20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle United vs Liverpool FC Lørdag 27.04 kl. 18.30 TV2 PL HD1  (Lest 58916 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Står jo ingenting om ashley. Ingen kilder overhodet. Er bare ein bloggpost fra eit supporterforum ?
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Ja, det derre virket veldig som rene spekulasjoner mer enn noe annet.
En annen ting er vel at Ashley og co vel ikke vil øke veldig i popularitet dersom vi presterer å rykke ned igjen. Generelt har vel fansen nå slått seg bra til ro med Ashley og tenker vel at det kunne vært mye verre. Men to nedrykk på kort tid er hardt å svelge uansett tror jeg.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

ElvenKind

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • Mitro!
    • Vis profil
Fremdeles smertefullt å tenke tilbake til lørdag... Orker ikke engang diskutere resultatet eller Pardew. Løkkefotballresultater. Hngh!
Sagt av lgrinde om Papisse og Ba før kjøpet av Cissé var et faktum:
Dei to ville ha blomstra ilag som to nysprungne fruktblomster på eit epletre bada i vårsola i Sogn.

Vive la Révolution française!

jonni_e

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Det er synd å være avhengige av andre lag og Wigan er fullt i stand til å ta full pott i sine to kommende kamper borte mot West Brom og hjemme mot Swansea.
Håpet er jo at de har fokus utelukkende på FA cup finalen slik at de glipper noen poeng i de to kampene. Normalt skal de ikke ha sjanse borte mot Arsenal, mens Aston Villa hvis de allerede har sikret plassen neppe blir store utfordringen for Wigan.

Nå skal en jo ikke utelukke at Sunderland kan få til et godt resultat i kveld slik at Villa fortsatt ligger bak. Aston Villa har det 'enkleste' programmet igjen og vil nok karre seg forbi Newcastle på tabellen før siste serierunde hvor de møter Wigan.

Så Newcastle må etter min mening ha minst en seier, dog helst minst fire poeng fra de to kommende London besøkene (noe jeg tror ender med 0 poeng) for å klare seg.

Så klarer Newcastle å holde Wigan og Aston Villa bak seg på tabellen med begge lag minst to poeng bak vil de klare seg.

Mitt tips i nedrykkstriden er følgende:

Newcastle 0 poeng
Aston Villa 5 poeng (inkludert her er et frekk poeng mot Chelsea og uavgjort i dagens kamp og 3 poeng mot Norwich)
Wigan 7 poeng (slår Swansea og Aston Villa og uavgjort mot West Brom)

Dermed ender det med nedrykk til Newcastle... :grine: :grine: :grine: :grine: :grine: :grine: :grine: :grine:

Christian

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Ein ting er sikkert, me slår aldri Arsenal om dei kjemper forsatt om ein CL plass.

Tar me 0 poeng i West Ham og QPR kampane ser det MØRKT UT. (Her må minst slå eit av lagene, ellers frykter eg me rykker ned)
« Siste redigering: 29. April 2013, 12:11 av Christian »

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
lørdag, 4. mai
EPL West Ham (B)
søndag, 12. mai
EPL Queens Park Rangers (B)
søndag, 19. mai
EPL Arsenal (H)

Av de 3 kampene vi har igjen, bør vi klare 3 poeng borte mot QPR. Er vi heldige så klarer vi 1 poeng mot West-Ham i helgen.

Wigan må ikke ta mer enn 5 poeng i sine 4 siste.

Ting vil se lysere ut (eller mørkere ut) etter kampen til helgen. Får vi en seiere mot West-Ham så tror jeg vi klarer oss.

Skogis

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Har heldigvis Arsenal hjemma då, men koffor i all verden ska me klara å ta poeng der basert på den siste tidås innsats

mortinho84

• Supersub
    • Vis profil
vi bør og skal klare 3 poeng mot qpr. selv om det er borte og i london. men me den useriøse gjegen der så tviler jeg på de gidder å bli svett i en kamp som betyr null og ingen spillere som bryr seg om klubben.. west ham skal og være mulig å ta poeng mot. er bare en uke siden vi spilte meget god fotball i 45min mot en WB lag som sikkert ikke  så mange regnet med vi skulle ta poeng mot. begge de to siste hjemmekampene har vert mot spesiel motstand der scum har ny manager som har giret dem opp de skal ofre alt for mens pool åper i et tempo som var helt sykt og alle skulle bevise at di ikke var avhengi av rotta. men uansett er ikke det noen unnskyldning for 0-9. vi har vel ballen klart mest i begge kampene og,det er jo bare helt utrolig,og viser hvor utroli lite vi skaper. ser veldi mange tipper wigan og villa skal vi borte mot lag som ligger langt over de på tabellen!! tipper dere mye på oddsen? pleier dere sette penger på bunnlag borte mot lag langt høyere på tabellen? eller er det bare ren negativitet som styrer disse tipsene? av kampene neste helg ser på nufc som det laget som har størst sjanse til poeng. norwich har 7 hjemmekamper uten tap nå så at villa skal der å hente 3poeng tviler jeg på. mens wigan borte mot WB gir nok også gode odds for en B. ikke at vi gjør det bra borte men tror ikke situasjon ser verre ut etter neste helg så sant ikke villa vinner idag..