20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Joe Kinnear  (Lest 47765 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

gardek

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Joe Kinnear
« Svar #15 på: 16. Juni 2013, 23:52 »
Kvartetten Ashley - Llambias - Kinnear - Pardew

:grine: :grine: :grine:
Toon till I die.

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #16 på: 17. Juni 2013, 00:17 »
Men i helvete da!! Hva er dette for noe greier da? Trodde den mannen der virkelig var historie i Newcastle.

Kinnear kommer til å blande seg inn i det meste tenker jeg.

Kan ikke bare Ashley selge Newcastle i morgen.

Leon

• Midtbaneanker
  • Luxury
    • Vis profil
« Svar #17 på: 17. Juni 2013, 00:18 »
Hvordan kan folk være så negative til detta da ?

Bare hør på mannen da.

http://www1.skysports.com/football/news/11678/8779326/Joe-Kinnear-set-to-return-to-Newcastle-as-director-of-football

No bullshit, rett fram type som snakker fra levra ANTI pardew. Sånne liker jeg..  Han skaffer oss spillere, han kjenner til Newcastle. Syntes det er positivt at det skjer forandringer der oppe.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #18 på: 17. Juni 2013, 00:59 »
Måten han buldrer inn i media er denne gangen like håpløs som sist. Hva er det godt for? Underminere vår manager enda mer?
Jeg anser han som totalt udugelig og hadde sett på det som bedre om Graeme Souness eller Ant&Dec fikk stillingen. Mest av alt er vel Pardew den store taperen. En fyr jeg tross alt anser som langt mer fotballfaglig kompetent til en tradisjonell managerrolle i 2013 enn Joe Fuckin' Kinnear.  Er det virkelig spillerrekrutteringen folk mener at har vært problemet?! Skal Kinnear som er kjent for den herlige fotballen vite hvilke spillere som passer Pardew best? Tror man det vil bli bedre med en klovn av en type som er så full på seg selv og mangler totalt gangsyn? Er det kjekt at enda en fotballfilosofi skal blandes inn i mixen både hva spillerstil og spillerkjøp gjelder? Jeg har vanskelig for å tro at Joke vil klare holde seg unna - enten det er innad eller i pressen. Vi har akkurat ansatt vår egen underholdningsavdeling til lykke og glede for hele det engelske pressekorpset. Og til skrekk og gru for oss selv.

Amatørmessig. Redd Pardew kan komme til å walk out on us. Og da understreker jeg redd - for ser ikke hvilken oppegående, god manager som vil jobbe under slik en vits.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #19 på: 17. Juni 2013, 05:32 »
Eing, Kristoffer! Det endar vel med at AP seier opp og Kinnear tek på seg managerrolla og. Haha, må jo le istaden for å grina. Teink Kinnear skal henta spelarar so me treng!?!? Og Gud veit kva anna han kjem til å blanda seg inn i. Pressen gnir seg i hendene av dette!

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
« Svar #20 på: 17. Juni 2013, 06:31 »
Kan ikke annet enn å le, folk må tro klubben styres av klovner...eller nå er det vell bekreftet at den er nettopp det.

Christian

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #21 på: 17. Juni 2013, 06:42 »
Berre for å bygge oppunder det Kristoffer skriv:

@lee_ryder: Joe Kinnear will travel to all first team fixtures with team. Scouting network will remain unchanged. #nufc

lefsen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #22 på: 17. Juni 2013, 07:17 »
Herregud og fader! Nå er det kun 1 person jeg stoler på i denne klubben og han er speider! (med Pardew som en soleklar nummer to da dog) For et oppkokeri av klovner. Partyfikseren Llambias, Fat Mike og nå appåtil en topp 3, all-time gjøk i engelsk fotball. ER DET FOR HELVETE MULIG? Jeg har full respekt for hver eneste spiller som forlater dette synkende skipet i sommer. Ingen vits å være lojal til et jævla sirkus. Æsj.

Christian

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #23 på: 17. Juni 2013, 07:35 »
Kan vel konkludere med at det er Ashley sin klubb, og ikkje Newcastle by/supporterene sin klubb lengre.

Panserfauzt

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #24 på: 17. Juni 2013, 07:40 »
 :spytt:  :lol: Å herregud og fader... Denne klubben slutter aldri å overaske, Joke Jævla Kinnear, er det mulig?  :koko: Tror jeg tar et sabbattår fra fotballen, dette gidder jeg faen meg bare ikke. Jeg er så forbanna dritlei av at klubben gang på gang gjør slike idiotiske valg i administrasjonen, som igjen kjører det sportslige rett til helvete.

Etter at Fat Mike tok over rotet til Sheppard, har det vært et og annet lyspunkt å glede seg over, men jamt over har pilen pekt kraftig nedover, og ambisjonene til både klubb og fans stupt likedan. En kjempestor klubb drevet av idioter, som kan holde på år etter år, på grunn av oss lojale fans som år etter år fyller stadion og kjøper effekter. Og dermed får klubbkassa inntekter, og cockney mafiaen er strålende fornøyd selv om det sportslige lider under vanstyre.

Jeg blir bare mer og mer sikker på, at eneste måten klubben kan utvikle seg på er nytt eierskap. Med denne ansettelsen av Joke er vi nå nede på nivå med kyllingbøndene i Blackburn. Denne kommende sesongen blir en fiasko fra ende til annen, helt garantert... Skal bli spennende å se sommerens overgangsvindu.
Roses are gay, violets are gayer, fuck this poem and listen to Slayer.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #25 på: 17. Juni 2013, 07:51 »
Kvar gong den mannen opnar kjeften so vert det gale: ?I know I?ve got more knowledge than anyone at Newcastle about football.? ?That?s no disrespect to anybody there.?

Må faktisk sei stakkars Pardew og her kjem spelarane til og hoppe av skuta.

Christian

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #26 på: 17. Juni 2013, 07:52 »
http://www.football365.com/faves/8779621/F365-Says

Kinnear's Appointment Proves Ashley Hasn't Learnt

Why on earth would Mike Ashley appoint Joe Kinnear as Newcastle's new director of football? The owner's failure to learn will inevitably lead to more problems...

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #27 på: 17. Juni 2013, 08:50 »
Asked who will have the final say on transfer targets, Kinnear told Sky Sports News: "It will be me.

"If between the three of us (Kinnear, Pardew and head scout Graham Carr) we sit down and iron it out and them two decide that he's not that good, then my ears will be wide open. It's not a case of lump it or like it.¨

http://aggbot.com/Newcastle-United-News/article/19807263

:D

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #28 på: 17. Juni 2013, 08:58 »
Vet faen ikke hva jeg skal si. Er så oppgitt at jeg ikke finner ord...

ascobar

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #29 på: 17. Juni 2013, 09:15 »
Dette er selvsagt ett sjokk. Skal bli spennande å høre hva Pardews kommentarer til dette blir. Han er nå hvertfall favoritt på bettingselskaper til å si opp. Ikke rart da dette underminerer hans stilling som manager.. En manager skal ha siste ord på all in/ut-transfer og spillestil.
-Mye som irriterer meg her. Får begynne med Ashley som bare MÅ sette fyr på byen atter igjen... Nesten kun fordi det er obligatorisk med minimum ett hysterisk påfunn hvert eneste år.

At Kinnear skal overvåke spillerstil og anbefale spillere til vår manager er hysterisk latterlig!! Alle her har en aning hva Pardew vil mene om det. Hva om han ikke vil ha denne spilleren da? Hvem får siste ord når dette legges fram til Ashley? Jo sånn det ser ut nå blir dette Kinnear!!! Helvete kommer til å bryte laus, og vi får feil fokus på klubben atter igjen. Dette vil igjen gå ut over spillerflukt og begrenset med talent inn.
Eneste positive med dette er: 1) Gutierez ut 2) slutt på langpasninger 3) Mulig Pardew ut  (men hvem vil overta nå man får den verste klovnen som skal overstyre alle valg.. )

Det jeg og synes er fryktelig, er at denne fyren kommer til å sitte på motsatt side av forhandlingsbordet ved alle potensielle spillerforhandlinger, både med klubb og spiller/agent.. Off for ett frynsete rykte vi kommer til å ha på oss etter han har saumfart klubber i Europa og satt oss i vanry med sin oppførsel.
HAR ASHLEY VÆRT PÅ FULLA? ELLER ER DET ENDA EN MED JÆVLIG SPILLERGJELD TIL HAN?