20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Hvilke spillere kan vi hente nÃ¥?  (Lest 47479 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

fredd

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3216
    • Vis profil
Sv: Hvilke spillere kan vi hente nå?
« Svar #15 på: 24. Mai 2009, 20:16 »
Her er spillerne jeg VIL ha med videre, resten har jeg ingen problemer med å se ut:
Tim Krul
Jose Enrique
Steven Taylor
Damien Duff
Sebastian Bassong
Habib Beye
Danny Guthrie
Nicky Butt
Peter Løvenkrands
Andy Carroll

Dette da av spillerne som har figurert jevnlig på a-laget.


Er jo bare Krul, Carroll og Butt av disse vi kan beholde. Aldri om noen av de andre gidder å spille CCC.

Taylor sa jo idag at blir uansett. Tror også at Butt, Guthrie og Løvenkrands blir med videre hvis vi ønsker det. Mulig vi også kan beholde Beye pga alderen.
« Siste redigering: 24. Mai 2009, 20:19 av fredd »

Wroom

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 704
  • "Space-collector"
    • Vis profil
Sv: Hvilke spillere kan vi hente nå?
« Svar #16 på: 24. Mai 2009, 20:18 »
Her er spillerne jeg VIL ha med videre, resten har jeg ingen problemer med å se ut:
Tim Krul
Jose Enrique
Steven Taylor
Damien Duff
Sebastian Bassong
Habib Beye
Danny Guthrie
Nicky Butt
Peter Løvenkrands
Andy Carroll

Dette da av spillerne som har figurert jevnlig på a-laget.

Nei takk! Butt kan ingenting annet enn å takle, og da får han gult kort. Duff kan ikke drible lenger, bare snu seg rundt. Høyrebeinet er jo ikke godt for noe heller.

Mats

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1769
    • Vis profil
Sv: Hvilke spillere kan vi hente nå?
« Svar #17 på: 24. Mai 2009, 20:26 »
Her er spillerne jeg VIL ha med videre, resten har jeg ingen problemer med å se ut:
Tim Krul
Jose Enrique
Steven Taylor
Damien Duff
Sebastian Bassong
Habib Beye
Danny Guthrie
Nicky Butt
Peter Løvenkrands
Andy Carroll

Dette da av spillerne som har figurert jevnlig på a-laget.


Er jo bare Krul, Carroll og Butt av disse vi kan beholde. Aldri om noen av de andre gidder å spille CCC.

Taylor sa jo idag at blir uansett. Tror også at Butt, Guthrie og Løvenkrands blir med videre hvis vi ønsker det. Mulig vi også kan beholde Beye pga alderen.


Jeg kan love deg at Beye drar til Blackburn eller noe. Han er for god for CCC.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Øyvinden

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2637
    • Vis profil
Sv: Hvilke spillere kan vi hente nå?
« Svar #18 på: 24. Mai 2009, 20:29 »
Trur ikkje eg orka å sjå så mykje Butt i Newcastle-drakt meir, han gjer en god kamp i ny og ned, men ellers er han stort sett elendig. Sjølv om han er den beste(einaste) midtbanespelaren vår med defensive kvaliteter må det då gå an å finne nokon bedre, for han er virkelig sjokkerande dårlig til tider. Duff kan vi beholde, men då må han gå ned i lønn, for han er ikkje i nærheten av den han en gang var. Tippar han går til en middelmådig PL-klubb.

Mats

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1769
    • Vis profil
Sv: Hvilke spillere kan vi hente nå?
« Svar #19 på: 24. Mai 2009, 20:44 »
Orker ikke Butt mer jeg heller, men dessverre så er han nok fast på laget vårt neste sesong.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

fredd

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3216
    • Vis profil
Sv: Hvilke spillere kan vi hente nå?
« Svar #20 på: 24. Mai 2009, 20:44 »
Her er spillerne jeg VIL ha med videre, resten har jeg ingen problemer med å se ut:
Tim Krul
Jose Enrique
Steven Taylor
Damien Duff
Sebastian Bassong
Habib Beye
Danny Guthrie
Nicky Butt
Peter Løvenkrands
Andy Carroll

Dette da av spillerne som har figurert jevnlig på a-laget.


Er jo bare Krul, Carroll og Butt av disse vi kan beholde. Aldri om noen av de andre gidder å spille CCC.

Taylor sa jo idag at blir uansett. Tror også at Butt, Guthrie og Løvenkrands blir med videre hvis vi ønsker det. Mulig vi også kan beholde Beye pga alderen.


Jeg kan love deg at Beye drar til Blackburn eller noe. Han er for god for CCC.

Han er for god ja, men har ikke fått vist det så mye denne sesongen. Han er 31 år og har vært skdadeplaget denne sesongen. Jeg tror vi har en sjanse til å beholde han. Tror også vi Beye kan være en type som blir med ned.

Mats

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1769
    • Vis profil
Sv: Hvilke spillere kan vi hente nå?
« Svar #21 på: 24. Mai 2009, 20:49 »
Her er spillerne jeg VIL ha med videre, resten har jeg ingen problemer med å se ut:
Tim Krul
Jose Enrique
Steven Taylor
Damien Duff
Sebastian Bassong
Habib Beye
Danny Guthrie
Nicky Butt
Peter Løvenkrands
Andy Carroll

Dette da av spillerne som har figurert jevnlig på a-laget.


Er jo bare Krul, Carroll og Butt av disse vi kan beholde. Aldri om noen av de andre gidder å spille CCC.

Taylor sa jo idag at blir uansett. Tror også at Butt, Guthrie og Løvenkrands blir med videre hvis vi ønsker det. Mulig vi også kan beholde Beye pga alderen.


Jeg kan love deg at Beye drar til Blackburn eller noe. Han er for god for CCC.

Han er for god ja, men har ikke fått vist det så mye denne sesongen. Han er 31 år og har vært skdadeplaget denne sesongen. Jeg tror vi har en sjanse til å beholde han. Tror også vi Beye kan være en type som blir med ned.



Sant, Beye kan være typen til det. Men dessverre så tror jeg han får et bedre tilbud et annet sted. Men hvis han blir så skal vi være veldig fornøyde.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Nico

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1139
  • Legend
    • Vis profil
Sv: Hvilke spillere kan vi hente nå?
« Svar #22 på: 24. Mai 2009, 21:41 »
Nå er jo Beye 33, så kan fort hende.

Men en spiller jeg vil ha, Jason Scotland fra Swansea. Ordentlig kvalitetsspiss. Også Fabian Delph fra Leeds hvis han ikke får et bedre tilbud og blir for dyr

OgsÃ¥ har jeg hørt at Carlos Tevez' kontrakt med United gÃ¥r ut, sÃ¥ det er bare dumt Ã¥ ikke prøve seg  ::)
« Siste redigering: 24. Mai 2009, 21:44 av Nico »

kø1

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5551
    • Vis profil
Sv: Hvilke spillere kan vi hente nå?
« Svar #23 på: 24. Mai 2009, 21:44 »
32 år gammel er han.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Nico

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1139
  • Legend
    • Vis profil
Sv: Hvilke spillere kan vi hente nå?
« Svar #24 på: 24. Mai 2009, 21:45 »
Sorry

fredd

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3216
    • Vis profil
Sv: Hvilke spillere kan vi hente nå?
« Svar #25 på: 24. Mai 2009, 21:48 »
32 år gammel er han.

31 i følge wikipedia.

Mats

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1769
    • Vis profil
Sv: Hvilke spillere kan vi hente nå?
« Svar #26 på: 24. Mai 2009, 21:51 »
Beye er 31 ja..
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

fredd

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3216
    • Vis profil
Sv: Hvilke spillere kan vi hente nå?
« Svar #27 på: 24. Mai 2009, 22:08 »
Spillere som kan bli aktuelle:

Simon Cox

22 år gammel spiss som er rask og veldig målfarlig. Scoret 29 mål denne sesongen i League One og ble med det toppscorer i divisjonen. Det som gjør det ekstra imponerende er at han gjorde det for Swindon som kom på 15. plass av 24. Skal etter all sannsynlighet bort fra Swindon og vi har tidligere vært linket til han.

Joe Ledley

Venstrebeint midtbanespiller fra Cardiff. Selv om han bare er 22 år gammel har han stor erfaring. Har spilt flere sesonger fast på Cardiff og er også fast for Wales. Han ble også tatt ut på årets lag i CCC. Har tidligere vært linket til flere PL klubber. Kan også spille venstreving.

Daniel Fox

En spiller av Enriques klasse blir nok ikke med ned i CCC, og da trenger vi en ny vestrback. Fox er også 22 år gammel og spiller for Coventry. Skal ha hatt en fin utvikling etter å ha blitt kjøpt fra Walsall og ble tatt ut på årets lag i CCC denne sesongen. Han har en fin fot og scorer også av til mål. Vi var linket sterkt til han i vinter og kanskje vil interessen komme igjen i sommer?

Jermaine Beckford

Lynrask spiss fra Leeds. 25-årigen har gjennom to sesonger i League One vist at han er for god for divisjonen. Scoret 27 mål denne sesongen og 20 mål forrige sesong. Kritiseres for å væe litt av og på, men i form er han en trussel med sin store fart.

Chris Cohen

Nok en 22 åring. Cohen spiller sentralt på midtbanen og ble denne sesongen kåret til årets spiller i Nottingham Forrest. Startet i West Ham, men ble ikke satset på her og gikk til Yeovil før han ble kjøpt i Forrest. Skrev for ikke lenge siden under ny kontrakt med Forrest. Likevel vil nok et tilbud fra oss kunne friste.

annern

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3228
    • Vis profil
Sv: Hvilke spillere kan vi hente nå?
« Svar #28 på: 24. Mai 2009, 22:49 »
Selng på Fabian Delph fra Leeds. Han imponerte meg veldig i når Ledds spilte mot Milwall i opprykskampen.

Vi får håpe at klubben går for unge spillere med fremtiden forran seg, og ikke spillere ala Geremi, Cacapa osv.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Kesse

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5587
    • Vis profil
Sv: Hvilke spillere kan vi hente nå?
« Svar #29 på: 24. Mai 2009, 22:56 »
Jeg håper vi beholder unggutta, Carroll, Lualua, Kadar osv.

Av de litt mer etablerte tror jeg vi beholder Harper, 2 * Taylor, Edgar, Nolan, Butt, Ameobi og muligens Duff (ser helst at vi kvitter oss med både Butt og Ameobi selv).

Jeg HÅPER vi klarer å beholde Enrique og Bassong.

Resten håper jeg vi kaster til fiskene.