20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Tottenham 12.02.14, 20:45 TV2 Sport Premium 2  (Lest 32796 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

darkshark

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Tottenham 12.02.14, 20:45 TV2 Sport Premium 2
« Svar #135 på: 12. Feb. 2014, 22:49 »
Krul har virkelig måtte hente mange baller ut av nettet i 2014. Er vi på vei mot en rekord?
Tottenham har jo vært et av de minst målkåte lagene i PL denne sesongen, likevel vinner de 4-0 og kunne ha vunnet med 7-8 i dag. Og vi scorer jo ikke mål - totalt blottet for selvtillit og avslutningskvaliteter.

Det er åpenbart store problemer og det virker jo som at vi er i en slags mørk depresjonsperiode som bare brer seg utover hele laget.

torefl

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #136 på: 12. Feb. 2014, 22:51 »
Fortsetter Pardew så "slutter" jeg.

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
« Svar #137 på: 12. Feb. 2014, 22:55 »
Noen som kan huske sist vi hadde en så tafatt og elendig kaptein som i dag? Mener å huske at Geremi hadde kapteinsbåndet i en periode under Big Sam, så der svarte jeg vel på mitt eget spørsmål.

For et anti-klimaks for Krul. Årsbeste i bortekampen mot Spurs, årsverste i hjemmekampen mot samme lag.

Santon har vært et bomkjøp. Folk så det ikke da jeg påpekte det for flere sesonger siden, men flere begynner nå å få opp øynene. Han når ikke Peter Ramage opp til kneskålene en gang.

Hvorfor Ameobi og Taylor får starte foran franske (ex/nåværende) landslagsmenn i Ben Arfa og Mbiwa er en gåte. Ikke det at de to sistnevnte har vært fantastiske denne sesongen (tvert imot), men de har et gjennomsnittsnivå og maksnivå som er langt høyere enn det Sammy og Steven innehar. Med Ben Arfa KAN vi få til noe, selv om han har vært elendig i det siste. Med lillebror Ameobi vet alle at det meste han kan få i uttelling er et innkast, og det er i så fall med en god porsjon flaks.

Nok et Newcastle-"talent" som ble opphauset og helt sikkert kommer til å ende opp som en gjennomsnittelig spiller i League One. Det begynner å bli mange av dem.

Skal bli godt med pause i 10 dager, for akkurat nå er det kjekkere å se Hotel Cæsar i opptak enn å se Newcastle live. Og det sier ganske så mye.
« Siste redigering: 12. Feb. 2014, 22:57 av Nordin »
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #138 på: 12. Feb. 2014, 22:59 »
Eg treng ein lang pause frå å sjå kampane til Pardew og Co. Står øve neste kamp.  Godt ha det dette forumet i slike stunder. 

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #139 på: 12. Feb. 2014, 23:04 »

Kan nesten garantere deg at Pardew sitter tryggere enn noen andre PL managere.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #140 på: 12. Feb. 2014, 23:15 »
For masse Championsship/League one/Ligue 1 spillere på bana til at eg manager som Pards kan få til noe. Dårligste elveren vi har hatt på bana siden vi rykka ned.

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #141 på: 12. Feb. 2014, 23:18 »
Må tilbake til 1987 for å finne sist nufc tapte fire på rad hjemme. Roten til pisset, Ashley kan stikke. Deretter kan Pardew ryke for så å ta med seg tre-fire spillere jeg ikke vil se på en bane igjen.

ripsgard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #142 på: 12. Feb. 2014, 23:19 »
Må tilbake til 1987 for å finne sist nufc tapte fire på rad hjemme. Roten til pisset, Ashley kan stikke. Deretter kan Pardew ryke for så å ta med seg tre-fire spillere jeg ikke vil se på en bane igjen.

pirk, men 1977 faktisk!
Jeg skal slutte å HATE! Manchester united den dagen ei stum dame kan fortelle en døv mann at ei blind jente hadde sett en lam gutt sykle!

Tommyok

• Midtbaneanker
  • Nr 10
    • Vis profil
« Svar #143 på: 12. Feb. 2014, 23:24 »

Hvem hadde gjort det bedre med det utgangspunktet han har.. er ikke manageren sin feil at vi har en eier som driter i klubben

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #144 på: 12. Feb. 2014, 23:27 »

pirk, men 1977 faktisk!
Hah enda værre faktisk. Pardew er god på å slå de her rekordene med femti-nitti års mellomrom. Begynner å bli en del slike nå, men han har i det minste slettet Old Trafford forbannelsen. Jippi som fader ut..

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #145 på: 12. Feb. 2014, 23:38 »

Hvem hadde gjort det bedre med det utgangspunktet han har.. er ikke manageren sin feil at vi har en eier som driter i klubben

Vil ikke ha en Yes man som manager. Pardew er Ashley sin lille valp.. Lei over at Padew aldri kan være noe kritisk mot sin eier. (Ellers er jo Pardew en utrolig kjedlig manager)

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #147 på: 12. Feb. 2014, 23:40 »
Laget i dag er på papiret langt fra det verste jeg har sett som Newcastle-spiller. Men om det er at spillerne har blitt "Pardew'd" (har folk sett meme'et?), eller at hele klubben er i fritt fall etter salget av Cabaye vites ikke. Men jeg klarer faktisk ikke bli sint på enkeltspillere her i dag. Alt føles håpløst ut - vår egentlige beste spiller der utpå i dag spiller sesongverste kamp i dag, og gutsen er fraværende. Dette minner meg ekstremt mye om måten vi fremsto på da vi rykka ned. Gjennomgående svake prestasjoner over hele linja.

Jeg kjenner egentlig jeg er drita lei det meste nå. Pardew, Ashley, et lag uten vilje og guts, you name it. Vi starter matchen greit nok - men straks dritten treffer vifta bukker vi under. Null fight.

Ting snur voldsomt fort - og vendepunktet vårt kom da Cabaye ble solgt. Ashleys manglende vilje til å reinvestere i laget blir derfor det jeg velger å henge størsteparten av min frustrasjon på. Vær så snill å selg klubben før sommeren, slemme møkkamann.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Espen84

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #148 på: 12. Feb. 2014, 23:46 »
Det var en ting jeg gledet meg til i kveld og det var å forhåpentligvis få se noen minutter av Adam Armstrong. Så satt han jaggu ikke på benken en gang. Den positive nyheten i kveld var at det ser ut som om Santon endelig har klart å spille seg ut av laget. Det har jeg lengtet etter i 10 kamper.

darkshark

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #149 på: 13. Feb. 2014, 01:17 »
Hadde helst sett at vi skrev midten av mai og kunne lagt sesongen bak oss og sett frem mot sommerferie og VM.
Blytung periode nå. Det er den samme regla der vi ikke takler flere skader og suspensjoner samtidig. Som følge av slitasje og lite rotasjon må Pardew benytte andre spillere/erstattere med lite kamptrening, med det resultat at vi blir lite samspilte og ustabile i prestasjonene. Og ustabilitet er jo det som har vært Newcastles varemerke under Ashley og Pardews regime. Dessverre må vi se at investeringer i en litt bredere stall samt litt mer rotasjon uteblir. Klubben selger de viktigste spillerne i januar og skal driftes så marginalt som overhodet mulig ? på grensen til gambling. Vi ser definitivt ikke ut til å lære av nedrykket i 09 eller fjorårssesongen.