20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Alan Pardew  (Lest 599371 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Alan Pardew
« Svar #2475 på: 02. Mars 2014, 08:43 »
Sparking hadde vært altfor drøyt i mine øyne

Basert på denne hendelsen alene, ja. Men alt sett under ett? Uenig. Det er dessverre ikke første gangene denne klasseløse idioten oppfører seg som en stokk forbanna dum idiot på sidelinjen.
Nei.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2476 på: 02. Mars 2014, 10:40 »
Flott. Då er vertfall eg ferdig med saka og det burde alle andre vera og.

Heller fokusere på å enda føre Man u på tabellen.  ;)

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2477 på: 02. Mars 2014, 17:49 »
Får Hull-spilleren, som dytter treneren til motstanderen, straff da?
Same old Shearer, always scoring!

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2478 på: 02. Mars 2014, 19:44 »
Han fikk gult kort, og skal heller ikke ha mer...

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2479 på: 02. Mars 2014, 20:40 »
Så det er verre å bevege seg fremover og berøre panna enn å dytte. Mottatt!

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2480 på: 02. Mars 2014, 20:44 »
Selvfølgelig er det verre.

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2481 på: 02. Mars 2014, 20:46 »
Utdyp gjerne hvorfor det er verre.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2482 på: 02. Mars 2014, 20:53 »
Hva er mest provoserende syns du selv? En dytt  (som forøvrig var marginal) eller noen kommer oppi trynet på deg med panna?
Meyler fortjente gult, intet mer.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2483 på: 02. Mars 2014, 20:57 »
Sier ikke han fortjener noe mer straff enn det, mener bare at forskjellen på straffen er for stor.

Var det Pardew gjorde så mye verre at han fortjener en mill i bot, og mest sannsynlig flere kamper på sidelinja, vs et gult kort?

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2484 på: 02. Mars 2014, 21:10 »
Det Pardew gjorde var ikke pent. Samtidig vil jeg si at å dytte en manager er også et sjeldent syn, og ganske respektløst.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2485 på: 02. Mars 2014, 21:11 »
Det har vel mer med omstendighetene her. Pardew er manager for en PL-klubb og har således i mine øyne et større ansvar for å utvise verdighet og god oppførsel overfor både spillere, fans og resten av omverdenen forøvrig.
Hvordan kan Pardew irettesette egne spillere for dumme utvisninger som Debuchy sin mot WBA når han gjentatte ganger gjør slike brølere fra sidelinja? Generelt syns jeg vi de siste årene har hatt litt for mange unødvendige suspensjoner på grunn av ren idioti - og dette hjelper jo ikke akkurat på.
Helt enig at dersom det hadde vært utpå bana, hadde han ikke fått strengere straff enn Remy. Men han er manager for en profilert PL-klubb, og det gjør det hele verre.

100 000 pund høres også veldig fælt ut - men jeg syns igrunn det er helt riktig å sende ut et signal om at en Newcastle-manager ikke skal oppføre seg slik.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2486 på: 02. Mars 2014, 21:21 »
Er forskjell på spiller og manager, helt klart. I en etter min mening ideell verden så hadde ikke noen av disse tingene vært noe å snakke om. Men når etiketten er som den er så er vel reaksjonene greie. Sparken synes jeg hadde vært langt i overkant.

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2487 på: 02. Mars 2014, 21:25 »
Stor forskjell på trener og spiller ja.. Derfor er det mye verre å dytte en trener enn en spiller.

::p

wiigen

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #2488 på: 02. Mars 2014, 21:30 »
Ikke bare Pardew det koker litt over for :sint: creds til dommeren som bare står det rock solid.

http://www.vgtv.no/#!/video/78236/atletico-assistent-raste-mot-dommer-maatte-holdes-igjen-av-syv-mann
he shagged your lass, taylor shagged your lass

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2489 på: 02. Mars 2014, 21:45 »
Jeg synes ikke dette er det verste Pardew har gjort, men at det er 1 av flere forferdelige flaue og idiotiske opptrinn/hendelser som Pardew har klart å lire av seg på sidelinja, og som i sum burde vært nok til å gi han sparken, om han ikke skjønner all denne dumskapen selv og trekker seg som manager.

Jeg har noen sider lenger tilbake her skrevet om utenlandske managere jeg tror kunne være aktuelle for klubben på nåværende tidspunkt. Noen av dem var uten jobb og noen med jobb i klubber i mindre ligaer som Eredivisie i Nederland.

Ett lite tilskudd/forslag til lista, som jeg egentlig ikke har helt trua på selv, er den nåværende Birmingham manageren Lee Clark. Han er jo født og oppvokst i Newcastle, kjenner klubben ut og inn ettersom han er fan og har spilt for klubben. Har jo over 250 kamper for klubben, over 2 perioder.
En av trenerne han har med seg i Birmingham er jo Steve Watson. Det er jo også en som er født og oppvokst i Newcastle og som også kjenner klubben som fan og som spiller med nærmere 250 kamper for klubben. Han er i tillegg den yngste som noensinne har spilt for klubben da han debuterte i en alder av 16 år og 233 dager.

Jeg vet at dette er et skikkelig "langskudd", men NUFC har prøvd ufattelig mange managere opp igjennom, og dem vi har hatt mest suksess med er med managere som kjenner klubben godt. Så hva med å prøve lykken med en litt fersking i Lee Clark, så kan han ta med seg Steve Watson i trenerstaben/assistent. Er en langt mer gentleman enn Pardew, har erfaring og får mye skryt for å gi ungguttene masse spilletid. Lee Clark gjorde det jo helt greit med Huddersfield, var vel topp 3 da han fikk sparken der. Han har slitt langt mer i Birmingham, men så har Birmingham i samme periode også hatt problemer med sin eier Carson Yeung som har en rettsak pågående i Hong Kong. Var jo for noen sesonger siden frykt for at klubben ville gå konkurs og har de siste sesongene kun hentet spillere som var kontraktløse eller på lån og har i samme periode solgt spillere for 400 - 500 millioner NOK. Da kan man ikke forvente det helt store heller!

Så, hva sier dere andre? Kunne det vært noe med en retur for Lee Clark som manager for NUFC, og så kunne han tatt med seg Steve Watson i trenerteamet i samme slengen...........