20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Aston Villa vs Newcastle United - Tirsdag 29 januar kl. 20:45 HD2  (Lest 52278 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

aggietoon

• Supersub
    • Vis profil
Skal faktisk sies at jeg tror nesten ALLE var overrasket at Lambert klarer aa faa den innsatsen av Villa i andre omgang. Han gjorde noen smarte taktiske grep, med to bytter som skapte engasjement for de i andre omgang. Men etter forrige serie-runde mot Reading burde det vaert spesifisert i pausen at vi er noedt til aa holde det presset som vi hadde i foerste omgang oppe. Byttene til Pardew skjoenner verken jeg eller andre her inne mye til. Men jeg er faktisk fornoyd med at han gaar for Saylor foran Mbiwa i denne kampen, er godt med PL rutine i en saa viktig kamp, selv om jeg tror Mbiwa kommer til aa bli en kjempe for oss
Veni Vidi Vici

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
Morro ha rett anngående cisse. Så fort Ba er ute av klubben netter han igjen. Helt annen spiller når Ba er borte. Hodeløse hønsa har blitt til målfarlig snok igjen:)

Grunnen til at han har putta et par etter at Ba dro er fordi han har blitt servert de pasningene han trenger. Cabaye er tilbake, Sissoko er her osv. At de andre gutta ikke klarte å servere Cisse de ballene han trenger er ikke Ba sin skyld, det er de andres skyld. Og at han har blitt brukt helt feil av Pardew titt og ofte er heller ikke Bas skyld.

Den eneste skylden Ba har i dette er at han til tider var litt ego, om det var for å gjøre seg selv mer attraktiv for kjøpere, eller om det var fordi det er sånn han er, vites ikke. Men Ba er en type spiller som kler Pardews spillestil bedre, og da har det blitt sånn.
« Siste redigering: 30. Jan. 2013, 18:18 av boris. »
Nei.

FVM

• Supersub
    • Vis profil
    • http://www.sanderil.no
Bra innlegg Joakim!   :thumbu:
FVM

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
Godt innlegg, Joakim! :thumbu:

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Skal faktisk sies at jeg tror nesten ALLE var overrasket at Lambert klarer aa faa den innsatsen av Villa i andre omgang. Han gjorde noen smarte taktiske grep, med to bytter som skapte engasjement for de i andre omgang. Men etter forrige serie-runde mot Reading burde det vaert spesifisert i pausen at vi er noedt til aa holde det presset som vi hadde i foerste omgang oppe. Byttene til Pardew skjoenner verken jeg eller andre her inne mye til. Men jeg er faktisk fornoyd med at han gaar for Saylor foran Mbiwa i denne kampen, er godt med PL rutine i en saa viktig kamp, selv om jeg tror Mbiwa kommer til aa bli en kjempe for oss
Det kan godt være at planen også var å holde presset oppe, men vi starter med å gi fra oss ballen og Villa er særdeles aggressive i sitt press, og blir belønnet med scoring nesten umiddelbart. Da blir det lett å si at vi skal fortsette der vi slapp i førsteomgang, men i praksis har den situasjonen allerede endret seg, og vi må tenke nytt. Jeg tror nok vi får litt panikk etter reduseringen og det tar veldig lang tid før vi kommer til hektene igjen. Det som muligens var planen i pausen gikk til helvete fire minutter ut i andre omgang. Da var det bare om å gjøre å sørge for å holde på den ledelsen vi hadde.

Byttene er i og for seg forståelige, selv om det kanskje ikke funket helt som ønskelig. Om byttene var riktige eller ikke, er en annen sak.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Morro ha rett anngående cisse. Så fort Ba er ute av klubben netter han igjen. Helt annen spiller når Ba er borte. Hodeløse hønsa har blitt til målfarlig snok igjen:)

Grunnen til at han har putta et par etter at Ba dro er fordi han har blitt servert de pasningene han trenger. Cabaye er tilbake, Sissoko er her osv. At de andre gutta ikke klarte å servere Cisse de ballene han trenger er ikke Ba sin skyld, det er de andres skyld. Og at han har blitt brukt helt feil av Pardew titt og ofte er heller ikke Bas skyld.

Den eneste skylden Ba har i dette er at han til tider var litt ego, om det var for å gjøre seg selv mer attraktiv for kjøpere, eller om det var fordi det er sånn han er, vites ikke. Men Ba er en type spiller som kler Pardews spillestil bedre, og da har det blitt sånn.

Og Ba er en jækla god spiss som strengt tatt har flere strenger å spille på enn Cisse. Cisse er i enda større grad enn Ba avhengig av spillere rundt seg som fungerer.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

andyman

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Første bortekamp jeg har vært på. Fantastisk stemning, og utrolig deilig at vi klarte å karre oss til 3 poeng. Skremmende å se hvor langt bakpå vi la oss mot slutten, eneste.

Oh, well. :toon:

ElvenKind

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • Mitro!
    • Vis profil
Ny kamptråd for Chelsea anyone?
Sagt av lgrinde om Papisse og Ba før kjøpet av Cissé var et faktum:
Dei to ville ha blomstra ilag som to nysprungne fruktblomster på eit epletre bada i vårsola i Sogn.

Vive la Révolution française!

aggietoon

• Supersub
    • Vis profil
Ny kamptråd for Chelsea anyone?

:thumbu: What he said
Veni Vidi Vici

Christian

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Siste redigering: 02. Feb. 2013, 13:59 av Christian »

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
41 touches på Sissoko er faktisk ikke all verdens, og det underbygger min og boris sin påstand om at han ble brukt altfor offensivt sist. Og at det første til at han ble usynlig utover i kampen.