20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfervinduet Januar 2010  (Lest 142940 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

kung_zlatan

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1158
    • Vis profil
Transfervinduet Januar 2010
« på: 29. Okt. 2009, 22:51 »
Chris Houghton er ansatt som manager og Mike Ashley har ifølge ryktene satt av 20 mill til transfers og talentspeiding i januar. For de av oss som har fulgt med litt under Ashley er det all grunn til å ta denne informasjonen med en klype salt, men det kaster allikevel litt bensin på bålet vårt hva gjelder spekulasjoner ;) Så hva kan vi forvente oss i januar? Hva slags spillere og hva slags posisjoner bør prioriteres? La diskusjonene begynne  ;)

GMC

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2573
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2010
« Svar #1 på: 29. Okt. 2009, 23:38 »
Marlon King er sparket fra Wigan og dømt til 18 måneders fengsel. Typisk at Newcastle henter han  :P

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2010
« Svar #2 på: 29. Okt. 2009, 23:42 »
Hvorfor?
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

fredd

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3216
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2010
« Svar #3 på: 29. Okt. 2009, 23:47 »
Chris Houghton er ansatt som manager og Mike Ashley har ifølge ryktene satt av 20 mill til transfers og talentspeiding i januar. For de av oss som har fulgt med litt under Ashley er det all grunn til å ta denne informasjonen med en klype salt, men det kaster allikevel litt bensin på bålet vårt hva gjelder spekulasjoner ;) Så hva kan vi forvente oss i januar? Hva slags spillere og hva slags posisjoner bør prioriteres? La diskusjonene begynne  ;)

Hvor har du ryktene om at de £20 mill skal brukes på transfers? Håper vi får inn en ny ving som kan legge inn og at vi får beholde de de vikigste...

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2010
« Svar #4 på: 30. Okt. 2009, 13:31 »
Ny venstreside er egentlig alt vi trenger. Kan beholde Enrique, men han bærer åpenbart preg av at han ikke har konkurranse på venstreback. Men samtidig gjør det ikke noe at han blir solgt: Middels og katastrofale prestasjoner i de kampene jeg har sett ham. Dessuten tjener han 50' i uka, noe som også taler for et salg.

Jonas har vært en katastrofe hele sesongen. Klarer ikke å slå et godt innlegg, og dårlig avslutter. Skal ha pluss for at han jobber mye, men det hjelper så lite når han spiller så vanvittig tungvint. I stedet for å sentre raskt, fører han ball alt for mye. Får vi inn noen ok spillere på de 2 plassene, er jeg rimelig sikker på at vi rykker opp. Så fremt vi unngår skader på nøkkelspillere. Bale på Tham hadde vært drømmen.
« Siste redigering: 30. Okt. 2009, 18:46 av InspectorC »

Peter

  • Gjest
Sv: Transfervinduet Januar 2010
« Svar #5 på: 30. Okt. 2009, 14:06 »
Hva med Bristol Citys Nicky Maynard? Engelsk og bare 23 år gammel. Har 7-8 mål hittil denne sesongen. Jeg vet ikke så veldig mye om Maynard, men han høres ut som en ganske interessant spiller. Da han spilte for Crewe Alexandra hadde han 35 mål på 57 startete kamper, noe som er et godt målsnitt.

Andy

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4437
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2010
« Svar #6 på: 30. Okt. 2009, 14:53 »

Peter

  • Gjest
Sv: Transfervinduet Januar 2010
« Svar #7 på: 30. Okt. 2009, 16:05 »
virkelig synd for Campbell da vi ikke orker han.

Håvard

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1998
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2010
« Svar #8 på: 30. Okt. 2009, 16:56 »
virkelig synd for Campbell da vi ikke orker han.
Du vil ikke ha han altså?

Jeg synes det hadde vært konge med Campbell! Vi trenger forsvarsspillere sånn at vi slipper å bruke Simpson som midtstopper, og Campbell ville vært en klassespiller i Championship. Hadde vært en genial mentor for f.eks Steven Taylor.
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Peter

  • Gjest
Sv: Transfervinduet Januar 2010
« Svar #9 på: 30. Okt. 2009, 17:01 »
virkelig synd for Campbell da vi ikke orker han.
Du vil ikke ha han altså?

Jeg synes det hadde vært konge med Campbell! Vi trenger forsvarsspillere sånn at vi slipper å bruke Simpson som midtstopper, og Campbell ville vært en klassespiller i Championship. Hadde vært en genial mentor for f.eks Steven Taylor.


Ser du ikke at jeg ikke vil ha han?

Jeg mener Campbell er alt for gammel til å være her. Han er 35 år gammel, og han gjorde en del tabber for Portsmouth i fjor. Og ha Cambell som mentor for Taylor er litt for lite. Han har ikke trent på flere uker.

Sebastian

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4239
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2010
« Svar #10 på: 30. Okt. 2009, 17:23 »
virkelig synd for Campbell da vi ikke orker han.
Du vil ikke ha han altså?

Jeg synes det hadde vært konge med Campbell! Vi trenger forsvarsspillere sånn at vi slipper å bruke Simpson som midtstopper, og Campbell ville vært en klassespiller i Championship. Hadde vært en genial mentor for f.eks Steven Taylor.


Ser du ikke at jeg ikke vil ha han?

Jeg mener Campbell er alt for gammel til å være her. Han er 35 år gammel, og han gjorde en del tabber for Portsmouth i fjor. Og ha Cambell som mentor for Taylor er litt for lite. Han har ikke trent på flere uker.

Sol har fortsatt ei par år igjen mener eg, og ville i alle fall vert veldig fin  ;) 8)å ha i troppen til vi rykker opp etter sesongen

Andy

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4437
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2010
« Svar #11 på: 30. Okt. 2009, 17:47 »
Campbell har vel trent med Arsenal de siste ukene...

GMC

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2573
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2010
« Svar #12 på: 30. Okt. 2009, 17:59 »
Hvorfor?

Fordi Newcastle alltid henter urokråker til klubben.

Bellamy, Bowyer, Barton, Kluivert for å nevne noen.

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2010
« Svar #13 på: 30. Okt. 2009, 18:49 »
Hva skal vi egentlig med Campell? Mannen er gammel og Taylor og Colo er jo glimrende sentralt i forsvar. Det er bare å se på antall innslupne mål. Vårt store problem er at vi scorer for lite. Og det kommer blant annet av at vi er blottet for fart på midtbanen. Guthrie klarer seg godt nok på høryesiden, han klarer jo hvertfall å slå innlegg. Det er på venstresida vi trenger folk.

Sogning

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4534
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2010
« Svar #14 på: 30. Okt. 2009, 20:43 »
Vil ikkje ha Cambell på grunn av alderen. Da satser vi heller på eigne talent
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.