20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: FM 2010  (Lest 95209 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

ErikLi

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1068
    • Vis profil
Sv: FM 2010
« Svar #630 på: 24. April 2010, 13:50 »
Februar, Mars, April & Mai

Terminlista


_________________________________________________________________
Champions League:
Slo ut CSKA Moskva 8-2 sammenlagt i første knockout runde. I kvartfinalen møtte jeg Chelsea. På St. James tapte jeg 2-0, og utgangspunktet var elendig. Jeg spilte en bra kamp på Stamford Bridge, men vant bare 2-1. Jeg sløste bort massevis av sjanser, og jeg var dermed ute av Champions League for denne gang.
_________________________________________________________________
Ligacup
Jeg var heldig med trekningen gjennom hele turneringen, fram til jeg trakk Tottenham i semien. Alikevel gikk det bra, og jeg vant 5-2 sammenlagt, og jeg var fikk finaleplass i Ligacupen. Jeg møtte Chelsea her også. Selv om ting så lyst ut etter at Kadlec utlignet rett før pause, skulle det ikke gå bra. Landon Donovan satte inn 2-1 målet for Chelsea, og jeg måtte nøye meg med sølvet.
_________________________________________________________________
Premier League

Jeg spilte en bra sesong, syns jeg selv hvertfall. Det sto mellom meg, Tottenham, Man City og Chelsea omtrent hele sesongen. Tottenham ledet mesteparten av sesongen, men falt av etterhvert, og da var det meg, Chelsea og City det sto mellom. Den aller største trusselen var City. City snubbla en del på slutten av sesongen, det gjorde jeg selv og, men avstanden mellom jeg og City økte. Nest siste serierunde skulle jeg spille mot City. Vant jeg, eller fikk uavgjort i denne kampen vant jeg Premier League. Tapte jeg denne ledet jeg fortsatt med 1 poeng, og måtte slå Crystal Palace i siste serierunde. City skulle spille mot West Brom, så seier trengte jeg. Jeg tapte 2-0 mot City, og spenningen var stor siste serierunde. Jeg spilte en dårlig kamp, og stillingen var lenge 1-1 mot Palace. Den store helten ble Danny Guthrie, som avgjorde seriegullet!


_________________________________________________________________
FA-Cup
Var veldig heldig med trekningen gjennom hele turneringen her også. Her møtte jeg Chelsea igjen (!). Carlos Vela scoret tidlig i kampen, og ting så veldig lyse ut.
Like før pause scorte Chelsea, og pause resultatet var 1-1. Andre omgang dominerte Chelsea, men jeg hadde Super-Krul i mål, og dermed endte det hele med ekstra omganger. Her skjedde det ikke mye, og det skulle avgjøres på straffer.

Krul reddet Mikel og Donovan sine straffer, og det hele var avgjort etter 4 straffer. Jeg satte alle mine, og vant FA-Cupen 4-2 på straffer.

Krul ble den store helten, og fikk rating på 9.4!
_________________________________________________________________

Sammendrag
Champions League: Kvartfinale (3-2 sammenlagt mot Chelsea). :(
Ligacup: Sølv. Finale tap (2-1 mot Chelsea). :(
FA-Cup: Gull. (1-1 etter full tid, 4-2 på straffer mot Chelsea selvfølgelig!) :)
Premier League: Gull! ;D
_________________________________________________________________
Spillerne
Her er alle spillerne som har vært innom A-Laget denne sesongen:


Var en del spillere fra reservelaget som fikk innhopp i cup eller liga.

Vaclav Kadlec ble toppscorer i Premier League sammen med Gabby Agbonlahor, med 21 mål hver.

José Enrique hadde flest assists i klubben med 19 tilsammen, og høyeste gjennomsnitts rating i klubben med 7.37.
_________________________________________________________________
Da skal filen bli sendt til Panzer Stormo :)
Lykke til!

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: FM 2010
« Svar #631 på: 24. April 2010, 14:07 »
Meget bra Erik!
Gratulerer så mye med The Double!

Skal godt gjøres for Panzer å toppe dette nå ;)
Men lykke til :)
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

ErikLi

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1068
    • Vis profil
Sv: FM 2010
« Svar #632 på: 24. April 2010, 14:12 »
Meget bra Erik!
Gratulerer så mye med The Double!

Skal godt gjøres for Panzer å toppe dette nå ;)
Men lykke til :)
Takk :)
Nettopp sendt den i PM til Panzer.

Martin

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3256
    • Vis profil
Sv: FM 2010
« Svar #633 på: 24. April 2010, 15:33 »
Herlig, Erik!


Får ønske Panzer lykke til, blir spennende å se hvordan du gjør det! ;)

Panzer Stormo

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2299
    • Vis profil
Sv: FM 2010
« Svar #634 på: 24. April 2010, 19:43 »
Fader ta, nesten umulig å toppe dette da!

Før jeg starter setter jeg ambisjonene til finale i FA-cupen, medalje i PL og kvartfinale CL:)
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

Martin

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3256
    • Vis profil
Sv: FM 2010
« Svar #635 på: 03. Mai 2010, 00:43 »
Begynner å bli litt utålmodig her ;)

Lenge til første oppdatering?

Panzer Stormo

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2299
    • Vis profil
Sv: FM 2010
« Svar #636 på: 04. Mai 2010, 00:38 »
Hadde eksamen i dag, så har ikke kommet så godt i gang. Jobber tre ganger denne uka, så en oppdatering til helga kan nok komme:)
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

slzh

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 11
  • Karmøy
    • Vis profil
Sv: FM 2010
« Svar #637 på: 06. Mai 2010, 11:36 »
Hei,

Veldig ny i FM verdenen så har kun spillt en sesong med Newcastle, rykket opp og kom på 2 plass i FA cupen.

Nå begynner PL snart og jeg er VELDIG skeptisk på hva som venter meg, noen som kan anbefale spiller kjøp til meg?. Har gjort omtrent ikke noe med stallen fra CCC. Har vært litt heldig med salg, og oppkjøp av klubben fra Mike Ashley så fikk noen penger, lurer på om jeg vil ha meg en H.V , LuaLua jobber på kanten der nå pga skader på andre (langtid) TIPS??? :)
Winners are not those who never fail, but those who never quit

Martin

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3256
    • Vis profil
Sv: FM 2010
« Svar #638 på: 06. Mai 2010, 13:41 »
Jeg fortserker alltid sentral midtbane og det pleier å fungere bra. Franco Zuculini er god, og koster deg sikkert ikke mer enn 40 mill med mindre han har gått til noen andre. Jeg kjøpte også Marek Hamsik for  150 mill over 48 mnd på min save, og det var mitt beste kjøp.
Anbefaler deg å kjøpe spillere som er ca 19-21 år, som koster rundt 50 mill.

slzh

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 11
  • Karmøy
    • Vis profil
Sv: FM 2010
« Svar #639 på: 06. Mai 2010, 13:53 »
Ok, skal ta og se på det når jeg kommer hjem. Har hørt mye snakk om en spiller ved etternavnet Verratti , 16år gammel.... ? noen som har prøvd han ut? skal visst bli en kanon bra spiller visst du bare trener han et par sesonger,
Winners are not those who never fail, but those who never quit

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: FM 2010
« Svar #640 på: 06. Mai 2010, 15:04 »
Da er det en stor fordel å ha 5 stjerner på trenerne. Jeg har fikset en save der jeg har det, bare for moro skyld, og spillerne utvikler seg i stor fart :)
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Martin

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3256
    • Vis profil
Sv: FM 2010
« Svar #641 på: 06. Mai 2010, 15:16 »
Ok, skal ta og se på det når jeg kommer hjem. Har hørt mye snakk om en spiller ved etternavnet Verratti , 16år gammel.... ? noen som har prøvd han ut? skal visst bli en kanon bra spiller visst du bare trener han et par sesonger,

Verratti er et kjempestort talent ja. Tror ikke han er så dyr i starten heller.

ErikLi

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1068
    • Vis profil
Sv: FM 2010
« Svar #642 på: 06. Mai 2010, 19:25 »
Magnar Ødegaard fra Sarpsborg, 16 år blir også en bra spiller. På min save er han vel 18 år nå, og han spiller mange kamper. Han er stopper/høyreback. På den nye patchen har det kommet et stort talent, ved navn Sergi. Spiller på et amatørlag i Spania, Textil... ett eller annet. Kun 16 år.

Ta en titt på Aaron Spear fra vårt eget akademi, han er et stort talent.

André S

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3214
    • Vis profil
Sv: FM 2010
« Svar #643 på: 07. Mai 2010, 06:23 »
Har sagt det før tror jeg, men Ryan Donaldson blir ganske god etterhvert. Noen andre som har spilt med ham?

VepsoO

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1520
    • Vis profil
Sv: FM 2010
« Svar #644 på: 08. Mai 2010, 14:28 »
Ryan Donaldson ble helt konge på en av mine saver ihvertfall!

21 år gammel fikk han landslagsdebut for England og scorte hat trick. Bruker han i en offensive midtbanerolle bak en spiss. Ligger på rundt 20 - 25 mål hver sesong alle turneringer inkludert.
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic