20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle United vs Reading FC - Lørdag 19 januar kl. 16.00  (Lest 29244 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Her forventer jeg faktisk en opptur. Vi skal vinne denne, enkelt og greit.
Det er det som er det største problemet. Som jeg advarte mot før kampene mot Wigan og QPR. Dette er en kamp vi MÅ vinne. Det er en kamp vi SKAL vinne. Vi er mye bedre enn dem. Alt ligger til rette for at vi liksom skal knuse dem. Men som vi så mot Wigan og QPR, det blir en jævlig vanskelig kamp, og ingenting er gitt på forhånd. Mot Wigan var vi heldige som fikk en tidlig straffe og et litt billig rødt kort, det satte standarden for kampen. Vi var ikke veldig mye bedre enn Wigan i spill og sjanser, og hadde det ikke vært for en snill dommer kunne vi fort ha gått på en lei smell.

Mot QPR skapte vi få store sjanser, men stanget og stanget før vi endelig fikk hull på byllen helt til slutt, og vant en knepen seier mot et lag som egentlig ikke hadde særlig mye å stille opp med. Likevel, det satt veldig langt inne.

Jeg er redd Reading-kampen kan bli ganske lik. Marerittet er å slippe inn et tidlig baklengsmål, og på den måten ha ødelagt kampen for oss selv. Drømmen er å få samme start som mot Wigan.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Jada, jeg er klar over fallgruvene - og så svake som vi har vært denne sesongen blir det neppe noen storseier. Slipper vi inn førstemålet veit vi jo at det beste vi kan håpe på under Pardew er 1 poeng uansett. Men jeg forventer da altså uansett at vi skal vinne denne. Dersom vi ikke vinner denne - hva er det da som antyder at vi skal styre unna nedrykk i år?
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

andyman

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Får ikke håpe Reading tar med seg selvtilliten de opparbeidet seg på tampen av forrige kamp. Begynner å bli dårlig av å se på tabellen nå, så det hadde vært fint om vi hadde klart å krype forbi Southampton.

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Får ikke håpe Reading tar med seg selvtilliten de opparbeidet seg på tampen av forrige kamp. Begynner å bli dårlig av å se på tabellen nå, så det hadde vært fint om vi hadde klart å krype forbi Southampton.

Taper de 3-0 eller mer imorra mot Chelsea så er vi forbi dem uten å spille ;)

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
Her forventer jeg faktisk en opptur. Vi skal vinne denne, enkelt og greit.
Det er det som er det største problemet. Som jeg advarte mot før kampene mot Wigan og QPR. Dette er en kamp vi MÅ vinne. Det er en kamp vi SKAL vinne. Vi er mye bedre enn dem. Alt ligger til rette for at vi liksom skal knuse dem. Men som vi så mot Wigan og QPR, det blir en jævlig vanskelig kamp, og ingenting er gitt på forhånd. Mot Wigan var vi heldige som fikk en tidlig straffe og et litt billig rødt kort, det satte standarden for kampen. Vi var ikke veldig mye bedre enn Wigan i spill og sjanser, og hadde det ikke vært for en snill dommer kunne vi fort ha gått på en lei smell.

Mot QPR skapte vi få store sjanser, men stanget og stanget før vi endelig fikk hull på byllen helt til slutt, og vant en knepen seier mot et lag som egentlig ikke hadde særlig mye å stille opp med. Likevel, det satt veldig langt inne.

Jeg er redd Reading-kampen kan bli ganske lik. Marerittet er å slippe inn et tidlig baklengsmål, og på den måten ha ødelagt kampen for oss selv. Drømmen er å få samme start som mot Wigan.

La oss for gudsskyld håpe denne kampen blir noe lignende de du snakker om 3-0 og 1-0.. holder vi nullen og netter 1-3 mål selv er jeg storfornøyd:)

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
Tippar 2-2 eller 1-2.

marius91

• Supersub
    • Vis profil
skal over på denne! bør for guds skyld bli seier!

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
Er Steven Taylor tilbake til denne? Ser at han er med på treningsbilder som ligger på nufc.com.uk
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
Han er klar men spiller ikke som jeg har lest. Dette grunnet de vil ikke risikere noe i forhold til skaden han hadde. Det er en fornuftig løsning synes jeg.

Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Bladerunner

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Vinn eller forsvinn... :pard:

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
Er slik å forstå at Ameobi startar på topp i morgon med Cisse på kanten? Då dør eg litt inni meg.

Cadel

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Er slik å forstå at Ameobi startar på topp i morgon med Cisse på kanten? Då dør eg litt inni meg.

Og simpson inn igjen for Deb på høyreback.

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
Ønskede lagoppstilling:

Krul
Deb-Et halt hamster-Colo-Santon
Anita-Perch/Bigi-Cabaye
Marve-Cisse-Gabby

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
Ønskede lagoppstilling:

Krul
Deb-Et halt hamster-Colo-Santon
Anita-Perch/Bigi-Cabaye
Marve-Cisse-Gabby

Så du ønsker deg virkelig Willy i startoppstillingen?

Tommyok

• Midtbaneanker
  • Nr 10
    • Vis profil
             Krul
Deb-perch-Colo-wili-Santon
      Bigi-Cabaye-Anita
            Marve
             Cisse

perch og willi tilsammen, er som en middels PL stopper.. her er det bare å tette igjenn bakover, og håpe at Cabaye har stilt inn passningsfoten.
« Siste redigering: 19. Jan. 2013, 09:09 av Tommyok »