20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Pompey 26/11 KL:14.30  (Lest 41620 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Asbjørn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6199
    • Vis profil
Newcastle - Pompey 26/11 KL:14.30
« Svar #30 på: 26. Nov. 2006, 12:40 »
Sitat fra: "shpetim"
Er redd vi taper jeg :?  Lua lua og kanu skårer hvert sitt mål :?


Er også redd for tap. Manager og spillere har en tendens til å ta fullstendig av etter at de har vunnet en UEFA-cup kamp, for så å tape neste PL kamp. Er redd dette skjer i dag også.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Ø.L

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 310
    • Vis profil
Newcastle - Pompey 26/11 KL:14.30
« Svar #31 på: 26. Nov. 2006, 12:59 »
Nærmer seg kampstart nå, blir Skysports på møkksliten Sveitsisk pub om en times tid...
Spent som vanlig er overhodet ikke sikker på 3 poeng idag, møter et jævlig farlig lag. Hadde jeg vært trener, hadde dette blitt dagens lag:



Given
Solano-Forrest Gump-Bramble-Ramage
Milner-Parker-Dyer-Luque
Martins-Sibierski

så kan Emre og Zog evnt komme innpå. Vil ha Luque på venstre, og egentlig Emre på banen. Det går uansett ikke siden jeg ikke ville ha benka Sibierski som visstnok var MM forrige gang, det gjør at han fortjener og starte igjen, i tillegg til at jeg foretrekker Dyer vs Emre hvis jeg må velge. Synes også vi trenger litt styrke på topp.

Med dette laget (Roeder, hører du?), vinner vi med et par tre mål..
quot;Jeg dro til Nederland full av optimisme, men allikevel sikker på at vi skulle tape"
"Det var grusomt varmt i Nederland, men gutta spilte som om det skulle være +11 grader"
KKR vm kvaliken '93

Newcastle-Lyn

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Newcastle - Pompey 26/11 KL:14.30
« Svar #32 på: 26. Nov. 2006, 13:02 »
Selv er jeg optimistisk, tror kanskje det er på vei å snu seg! Dyer er tilbake i form, og laget begynner å prestere bedre generelt. I det hele tatt ser ting mer positivt ut!
Satser på seier i dag!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

André S

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3214
    • Vis profil
Newcastle - Pompey 26/11 KL:14.30
« Svar #33 på: 26. Nov. 2006, 13:04 »
Enig. Har trua på seier i dag. Bergens Tidene har klokketro og tror vi vinner med minst 2 mål. Håper de får riktig :)

Noreng

  • Gjest
Newcastle - Pompey 26/11 KL:14.30
« Svar #34 på: 26. Nov. 2006, 13:08 »
---------Given------
Nobby-Tayls-Bramble-Ram
---------Parker----------
-----Dyer------Emre------
Milner--------------Luque
---------Martins-------

Altså 4-3-3 på en måte. Nesten slik som Barca spiller:)

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
Newcastle - Pompey 26/11 KL:14.30
« Svar #35 på: 26. Nov. 2006, 13:11 »
Sitat fra: "Kristoffer Eilertsen"
Selv er jeg optimistisk, tror kanskje det er på vei å snu seg! Dyer er tilbake i form, og laget begynner å prestere bedre generelt. I det hele tatt ser ting mer positivt ut!
Satser på seier i dag!

Håper du får rett Kristoffer, men jeg har håpet på det samme etter Fenerbache & Palermo kampene også, og nå vet vi jo dessverre hvordan det gikk.

Ser også at mange er enige i laget du har satt opp. Ser også at det selvfølgelig er en kopi av det jeg satte opp i min post som tydligvis ble så lang at flertallet ikke gadd å lese den.
Men det er greitt Kristoffer, skal la det gå for denne gang ;)

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
Newcastle - Pompey 26/11 KL:14.30
« Svar #36 på: 26. Nov. 2006, 13:12 »
Sitat fra: "Noreng"
---------Given------
Nobby-Tayls-Bramble-Ram
---------Parker----------
-----Dyer------Emre------
Milner--------------Luque
---------Martins-------

Altså 4-3-3 på en måte. Nesten slik som Barca spiller:)

Fler enn meg som har begynt hviledagen rolig med å se Barcas festforestilling mot Villareal i reprise på Zebraen skjønner jeg...

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Newcastle - Pompey 26/11 KL:14.30
« Svar #37 på: 26. Nov. 2006, 13:12 »
Oi, beklager :P
Skal ikke gjenta seg! :D
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Asbjørn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6199
    • Vis profil
Newcastle - Pompey 26/11 KL:14.30
« Svar #38 på: 26. Nov. 2006, 13:13 »
Blir ikke veldig overrasket om Luque befinner seg på tribunen i dag, og Scumboy får en plass på benken.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Newcastle - Pompey 26/11 KL:14.30
« Svar #39 på: 26. Nov. 2006, 13:13 »
Sitat fra: "Asbjørn"
Blir ikke veldig overrasket om Luque befinner seg på tribunen i dag, og Scumboy får en plass på benken.


Akkurat det er jeg dessverre innstilt på.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
Newcastle - Pompey 26/11 KL:14.30
« Svar #40 på: 26. Nov. 2006, 13:14 »
Sitat fra: "Kristoffer Eilertsen"
Oi, beklager :P
Skal ikke gjenta seg! :D

Hehe, jeg kan vel være såpass samarbeidsvillig at jeg ser mellom fingrene med det siden du er såpass fornuftig at du er enig i laguttaket mitt. :)

Asbjørn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6199
    • Vis profil
Newcastle - Pompey 26/11 KL:14.30
« Svar #41 på: 26. Nov. 2006, 13:17 »
Nå håper jeg dere er flinke til å oppdatere hva som skjer i kamptråden. Må nemlig på jobb klokken 14:30, så får ikke sett kampen :-(
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Noreng

  • Gjest
Newcastle - Pompey 26/11 KL:14.30
« Svar #42 på: 26. Nov. 2006, 13:20 »
Sitat fra: "chickenman"
Sitat fra: "Noreng"
---------Given------
Nobby-Tayls-Bramble-Ram
---------Parker----------
-----Dyer------Emre------
Milner--------------Luque
---------Martins-------

Altså 4-3-3 på en måte. Nesten slik som Barca spiller:)

Fler enn meg som har begynt hviledagen rolig med å se Barcas festforestilling mot Villareal i reprise på Zebraen skjønner jeg...


Hehe, sant det :)

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
Newcastle - Pompey 26/11 KL:14.30
« Svar #43 på: 26. Nov. 2006, 13:27 »
Sitat fra: "Asbjørn"
Nå håper jeg dere er flinke til å oppdatere hva som skjer i kamptråden. Må nemlig på jobb klokken 14:30, så får ikke sett kampen :-(

Egenmelding? ;)

Jeg backer dessverre ut da jeg får sett kampen på C+Sport 2 idag og derfor ikke gidder å sitte med laptopen.

Asbjørn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6199
    • Vis profil
Newcastle - Pompey 26/11 KL:14.30
« Svar #44 på: 26. Nov. 2006, 13:29 »
Sitat fra: "chickenman"
Sitat fra: "Asbjørn"
Nå håper jeg dere er flinke til å oppdatere hva som skjer i kamptråden. Må nemlig på jobb klokken 14:30, så får ikke sett kampen :-(

Egenmelding? ;)

Jeg backer dessverre ut da jeg får sett kampen på C+Sport 2 idag og derfor ikke gidder å sitte med laptopen.


Forståelig nok at du ikke gidder å sitte foran PC når det er kamp. Jeg får håpe at det finnes noen som sitter ved PC og hører på radio hehe.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."