20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Norwich - Newcastle United lørdag 12.01.2013 TV 2 PL HD2  (Lest 19603 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Rudi

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Norwich - Newcastle United lørdag 12.01.2013 TV 2 PL HD2
« Svar #150 p: 13. Jan. 2013, 03:32 »
Så akkurat skysports-intervjuet med Pardew, og det eneste jeg synes jeg kan si, er at jeg synes Pardew plutselig så gammel ut. Finnes jo selvfølgelig ikke tvil om at alt som heter Newcastle suger for øyeblikket, men jeg er fortsatt veldig langt unna å tro at problemene kan løses ved å tuppe Pardew. Jeg er selvføgelig akkurat like frustrert som alle andre når det virker som om planen er at Mikke Willemson skal tuppe langt på hvem det enn er som er spiss, men jeg tror at all snakk om å sparke Pardew er på trynet. Ja, selvføgelig er alt helt på trynet nå, men jeg tror at alt vi trenger er det ene lille resultatet. Måten vi har spilt på de siste månedene har vært nistrist,  men jeg velger å se på det som en måte at Pardew annerkjenner det enorme savnet av Cabaye og Ben Arfa - neste uke, med Cabaye tilbake fra start, håper og tror jeg at vi igjen kan gå rilbake med en spillstil hvor vi har flere løsninger enn å bare tuppe ballen fra midtstopper til spiss.

Kristian T

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #151 p: 13. Jan. 2013, 10:50 »
Det som irriterer meg litt er hvordan vi ALLTID starter kamper. Etter avspark er det 3 touch, så tupper vi ballen langt oppover og det er så godt som alltid motstanderen som snapper ballen. Hvorfor skal vi alltid starte med å gi fra oss ballen, hva med å beholde ballen i laget og bygge opp et angrep? Man har da sett nok ganger nå at dette ikke fungerer?

Hakiki

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #152 p: 13. Jan. 2013, 14:38 »
Forsåvidt enig i det, MEN det var jo faktisk nær å kunne funke i denne kampen.  Det er riktignok heller ikke mange andre midtstoppere enn Bassong som lar en sånn ball gå bak seg.  Uansett en håpløs måte å åpne HVER kamp på, men det er jo blitt gjennomgangstema de siste månedene at vi ikke tørr prøve å holde på ballen.
Genius by birth. Slacker by choice.

Kristian T

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #153 p: 13. Jan. 2013, 15:56 »
Joda, det er sant at det nesten fungerte denne gangen, men det er vel også første gangen om jeg ikke husker helt feil.