:spytt: :lol: Å herregud og fader... Denne klubben slutter aldri å overaske, Joke Jævla Kinnear, er det mulig? :koko: Tror jeg tar et sabbattår fra fotballen, dette gidder jeg faen meg bare ikke. Jeg er så forbanna dritlei av at klubben gang på gang gjør slike idiotiske valg i administrasjonen, som igjen kjører det sportslige rett til helvete.
Etter at Fat Mike tok over rotet til Sheppard, har det vært et og annet lyspunkt å glede seg over, men jamt over har pilen pekt kraftig nedover, og ambisjonene til både klubb og fans stupt likedan. En kjempestor klubb drevet av idioter, som kan holde på år etter år, på grunn av oss lojale fans som år etter år fyller stadion og kjøper effekter. Og dermed får klubbkassa inntekter, og cockney mafiaen er strålende fornøyd selv om det sportslige lider under vanstyre.
Jeg blir bare mer og mer sikker på, at eneste måten klubben kan utvikle seg på er nytt eierskap. Med denne ansettelsen av Joke er vi nå nede på nivå med kyllingbøndene i Blackburn. Denne kommende sesongen blir en fiasko fra ende til annen, helt garantert... Skal bli spennende å se sommerens overgangsvindu.