20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfervinduet Januar 2012  (Lest 379562 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

torfinn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4096
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2012
« Svar #1770 på: 12. Jan. 2012, 14:13 »

Ikke noe som hadde vært bedre enn det. Banker du inn 25 mål i Championship, på en halv sesong, så er du god nok for Premier League også. Ba og Rhodes har jeg kjempetrua på faktisk.

League One, men uansett... ;)

Hadde jeg kunne valgt én spiller (realistisk) inn i dette vinduet, så hadde jeg valgt Jordan Rhodes med den største selvfølgelighet.

Lars Arild Stordal

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3655
  • Newcastle United
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2012
« Svar #1771 på: 12. Jan. 2012, 14:42 »
Hadde vært spennende å se hva Rhodes kan gjøre i Newcastle.

Han stortalentet med dårlig holdninger, ja det kan jo være en gullgruve. Det kan jo å være enn ny Danger Ranger.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Kroken

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 50
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2012
« Svar #1772 på: 12. Jan. 2012, 15:46 »
Ifølge Nettavisen følger Newcastle Twentes spiss Luuk De Jong.
http://www.nettavisen.no/sport/fotball/pl/article3310676.ece

Noen som vet mer om dette? Spennende iallefall.

Kroken

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 50
    • Vis profil

17Parker

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1240
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2012
« Svar #1774 på: 12. Jan. 2012, 16:31 »
:pardy: fikser biffen . Må jo være verdt et forsøk til tross for hans holdningsproblemer. Vi har jo en stall, trenere og en manager som kan være i stand til å integrere slike unge, men trøblete sjeler.

Det er vel kanskje manchesters miljø og dem han kjenner der han trenger å komme bort fra. Ny by= blanke ark og tegnestifter!

Folk slakter Ranger, men er villige til å ta imot en langt større drittunge/forbryter? Må vi for all del holde oss unna dritten.

ripsgard

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 792
    • Vis profil
Jeg skal slutte å HATE! Manchester united den dagen ei stum dame kan fortelle en døv mann at ei blind jente hadde sett en lam gutt sykle!

Andymag

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2642
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2012
« Svar #1776 på: 12. Jan. 2012, 17:56 »
Siem de Jong og Ricky van Wolfswinkel igjen  :)
http://www.goal.com/en-gb/news/2896/premier-league/2012/01/11/2842205/newcastle-united-keeping-tabs-on-dutch-trio-luuk-de-jong-siem-de-
Wolfswinkel har vært god første 6mnd i Sporting så tviler på at de vil selge, blir isåfall ikke billig...


SvampeBoB

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 394
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2012
« Svar #1778 på: 12. Jan. 2012, 22:54 »

Ikke noe som hadde vært bedre enn det. Banker du inn 25 mål i Championship, på en halv sesong, så er du god nok for Premier League også. Ba og Rhodes har jeg kjempetrua på faktisk.

League One, men uansett... ;)

Hadde jeg kunne valgt én spiller (realistisk) inn i dette vinduet, så hadde jeg valgt Jordan Rhodes med den største selvfølgelighet.

My bad, men uansett en mann å følg det. Tipper han ikke blir alt for dyr heller, når han er såpass nede i divisjonssystemet. :) Mener at vi trenger en spiss og en stopper. Da er jeg fornøyd, forutsatt at alle spillere beholdes selvfølgelig.
jeg skjønner ikke de folka som sier fotball er et spill om liv og død. Det er langt viktigere enn som så. Bill Shankley!

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2012
« Svar #1779 på: 13. Jan. 2012, 00:21 »
I den grad Prior har vært/er aktuell, så bør vel faktisk Rhodes også være det :P
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2012
« Svar #1780 på: 13. Jan. 2012, 00:47 »
Ryktene skal ha det til at vi øker budet vårt på Morrison fra £750,000 til £1 mill.
Jeg er veldig positiv til et kjøp av Morrison jeg. Hvis han er det talentet folk snakker om, ikke sett han spille, så bør vi absolutt ta muligheten. Har også fått med meg at han sliter litt på det personlige planet, men det må vi prøve å fikse. Da kan det virke som om vi får en meget god spiller i fremtiden.
Parker; vi har gitt Ranger 3-4 sjanser. Synes vi ihvertfall kan gi Morrison et par da. Av og til må man ta noen sjanser, og £1 mill er ikke store risikoen mtp det talentet han innehar, etter hva ryktene skal ha det til!
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

torfinn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4096
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2012
« Svar #1781 på: 13. Jan. 2012, 00:53 »
Enig. Og jeg driter rett og slett i at det finnes en risiko. Det er jo ikke sånn at konsekvensen blir økonomisk ruin eller ødelagt lagmoral. Vi kan få en ny Ranger eller en av Englands aller mest lovende spillere. Verdt risikoen hvis du spør meg.

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2012
« Svar #1782 på: 13. Jan. 2012, 00:58 »
Enkelt und greit!
Hadde prisen vært rundt 5-6 mill, kunne jeg forstått det. Men tror vi fort kan få, som du nevner, et av Englands største talenter for £1 mill. Hit it!
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2012
« Svar #1783 på: 13. Jan. 2012, 01:19 »
Jeg forbeholder meg retten til å være enig med de to siste talerne i denne saken. Veldig lite en taper på det, og muligheten for en svær gevinst er for stor for å la gå fra oss.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

17Parker

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1240
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2012
« Svar #1784 på: 13. Jan. 2012, 02:56 »
Parker; vi har gitt Ranger 3-4 sjanser. Synes vi ihvertfall kan gi Morrison et par da. Av og til må man ta noen sjanser, og £1 mill er ikke store risikoen mtp det talentet han innehar, etter hva ryktene skal ha det til!

Ser heller at vi bruker de få millionene vi faktisk bruker, på spillere som skal rett inn på førstelaget. I stedet for at Ashley skal finne seg potensiell pengemaskin flere år i fremtiden. Jeg er for øyeblikket meget fornøyd med at Newcastle holder seg unna media hva utenomsportslige hendelser gjelder.

Nattens dristige: Det utenomsportslige ved Ravel vil gjøre at han aldri blir en suksess i fotball.