20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfervinduet Januar 2012  (Lest 379561 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7619
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2012
« Svar #1755 på: 11. Jan. 2012, 23:40 »
Nå er det telegraph og tidligere lokaljournalist Luke Edwards som skriver om Carroll. En overgang skal være mer aktuell til sommeren. Ba kan også være en del av denne dealen (noe jeg regner med de fleste ikke er særlig fan av), men er mer interessert i fornye kontrakten enn å dra i følge avisens kilder.

http://www.telegraph.co.uk/sport/football/teams/liverpool/9008491/Andy-Carroll-determined-to-make-his-name-at-Liverpool-but-could-still-return-to-Newcastle.html

Pool fansen kan jo bare drømme, for det er de veldig gode til. :)

fredd

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3216
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2012
« Svar #1756 på: 12. Jan. 2012, 01:07 »
Telegraph skriver også at vi er ute etter Ravel Morrison. Stortalent med dårlig holdninger etter hav jeg har fått med meg.

Newcastle United chasing wonder kid Ravel Morrison after Manchester United put him up for sale
Newcastle United have had an initial bid for Ravel Morrison rejected after Manchester United reluctantly put their hugely talented 18 year-old up for sale.
http://www.telegraph.co.uk/sport/football/teams/manchester-united/9008040/Newcastle-United-chasing-wonder-kid-Ravel-Morrison-after-Manchester-United-put-him-up-for-sale.html

snkz

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3581
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2012
« Svar #1757 på: 12. Jan. 2012, 02:32 »
Telegraph skriver også at vi er ute etter Ravel Morrison. Stortalent med dårlig holdninger etter hav jeg har fått med meg.

Newcastle United chasing wonder kid Ravel Morrison after Manchester United put him up for sale
Newcastle United have had an initial bid for Ravel Morrison rejected after Manchester United reluctantly put their hugely talented 18 year-old up for sale.
http://www.telegraph.co.uk/sport/football/teams/manchester-united/9008040/Newcastle-United-chasing-wonder-kid-Ravel-Morrison-after-Manchester-United-put-him-up-for-sale.html


Vil vi ha noe mer skrap fra Manu?

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2012
« Svar #1758 på: 12. Jan. 2012, 02:57 »
Skrap og skrap - det jeg leste om han der virket særdeles spennende. Selvfølgelig en Ranger-fare over det hele, men du verden vi kan også skyte gullfuglen. Arsenal er også interessert visstnok.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Thomas Beckheim

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3381
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2012
« Svar #1759 på: 12. Jan. 2012, 07:23 »
Dette er et kjempe talent. Flere United folk jeg kjenner lovpriser dette talentet.

Gutten har dessverre holdningsproblemer, så muligheten for at han spiller fengselfotball er vel like stor som at han slår igjennom i PL.

Når ikke Ferguson klarer å banke vett i hodet på han tviler jeg på Pardew klarer det, men hvem vet. Kanskje et miljøskifte er det som skal til?

FarmerFrank

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 81
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2012
« Svar #1760 på: 12. Jan. 2012, 08:29 »
Dette er et kjempe talent. Flere United folk jeg kjenner lovpriser dette talentet.

Gutten har dessverre holdningsproblemer, så muligheten for at han spiller fengselfotball er vel like stor som at han slår igjennom i PL.

Når ikke Ferguson klarer å banke vett i hodet på han tviler jeg på Pardew klarer det, men hvem vet. Kanskje et miljøskifte er det som skal til?

Ja velkommen til det gode miljøet i Newcastle!;) hehe...Er det EN ting vi er mestre på å produsere så er det kandidater til gullrekka av fengselsfotball!

Enig md mr T her...når ikke Fergie en gang klarer slå litt vett inn i huet på han er jeg tvilsom til om vårt miljø/våre puber i Newcastle klarer å tilføre noe annet enn tømmermenn og "wife-beating"...

Ser gjerne at vi myser på et par vinger faktisk, gjerne et par rimelige franskmenn med fart og dribleferdigheter. Men pri1 er en ekstra stopper spør du meg..så jo selv hvor ENORMT sårbare vi var når både S-Taylor og Colo var ute samtidig...herregud for ei suppe det ble bak da..vi er nødt til å ha ei stødig sentral-linje bak som en plattform for resten av laget. Det holder IKKE med Perch! Den fyren der er jo like stabil bak som det Titten Tei og Pinoccio ville vært!

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2012
« Svar #1761 på: 12. Jan. 2012, 08:33 »
 :pardy: fikser biffen . Må jo være verdt et forsøk til tross for hans holdningsproblemer. Vi har jo en stall, trenere og en manager som kan være i stand til å integrere slike unge, men trøblete sjeler.

Det er vel kanskje manchesters miljø og dem han kjenner der han trenger å komme bort fra. Ny by= blanke ark og tegnestifter!
« Siste redigering: 12. Jan. 2012, 08:35 av Thomas »

Chris_Waddle

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 184
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2012
« Svar #1762 på: 12. Jan. 2012, 09:36 »
1. Stopper (allsidig forsvarer)
2. Ving
3. Spiss
4. Ving

Hjelper ikke med ving om han ikke har fot, Solano var treg men fantastisk spiller! Obertan har fart, ingen fot! Jonas jobber og står på, god med ball, elendige pasninger når han må slå over 5 meter!

Comeback for Solano og jeg er fornøyd! Når Scholes kan...
"Spennende spiller denne Werni, hardere mottak enn skudd" I. Hoff

snkz

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3581
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2012
« Svar #1763 på: 12. Jan. 2012, 10:07 »
Solano ja, hadde vært fantastisk å se han i aksjon på dette laget. For en fot  han hadde<3

steppe

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 843
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2012
« Svar #1764 på: 12. Jan. 2012, 11:17 »
Solano ja, hadde vært fantastisk å se han i aksjon på dette laget. For en fot  han hadde<3

For gammel og hadde ikke tilført laget noe vesentlig

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2012
« Svar #1765 på: 12. Jan. 2012, 12:35 »
Er jo bare å hente han fra Hartlepool det.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Chris_Waddle

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 184
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2012
« Svar #1766 på: 12. Jan. 2012, 12:50 »
Bring him back... Han trenger ikke løpe, bare stå der, få ballen og prikke inn Ba/Best/Ameobi i boksen. Lett!
"Spennende spiller denne Werni, hardere mottak enn skudd" I. Hoff

steppe

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 843
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2012
« Svar #1767 på: 12. Jan. 2012, 13:03 »
Er jo bare å hente han fra Hartlepool det.

Rhodes skal være nær en overgang til newcastle i følge noen rykter jeg leste idag.

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2012
« Svar #1768 på: 12. Jan. 2012, 13:23 »
Messi og, i følgje eit rykte eg la ut på eit forum :fisk:

SvampeBoB

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 394
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2012
« Svar #1769 på: 12. Jan. 2012, 14:09 »
Er jo bare å hente han fra Hartlepool det.

Rhodes skal være nær en overgang til newcastle i følge noen rykter jeg leste idag.

Ikke noe som hadde vært bedre enn det. Banker du inn 25 mål i Championship, på en halv sesong, så er du god nok for Premier League også. Ba og Rhodes har jeg kjempetrua på faktisk.
jeg skjønner ikke de folka som sier fotball er et spill om liv og død. Det er langt viktigere enn som så. Bill Shankley!