20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: 13/9 Newcastle –Hull City 16:00 canal+ Sport 2  (Lest 48167 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Romance

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2503
    • Vis profil
Sv: 13/9 Newcastle –Hull City 16:00 canal+ Sport 2
« Svar #15 på: 10. Sep. 2008, 20:11 »
Jasså, så Jonas fortjener ikke en plass i start 11'eren engang? :P

Nei, ikke så dårlig som han har åpnet sesongen :-[

Hehe, fahn, bytt han ut med Zoggy da.....eller Nacho..eller Butt... Ble vanskelig det her nå :)
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Sebastian

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4239
    • Vis profil
Sv: 13/9 Newcastle –Hull City 16:00 canal+ Sport 2
« Svar #16 på: 10. Sep. 2008, 20:20 »
Jeg sier vi MÅ ha det hvis vi spiller med en ultraoffensiv midtbanespiller i tillegg.
Sånn ellers er det ikke nødvendig med et ultradefensivt anker.

Men det er mange klubber som spiller med defensive midtbanespillere. Chelsea har Essien, ManU har Carrick, Villa har Barry, Liverpool har vel flere. Nå er vi vel egentlig alene om å ha en tradisjonell anker-type, uten ballferdigheter. Men det har vi hatt flere muligheter til å endre på. Uansett, Danny Guthrie er ikke et anker. Og skal ikke brukes som det. Hvis Nacho er en normal offensiv midtbanespiller, så holder det i massevis med Guthrie ved siden av, ettersom han er god begge veier.
Men skal vi spille med stjerneformasjon på midten, så MÅ vi bruke Butt.

Dei eksempelene du kommer på med defensive anker, er jo helt feil ! Dei du nevner er enten box-to-box spillere eller midtbanespillere med minst nye offensivt i seg !

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: 13/9 Newcastle –Hull City 16:00 canal+ Sport 2
« Svar #17 på: 10. Sep. 2008, 23:32 »
Hvorfor er folk så hypp på å slippe til denne maisbaserte chipsen med en gang da? Er det sikkert at denne karen takler tempoet og det fysiske i PL med en gang da?
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Wiig #8

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 19
    • Vis profil
Sv: 13/9 Newcastle –Hull City 16:00 canal+ Sport 2
« Svar #18 på: 10. Sep. 2008, 23:44 »
Jeg er enig med Joakim. Det er neppe sannsynlig at Nacho kommer til å dominere for oss i debuten, i tillegg er det lurt å ha Butt som et anker hvis Nacho får starte og han er en sterk offensiv spiller. Håper det forstatt blir Guthrie - Butt på midten så får eventuelt Nacho komme inn.
Er også enig med Joakim når det gjelder at jeg ikke spesielt gleder meg til denne kampen, er forferdelig spent på hva som kommer til å skje.. Håper de backer spillerne og Hughton kjempemasse..! Så får de protestere mot Ashley og Wise etterpå.

Blir spennende å se Xisco.
Howay the lads

Filla

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 312
    • Vis profil
Sv: 13/9 Newcastle –Hull City 16:00 canal+ Sport 2
« Svar #19 på: 11. Sep. 2008, 01:39 »
Hvorfor er folk så hypp på å slippe til denne maisbaserte chipsen med en gang da? Er det sikkert at denne karen takler tempoet og det fysiske i PL med en gang da?

Jeg tror heller ikke att Nacho starter for oss, om han ikke har imponert enormt mye på trening da...La han heller komme inn i andre omgang og pröve å tillpasse seg tempoet og spillestilen.

Om fansen venter med å komme til stadion til 2.omgang gjör ikke det noen ting, så lenge de kommer og stötter laget...Protester kan komme etter kampen er ferdig.

Tipper 3-0 til oss...Owen 2 og Jonas 1

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: 13/9 Newcastle –Hull City 16:00 canal+ Sport 2
« Svar #20 på: 11. Sep. 2008, 07:50 »
En FRYKTELIG dårlig nyhet: Jonas ble skadet i nattens kamp mot Peru. Skal visstnok være en alvorlig skulderskade.

ratatosk

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1293
  • Sunt pueri pueri, puerilia tractant
    • Vis profil
Sv: 13/9 Newcastle –Hull City 16:00 canal+ Sport 2
« Svar #21 på: 11. Sep. 2008, 08:21 »
Det er jo rett og slett bare fantastisk >:(   Ennu godt vi har en så bred stall ::)
sunt pueri pueri puerilia tractant

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: 13/9 Newcastle –Hull City 16:00 canal+ Sport 2
« Svar #22 på: 11. Sep. 2008, 08:31 »
Initial reports from the Argentinian delegation suggested Gutierrez, who moved to St James' Park from Mallorca this summer, had suffered a dislocated shoulder but after the match Football Association press officer Andres Ventura played down the injury.

He said: "Jonas suffered a strong trauma to his right shoulder and he will need more medical examinations."

Øystein Solbjørg

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 480
    • Vis profil
Sv: 13/9 Newcastle –Hull City 16:00 canal+ Sport 2
« Svar #23 på: 11. Sep. 2008, 08:38 »
En ulykke kommer sjeldent alene vettu...

Typisk at Jonas skulle bli skada så raskt i sin Newcastle karriere. Får bare håpe det ikke er veldig alvorlig og langvarig, vi trenger han tilbake raskt. Men jeg er mer bekymra for alt rotet som klubben har satt seg selv i, enn Jonas skade akkurat nå. Tror det får større konsekvenser for sesongen enn en skulderskade på vårt nye idol.

Vi skal og bør uansett slå Hull på hjemmebane, men jeg er spent på hva alt tullet rundt klubben fører til. Tror de fleste av spillerne er profesjonelle nok til å takle dette, men de er jo like sjokkerte som oss de også, så dette kan slå begge veger.
Jeg blir bare mer og mer frustrert over at Ashley og co har klart å rote dette til. Vi var jo endelig på gang igjen etter tunge år, spillet var bra, innsatsen og moralen i laget på topp. Og så skjer dette. Tragisk og vannvittig frustrerende er det.

Geir

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3749
    • Vis profil
Sv: 13/9 Newcastle –Hull City 16:00 canal+ Sport 2
« Svar #24 på: 11. Sep. 2008, 09:13 »
Jaja, Jonas visste hva han gikk til. I denne klubben blir alle nye spillere skadet ganske fort, samme om det er på trening med klubben eller på landslagsoppdrag.

mute12

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 8
    • Vis profil
Sv: 13/9 Newcastle –Hull City 16:00 canal+ Sport 2
« Svar #25 på: 11. Sep. 2008, 11:42 »
Skal faktisk over å se kampen. Reiser i morgen, så kan jo bli meget interessant når det kommer til diverse demonstrasjoner som skal skje :P Er første gang jeg er over så noen som vett noen andre ting jeg bør få med meg i Newcastle?
Thomas Vikstøl

NUFranC

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1652
    • Vis profil
Sv: 13/9 Newcastle –Hull City 16:00 canal+ Sport 2
« Svar #26 på: 11. Sep. 2008, 12:02 »
http://www.fansfc.com/newcastlefootballclub/news.asp?newsid=190155


Her manes det til oppbacking av spillere. This club needs supporters sies det, men faen, vi støtter ikke ASSley og unWISE. Spillere JA. Håper folk kommer sent til denne kampen, og boikotter alt av skjorte og mat osv...

Håper på nye eiere før jul....
Who else...... Alan Shearer

mute12

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 8
    • Vis profil
Sv: 13/9 Newcastle –Hull City 16:00 canal+ Sport 2
« Svar #27 på: 11. Sep. 2008, 12:12 »
Som jeg har skjønt så er det boikott av mat og drakter. Er det sånn at når jeg nå skal på kampen bør da ikke ha på meg drakta eller heller ikke f.eks spise på shearers bar? Vil gjøre alt for å støtte spillere og Keegan, men det har vært så mye surr rundt dette at jeg har enda ikke helt fått med meg hva jeg skal og ikke skal gjøre.
Thomas Vikstøl

ratatosk

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1293
  • Sunt pueri pueri, puerilia tractant
    • Vis profil
Sv: 13/9 Newcastle –Hull City 16:00 canal+ Sport 2
« Svar #28 på: 11. Sep. 2008, 12:17 »
Har du allerede drakt så er det jo bare å bruke den, blir ikke mer penger til MA av at man bruker draktene sine.
Mat og drikke kan du feks kjøpe ett annet sted enn Shearers,  ikke kjøp nye supporter effekter mens du er der.
sunt pueri pueri puerilia tractant

Nico

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1139
  • Legend
    • Vis profil
Sv: 13/9 Newcastle –Hull City 16:00 canal+ Sport 2
« Svar #29 på: 11. Sep. 2008, 12:21 »
Du bør ha på deg drakta til alle tider der nede, det er ikke det det står på. Du bør kanskje ha på deg drakta mer nå enn noen gang. Men det som jeg har hørt er at du ikke skal kjøpe replica fra supporterbutikken og andre steder. Altså ikke offisielt utstyr. Dette er på grunn av at supporterne vil straffe Ashley der det gjør mest vondt - lommeboka. Hva angår man, vet jeg ikke. Men jeg regner med at du ikke klarer å gå en helg uten mat og drikke  ;) Det er et minne å gå på Shearer's, så det bør du jo uansett gjøre, men det er jo flust av barer rundt stadionen som ikke har noen connection med Ashley.

Du får ha en god tur. Så får du rapportere tilbake om hvordan stemningen var!