - Tiote - Gouffran
De Jong - Remy

Dette er et lag som har stor arbeidskapasitet, flere spillere med god fart, og flere teknisk dyktige spillere enn vi har sett på lenge. I utgangspunktet er jeg positiv, og krysser fingrene for at Remy og De Jong skal vise seg å være et godt spisspar. Det er vi faktisk ganske avhengige av.

What do ya think?
« Siste redigering: 21. Feb. 2014, 10:43 av Sigurd »

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Aston Villa 23.02.14, 14:30 CET
« Svar #1 på: 21. Feb. 2014, 10:46 »
Nei takk. Et lag uten en eneste kreativ spiller er jeg negativ til. Lukter lange baller lang vei. Zzzzzzznork.
Nei.

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2 på: 21. Feb. 2014, 10:56 »
Jeg tror "dessverre" vi vinner denne.

Om Pardew fikk sparken om vi tapte, så hadde jeg håpt på tap!

Sigurd

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #3 på: 21. Feb. 2014, 12:52 »
Nei takk. Et lag uten en eneste kreativ spiller er jeg negativ til. Lukter lange baller lang vei. Zzzzzzznork.
Vil argumentere for at Coloccini, Remy og delvis Gouffran er ganske kreative fotballspillere.

Skjæren

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #4 på: 21. Feb. 2014, 13:04 »
Jeg vil absolutt argumentere imot. Gouffran er ett arbeidsjern, og god på det han er god på, men absolutt ingen som skaper spesielt mye på egenhånd. Remy er kapabel til å skape ting på egenhånd, men heller ingen utpreget kreativ spiller, i hvertfall ikke i den grad at han gjør andre gode. Colocini er en kreativ midtstopper, det holder ikke.
Anita er relativt kreativ, men ikke god nok til å være den skapende kraften, hvertfall ikke med de spillerne rundt ham. De som jeg ser på som kreative i dagens stall er Marveaux, Ben Arfa og Anita, men om de to førstnevnte burde starte er jo en helt annet diskusjon.

Krul
Deb - Williamson - Colo - Haidara
            Tiote - Anita
Remy - Ben Arfa - Gouffran
             De Jong
Ser gjerne at Sissoko får en velfortjent pause, og en eller annen kombinasjon av de over.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5 på: 21. Feb. 2014, 14:02 »
En av de to førstenevnte MÅ starte. Men om de får det hos Pardew er en annen sak. Den oppstillinga ovenfor tar meg tilbake til taktikere som Graeme Souness eller Sam Allardyce.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #6 på: 21. Feb. 2014, 15:38 »
Remy og Ben Arfa var gode mot Villa sist møte. Remy og Ben Arfa var gode mot Norwich før Loicen ble sendt av. Men siden Ben Arfa og Marveaux har all skyld for Tottenham tapet, og begge spillerne er ferdig i klubben så får vi nok ikke se de. Kanskje han hiver inn på Ben Arfa om det står 0-3, så har han en å legge skylden på. På tide at De Jong også får igang skuddfoten sin, har vert mange lompe skudd til nå. Vi har ikke scoret på hjemmebane siden Stoke kampen. Smått skandaløst om vi ikke putter her.

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #7 på: 22. Feb. 2014, 12:57 »
Lenge siden jeg har vært så vanvittig umotivert foran en Newcastle kamp. Har ingen forventninger.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #8 på: 22. Feb. 2014, 17:42 »
Eg er ikke fullt så negativ. Sesongen er for min del ikke helt over. Får etter min mening tilbake våre 3 beste til morgendagens kamp, og med seier henger vi med 7 plassen.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #9 på: 22. Feb. 2014, 17:54 »
West Ham og Hull tek oss att ::p

Tremblem

• Gjest
« Svar #10 på: 23. Feb. 2014, 11:58 »
                        Krul

Debuchy    Willi     Colo    Dummet

Anita     Tiote

Sissoko

Gouffran        De Jong     Remy

4-3-3, som vi har hatt brukbar suksess med tidligere i sesongen. Sissoko i Cabaye-rollen. Ikke like kreativ, men går på mye løp og kriger med seg ballen når han har dagen. Dummet inn på venstreback, kanskje ikke den beste, men jobber som fy og er entusiastisk. En som bryr seg om klubben.

Et riv og slit lag, tror dessverre det er det vi har i vente frem mot sommeren. Kreativitet kan vi se langt etter, og vi klarer akkurat å rote sammen nok poeng til å unngå nedrykkstrid.

Jeg er forøvrig HELT uenige med de som sier vi er trygge..... Dette laget med denne manageren er fint kapable til å rote seg ned i nedrykkssumpa, til tross for at vi har 37 poeng.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #11 på: 23. Feb. 2014, 13:07 »
AP sier vi kommer til å spille 4-4-2 de siste 12 kampene.
@milesstarforth: Pardew in programme: 'I'm looking to play with two forwards players in final 12 games of our season.' #nufc

Spennende å se De Jong og Remy sammen da.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #12 på: 23. Feb. 2014, 13:13 »
Digg med Remy og Tiote tilbake. Da har eg faktisk trua, men merker at lufta har gått litt ut av ballongen etter det miserable januar-vinduet. Satser på 3 - 1 seier og 3 poeng.

Howay The Lads!
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #13 på: 23. Feb. 2014, 13:32 »
Krul; Debuchy, Williamson, Coloccini (c), Dummett; Sissoko, Tiote, Anita, Gouffran; Remy, Cisse

Ingen Santon. Digg! :toon:
Nei.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #14 på: 23. Feb. 2014, 13:35 »
Subs: Elliott, Haidara, Yanga-Mbiwa, S.Taylor, Gosling, Shola Ameobi, de Jong.
Nei.