20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Butt til Birmingham?  (Lest 1505 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Bad Religion

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4694
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Butt til Birmingham?
« Svar #1 på: 03. Aug. 2005, 16:07 »
Selvsagt litt synd at det bare er snakk om utlån, men jeg går ut ifra at alle andre utveier er prøvd og at dette er eneste mulighet for å få den tidligere scums-spilleren av lønningslista for en stakket stund.
Vi får håpe han gjør det såpass godt i den blå drakta at Brucer'n bestemmer seg for å betale et par mill for han.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Thommazz

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 214
    • Vis profil
Butt til Birmingham?
« Svar #2 på: 03. Aug. 2005, 19:34 »
Sitat fra: "Joakim"
Selvsagt litt synd at det bare er snakk om utlån, men jeg går ut ifra at alle andre utveier er prøvd og at dette er eneste mulighet for å få den tidligere scums-spilleren av lønningslista for en stakket stund.
Vi får håpe han gjør det såpass godt i den blå drakta at Brucer'n bestemmer seg for å betale et par mill for han.


Han betaler ikke mer enn 2 mill hvis ikke Nufc krever mer.. Håper Fred holder et lite øye med han..Gjør han det SUPER bra og blir solgt for £2 mill veit jeg ikke hva azz!
homas- NUFC og FC LYN OSLO for alltid