Williamson vår beste for meg i dag. Særdeles skuffet over Remy, Ben Arfa og Cabaye..
Enig! Williamson er vår beste spiller for tiden. Presterer jevnt og godt. Dette hadde jeg aldri trodd jeg kom til å si.
Debuchy med en grusom unødvendig takling. Kostet oss nok 1 poeng der.
Ben Arfa med et forferdelig innhopp idag. Jeg skjønner ikke at så mange "maser" om at han må starte hver kamp. Han scorer sjelden mål og bidrar sjeldent med målgivende, veldig lite direkte i spillestilen. At han av mange (også blant de engelske supporterne) blir sammenlignet med Ginola og Robert er for meg helt uforståelig. De 2 sistnevnte skapte sjanser for lagkamerater, hadde gode innlegg og godt skuddbein og ikke minst så bidro de med en del mål og var lagspillere. Selv på dårlige dager gjorde de seg ikke helt bort.
Ellers er det ikke så mye å si om dagens kamp. En elendig kamp uten de store sjansene. Debuchy sørger for at WBA får til et press på slutten og dommeren dømmer i mine øyne et meget billig straffespark. Er det kontakt i det hele tatt?
Nå må det handles. Håper JK og gjengen har noen spillere på blokka. Trenger sårt offensive tilvekster til laget.
Javel? Husker da vi ble nr. 5 og Ben Arfa var en av de som produserte flest målpoeng per minutt spilt i hele ligaen.. Forrige sesong var han mye skadet, men likevel involvert i noen av målene våre. Helt i starten av denne sesongen var Benny ganske god, men gikk nedover etterhvert. Han pleier som regel å produsere jevnlig med mål og assists når han får sjansen over en lengre periode. Dessverre får vi ikke se han over en lengre periode fordi Pardew tydeligvis ikke kan fordra han.